Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan SA informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2019 r. wyniosła ok. 44 mln i była 14% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 239 mln zł i była niższa o ok. 13% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca 2019 wyniosła 119,6 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 15% w odniesieniu do czerwca 2018.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu 2019 r. wyniosła ok. 23 mln zł i była wyższa o ok. 7% porównując do czerwca poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 111 mln zł i była ok. 3% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w czerwcu 2019 wyniosły 1,9 mln zł co oznacza spadek o 24% w stosunku do czerwca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 16,9 mln zł i była 6% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Czerwiec był dobrym miesiącem sprzedażowym. Klienci chętnie kupowali towary stricte letnie, co spowodowało wzrost sprzedaży na sklepach porównywalnych jak i wzrost marży w sklepach Top Secret w Polsce w porównaniu do maja i kwietnia br. Spadek sprzedaży w e-commerce wynika z niższej dostępności zapasu towarów dla sklepu internetowego, który w tym okresie b. dobrze sprzedawał się w sklepach stacjonarnych.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca 2019 wyniosła 37,7 tys. m2, tj. była o 5% wyższa niż w tym samym momencie 2018 r.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2019 r. wyniósł ok. 21 mln zł, co oznacza spadek o 30% w porównaniu do czerwca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 127 mln zł i była niższa o ok. 23% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w czerwcu 2019 wyniosły ok. 0,4 mln zł co oznacza spadek o 27% w stosunku do czerwca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 3,0 mln zł i była niższa o ok. 17% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec czerwca składała się z 298 sklepów o łącznej powierzchni 81,6 tys. m2, która była o ok. 22% niższa niż na koniec czerwca 2018.
Jednocześnie zarząd wskazuje, że w segmencie dyskontowym:
1) wolumen marży handlowej zrealizowany w docelowej sieci sklepów w Polsce, tj. bez uwzględnienia tych sklepów, które zostaną jeszcze w procesie restrukturyzacji zamknięte, w czerwcu był już jedynie o 2% niższy w ujęciu r/r;
2) sprzedaż na działalności zaniechanej tj. działalności zagranicznej, zmniejszyła się w czerwcu o 37% r/r;
3) w czerwcu 2019 roku zakończyła się działalność na rynku słowackim.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.07.2019, 09:41 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |