Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lutym 2019 r. wyniosła ok. 37 mln i była 4% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 76 mln zł i była wyższa o ok. 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego 2019 wyniosła 138,2 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 3% w odniesieniu do lutego 2018.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2019 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była wyższa o ok. 17% porównując do lutego poprzedniego roku.
Wyniki lutego 2019 roku będą obciążone jednorazową operacją hurtowej sprzedaży towarów z lat ubiegłych. Bez uwzględnienia tej transakcji sprzedaż w lutym 2019 r. wyniosła ok. 16 mln zł (wzrost o 11% r/r). Grupa poniosła na tej transakcji jednorazową stratę w wysokości 2,7 mln zł, co obniży marżę wygenerowaną w miesiącu lutym. Jednak, zgodnie z polityką rachunkowości, w przypadku niesprzedania tych towarów do końca br. konieczne byłoby utworzenie 2,2 mln zł tytułem odpisu aktualizującego wartość zapasów.
Jednocześnie na podstawowej działalności (z wyłączeniem powyższej transakcji) uzyskana w lutym 2019 r. w segmencie modowym marża handlowa była niższa r./r. ze względu na większy udział w sprzedaży towarów wyprzedażowych, głębsze udzielane upusty oraz osłabienie kursu złotego wobec dolara amerykańskiego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 34 mln zł i była ok. 16% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lutym 2019 wyniosły 3,1 mln zł co oznacza wzrost o 22% w stosunku do lutego 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 6 mln zł i była 7% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lutego 2019 wyniosła 36,8 tys. m2, tj. była na poziomie o 2% wyższym niż w tym samym momencie 2018 r.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2019 r. wyniósł ok. 20 mln zł, co oznacza spadek o 5% w porównaniu do lutego roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 42 mln zł i była niższa o ok. 7% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w lutym 2019 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza podobny poziom jak w lutym 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 1,2 mln zł i była niższa o ok. 6% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec lutego składała się z 380 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,3 tys. m2, która była o ok. 3,9% niższa niż na koniec lutego 2018.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.03.2019, 07:47 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |