Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Michał Trochimczuk, Innowacje w ubezpieczeniach_1](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2014-12/20141203/18064115_zdjecie1.jpg?itok=M1_Dmnqa)
1 grudnia odbyła się 3. międzynarodowa konferencja "Innowacje w ubezpieczeniach" z udziałem Aviva UK, AXA, Beazley, PZU, Zurich UK oraz firm eksperckich.
Firmy, które wprowadziły rewolucyjne zmiany
PZU, zwycięzca Innovation Award 2014 za reorganizację działalności, przedstawił proces przemiany biznesowej, która sprawiła, że firma zaczęła odzyskiwać udziały w rynku i z przedsiębiorstwa, które produkowało 10 km dokumentów rocznie, stała się marką na miarę epoki 2.0. W ramach projektu Everest, od 2012 r. PZU wymienia 21 systemów i zmigrowało już 18 mln danych klientów. W pół roku po uruchomieniu nowego systemu centralnego wydało 1,5 mln polis.
"To nie były po prostu zmiany systemów informatycznych, ale tworzenie całej firmy na nowo. Te transformacje oznaczały operacyjną i kulturową zmianę" - komentuje Michał Trochimczuk, partner zarządzający w Sollers Consulting, jeden z organizatorów konferencji i przedstawiciel firmy, wspierającej te transformacje.
46 proc. ubezpieczeniowców uważa, że kanał sprzedaży Amazona może stanowić konkurencję dla tradycyjnej sprzedaży
Z badania Bankrate 2014 wynika, że kupujący polisy chętnie skorzystaliby z nietradycyjnych kanałów, takich jak banki czy Amazon. Aż 46 proc. uczestników konferencji uznało, że Amazon może uzyskać przewagę konkurencyjną w sprzedaży bezpośredniej.
Ubezpieczyciele będą się też musieli zmierzyć ze zjawiskiem Big Data, już stosowanym w innych sektorach do optymalizacji ofert dla klientów. Jak się okazało, zaledwie 16 proc. przedstawicieli sektora ubezpieczeń deklaruje, że korzysta z analizy danych dostępnych w Internecie.
"Przyszłość będzie należeć i do Amazona, i jego kanałów sprzedaży, ale też do firm takich jak PZU, które przechodzą gruntowną przemianę, by nadążać za zmieniającym się światem" - podsumowuje Michał Trochimczuk.
KONTAKT:
Agata Kwiek
e-mail: Agata.kwiek@sollers.eu
tel. +48 601 294 322
www.sollers.eu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.12.2014, 18:52 |
Źródło informacji | Sollers Consulting |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Lockton uruchamia cyfrowe biuro, którym pokieruje Claude Yoder
- 13.02.2025, 13:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Poczuj miętę do latania – PLL LOT z wyjątkową ofertą promocyjną, nie tylko dla zakochanych
- Polskie Linie Lotnicze LOT przygotowały walentynkową promocję, która zaprasza do odkrywania Polski i Europy.
- Narodowy przewoźnik uruchomił akcję promocyjną, w ramach której podróżni będą mogli skorzystać ze specjalnego kodu zniżkowego, obejmującego wszystkie loty krótkodystansowe oraz krajowe z regularnej siatki połączeń LOT-u.
- Oferta będzie dostępna dla podróżnych w okresie 12-14 lutego 2024 r., dla wszystkich rezerwacji założonych na minimum dwie dorosłe osoby.- 12.02.2025, 15:10
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PLL LOT
-
Image
5 milionów ton ropy naftowej z podmorskiego złoża ORLEN Petrobaltic
W lutym 2025 roku wydobycie ropy naftowej z polskiego złoża B3 przekroczyło 5 mln ton. ORLEN Petrobaltic eksploatuje je nieprzerwanie od 31 lat na potrzeby energetyczne naszego kraju. Ropa znajduje się tam na głębokości 1450 m pod dnem Bałtyku, a głębokość morza sięga 80 m.- 12.02.2025, 14:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ