Newsletter

REDAN SA (26/2019) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w maju 2019 r.

10.06.2019, 11:23aktualizacja: 10.06.2019, 11:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 26/2019

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2019 r. wyniosła ok. 38 mln i była 26% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 195 mln zł i była niższa o ok. 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja 2019 wyniosła 129,3 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 9% w odniesieniu do maja 2018.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w maju 2019 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była niższa o ok. 14% porównując do maja poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 88 mln zł i była ok. 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w maju 2019 wyniosły 2,7 mln zł co oznacza wzrost o 1% w stosunku do maja 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 15 mln zł i była 12% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

W maju utrzymywał się efekt wewnętrznej konkurencji oferty wyprzedażowej z nową kolekcją, która wpływała na obniżenie cen i marż tej ostatniej. W porównaniu r/r niższa była sprzedaż oferty typowo letniej, na wysokiej marży - w 2018 r. warunki pogodowe istotnie stymulowały jej zakupy przez klientów. Bardzo dobra (lepsza od planów) sprzedaż stałej oferty w poprzednich miesiącach spowodowała zmniejszenie jej zapasu, gdyż nie było możliwości szybciej go uzupełnić.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec maja 2019 wyniosła 37,7 tys. m2, tj. była o 4% wyższa niż w tym samym momencie 2018 r.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2019 r. wyniósł ok. 21 mln zł, co oznacza spadek o 33% w porównaniu do maja roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 107 mln zł i była niższa o ok. 22% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w maju 2019 wyniosły ok. 0,4 mln zł co oznacza spadek o 29% w stosunku do maja 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 2,6 mln zł i była niższa o ok. 15% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec maja składała się z 348 sklepów własnych o łącznej powierzchni 91,5 tys. m2, która była o ok. 13,1% niższa niż na koniec maja 2018.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.06.2019, 11:23
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ