Newsletter

REDAN SA (5/2019) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w styczniu 2019 r.

06.02.2019, 08:47aktualizacja: 06.02.2019, 08:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 5/2019

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w styczniu 2019 r. wyniosła ok. 39 mln co oznacza wzrost o 1% w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia 2019 wyniosła 139,3 tys. m2, co oznacza spadek o 2% w odniesieniu do stycznia 2018.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w styczniu 2019 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była wyższa o 14% niż w styczniu poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w styczniu 2019 wyniosły 3 mln zł co oznacza spadek o 1% w stosunku do stycznia 2018 roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec stycznia 2019 wyniosła 37 tys. m2, tj. była na poziomie o 1% wyższym niż w tym samym momencie 2018 r.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2019 r. wyniósł ok. 22 mln zł, co oznacza spadek o 8% w porównaniu do stycznia roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w styczniu 2019 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza spadek o 11% w stosunku do stycznia 2018 roku.

Sieć TXM na koniec stycznia składała się z 383 sklepów własnych o łącznej powierzchni 102,3 tys. m2, która była o 3,4% mniejsza niż na koniec stycznia 2018.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.02.2019, 08:47
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ