Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w styczniu 2019 r. wyniosła ok. 39 mln co oznacza wzrost o 1% w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia 2019 wyniosła 139,3 tys. m2, co oznacza spadek o 2% w odniesieniu do stycznia 2018.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w styczniu 2019 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była wyższa o 14% niż w styczniu poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w styczniu 2019 wyniosły 3 mln zł co oznacza spadek o 1% w stosunku do stycznia 2018 roku.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec stycznia 2019 wyniosła 37 tys. m2, tj. była na poziomie o 1% wyższym niż w tym samym momencie 2018 r.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2019 r. wyniósł ok. 22 mln zł, co oznacza spadek o 8% w porównaniu do stycznia roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w styczniu 2019 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza spadek o 11% w stosunku do stycznia 2018 roku.
Sieć TXM na koniec stycznia składała się z 383 sklepów własnych o łącznej powierzchni 102,3 tys. m2, która była o 3,4% mniejsza niż na koniec stycznia 2018.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.02.2019, 08:47 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |