Newsletter

Publicis Healthcare Communications Group przejęła usługi komercyjne PDI

23.12.2015, 10:21aktualizacja: 23.12.2015, 10:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Potwierdzenie pozycji grupy jako lidera na rynku promocji i marketingu w opiece zdrowotnej.

NOWY JORK, 22. grudnia 2015 r. /PRNewswire/ - Publicis Healthcare Communications Group (PHCG), stanowiąca część Publicis Groupe (Euronext Paris: FR0000130577, CAC40), podała dzisiaj do wiadomości, że przejęła firmę Commercial Services (CSO) grupy PDI, tym samym zwiększając zasięg i możliwości swych dotychczasowych usług komercjalizacji i marketingu dla firm biomedycznych.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150209/174247LOGO

Firma zachowa swoją nazwę i stanie się działem Publicis Healthcare, koncentrującym się na budowaniu wielokanałowych zespołów sprzedaży, usług i badań klinicznych dostosowanych do klientów. PDI CSO będzie podlegało Nickowi Colucci, dyrektorowi generalnemu PHCG, zaś siedziba znajdować się będzie w mieście Hamilton, w stanie New Jersey.

"Jesteśmy zachwyceni faktem, że PDI CSO dołączyło do kadry Publicis Healthc - powiedział Nick Colucci. - Jesteśmy przekonani, że PDI CSO rozszerzy zakres naszej działalności i zdolność do świadczenia usług, na rzecz naszych klientów w dziedzinie farmaceutycznej oraz urządzeń medycznych i diagnostycznych. Jest dla nas zaszczytem i przyjemnością, że w naszej firmie możemy powitać załogę PDI CSO".

Przejęcie, daje grupie Publicis Healthcare 3 500 profesjonalistów w danej dziedzinie, bezpośrednio gotowych do świadczenia usług klientom oraz przekształci Publicis Healthcare w najpotężniejsze źródło eksternistycznych talentów do promocji i marketingu.

O publicis healthcare communications group

Publicis Healthcare Communications Group (PHCG) jest największą światową siecią agencji zorientowaną w dziedzinie opieki zdrowotnej. Jako dział Publicis Group kieruje PHCG agencjami najwyższej rangi, specjalizującymi się w innowacyjnych rozwiązaniach dla reklamy, usług cyfrowych, budowania marki, przekazu informacji marketingowych, dostępu do rynku i komunikacji lekarskiej. PHCG poświęca się stwarzaniu praktyk, które nawołują do działania, zmieniają życie i potęgują wyniki firm. Z załogą liczącą ponad 5 500 osób, PHCG kieruje 12 markami agentur, poprzez 60 biur w 10 krajach. Marki PHCG' to Saatchi & Saatchi Wellness, Digitas Health LifeBrands, Publicis Life Brands, Razorfish Health, Heartbeat Ideas, Discovery, in-sync Customer Insights, Publicis Health Media, Publicis Touchpoint Solutions, Maxcess, i Verilogue.

Web: www.publicishealthcare.com

Facebook: @publicishealthcare

Twitter: @PublicisHealthC

Źródło: Publicis Healthcare Communications Group

KONTAKT:

Michelle AuBuchon

PHCG

tel. +1 212-771-5528

tel. kom. +1 917-703-2870

e-mail: michelle.aubuchon@publicishealthcare.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.12.2015, 10:21
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii