Newsletter

REDAN SA (39/2018) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w październiku 2018 r.

07.11.2018, 08:30aktualizacja: 07.11.2018, 08:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 39/2018

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2018 r. wyniosła ok. 56 mln i była 7% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 473 mln zł i była niższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec października 2018 wyniosła 140,6 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 2% w odniesieniu do października 2017.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w październiku 2018 r. wyniosła ok. 25 mln zł i była wyższa o ok. 2% porównując do października poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 193 mln zł i była ok. 3% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w październiku 2018 wyniosły 3,5 mln zł co oznacza wzrost o 17% w stosunku do października 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 28,2 mln zł i była 10% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec października 2018 wyniosła 37,0 tys. m2, tj. była na poziomie o 2% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2018 r. wyniósł ok. 31 mln zł, co oznacza spadek o 13% w porównaniu do października roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 280 mln zł i była niższa o ok. 7% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w październiku 2018 wyniosły ok. 0,7 mln zł co oznacza spadek o 29% w stosunku do października 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 5,6 mln zł i była niższa o ok. 26% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec września składała się z 387 sklepów własnych o łącznej powierzchni 103,6 tys. m2, która była o ok. 2% niższa niż na koniec października 2017.

Pomimo negatywnego odchylenia sprzedaży rok do roku, podkreślenia wymaga, że wartość wolumenu wypracowanej w segmencie dyskontowym marży handlowej była na takim samym poziomie jak w roku ubiegłym. Jest to wynikiem: (i) lepszej, atrakcyjniejszej oferty, (ii) zwiększonego udziału importu oraz (iii) znacznie głębszych przecen prowadzonych w 2017 r., które zwiększały sprzedaż, lecz negatywnie zmniejszały marżę procentową.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.11.2018, 08:30
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ