Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wyjątkowa asysta eksperta z odległości 214 km od salonu
R-ShowRoom to wyjątkowy projekt, który zaciera granice między fizyczną a zdalną obecnością obsługi. W nowym salonie kontakt eksperta z klientem umożliwi zaawansowany technologicznie system audiowizualny, połączony z technologiami zdalnego dostępu. Całą koncepcję i sposób jej wdrożenia firma określiła skrótem R.A.R.E od Remote Assistant Real Experience:
„Nie będzie odkryciem, gdy powiem, że w ostatnich latach popularne stają się autonomiczne punkty sprzedaży, zapewniające klientowi wygodny, samoobsługowy dostęp do towarów bez udziału fizycznej obsługi. Ale nasze rozwiązanie skupia się na połączeniu tego, co najlepsze w bezpośrednich kontaktach z klientem z możliwościami, jakie oferują nam nowe technologie. Skupiamy się na tym, żeby klient czuł się zaopiekowany na podobnym poziomie jak przy fizycznej obecności eksperta” - mówi Grzegorz Najmowicz, członek zarządu Rest Lords.
Od sprzedaży e-commerce do półautonomicznego salonu wystawowego
Jedną z cenionych wartości w firmie jest dążenie do perfekcji, przejawiające się w ciągłym szukaniu najlepszych rozwiązań, zarówno jeżeli chodzi o dobór asortymentu, jak i sposób jego prezentowania czy sprzedaży. Owe dążenia i poszukiwania zaowocowały niespotykanym połączeniem technologii i najwyższej klasy urządzeń audiowizualnych, w rezultacie czego powstał pierwszy na świecie półautonomiczny salon sprzedażowy:
„Każdego dnia przyświeca nam myśl: >>Tu liczy się tylko twoje dobre samopoczucie<<. Słowa te przekładamy na czyny, oferując naszym klientom możliwie najlepszą, troskliwą obsługę, rzetelność na każdym etapie i sprawdzone, wyselekcjonowane fotele masujące. Nie inaczej będzie w R-ShowRoom’ach” - podsumowuje Paweł Majer, prezes zarządu Rest Lords.
Rezerwacji wizyty można dokonać pod adresem: r-showroom.restlords.com.
O Rest Lords, czyli kim są „lordowie odpoczynku”
Firma powstała w 2009 roku i od samego początku specjalizuje się tylko w fotelach masujących. Posiada własną markę - Massaggio. Po 6 latach doświadczeń, w 2015 roku zaczęła działać pod na-zwą Rest Lords. Ambicją właścicieli stało się zapewnienie klientom najlepszej na rynku oferty foteli masujących z ponadstandardową obsługą. Hasłem stało się: „Tu liczy się tylko twoje dobre samopoczucie”. Działalność opiera głównie na e-commerce. Obecnie, oprócz własnej marki Massaggio, jest wyłącznym dystrybutorem Fujiiryoki (najstarsza na świecie marka foteli masujących, ich wynalazca), Keyton (jedyny europejski producent foteli masujących, oferujący fotele personalizowane), iRest (światowy potentat produkcji foteli masujących). Rest Lords posiada salony wystawowe w rodzimym Olsztynie, Wrocławiu oraz w Holandii w modelu franczyzowym. Firma szczyci się doskonałymi opiniami i ogromnym zaufaniem klientów.
Półautonomiczne salony wystawowe R-ShowRoom są kolejnym krokiem w rozwoju marki.
KONTAKT:
Ewelina Tylman
tel. 533 371 543
e-mai: ewelina.tylman@restlords.com
Źródło informacji: Rest Lords Sp. z o.o
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.05.2023, 12:38 |
Źródło informacji | Rest Lords Sp. z o.o |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ