Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Rainbow Tours Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi ("Spółka", "Emitent") w nawiązaniu do treści raportu bieżącego Nr 1/2023 z dnia 13.01.2023 r. "Terminy publikacji raportów okresowych w 2023 roku. Oświadczenie o przekazywaniu skonsolidowanych raportów kwartalnych zawierających kwartalną informację finansową Spółki", niniejszym informuje, że wielkość zrealizowanej przez Spółkę przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu "Lato 2023" (wycieczki realizowane w miesiącach: kwiecień - październik 2023 roku) od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży do dnia 15 kwietnia 2023 roku (według stanu rezerwacji na dzień 15.04.2023 r.) wyniosła 223.651 osób, co oznacza wzrost poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Lato 2023" (zrealizowanej do dnia 15.04.2023 r.) o około 47,4 % w porównaniu do tego samego okresu roku 2022 tj. w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Lato 2022", według stanu rezerwacji na dzień 15.04.2022 r., kiedy dla tego okresu roku zanotowano 151.763 osób,
Zarząd Spółki nadmienia, że wartość sprzedanej oferty ujmowana jest w przychodach ze sprzedaży Spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie od kwietnia do października 2023 roku.
Rolą informowania o przedsprzedaży oferty Spółki jest wypełnienie wielomiesięcznej luki informacyjnej pomiędzy momentem zawarcia transakcji sprzedaży, a faktycznym momentem wykazania przychodów ze sprzedaży i zwiększenie częstotliwości publikowanych informacji sprzedażowych pomiędzy terminami publikacji raportów okresowych.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.04.2023, 19:16 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |