Newsletter

REDAN SA (9/2019) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w marcu 2019 r.

04.04.2019, 10:00aktualizacja: 04.04.2019, 10:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 9/2019

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2019 r. wyniosła ok. 40 mln i była 15% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 117 mln zł i była niższa o ok. 4% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec marca 2019 wyniosła 136,9 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 4% w odniesieniu do marca 2018.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w marcu 2019 r. wyniosła ok. 18 mln zł i była niższa o ok. 8% porównując do marca poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 53 mln zł i była ok. 8% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Spadek sprzedaży w marcu w segmencie modowym wynikał z następujących głównych przyczyn: (i) dłuższego okresu wyprzedaży w br., który trwał jeszcze także w marcu, (ii) braku efektu impulsu sprzedażowego w 2 tygodniach poprzedzających Święta Wielkiej Nocy - w 2018 wystąpił on w II połowie marca, a w br. powinien przesunąć się w całości na kwiecień oraz (iii) pogłębienia efektu wprowadzenia kolejnych niedziel niehandlowych i ich wpływu na przesunięcie sprzedaży z mniejszych miejscowości do dużych galerii handlowych.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w marcu 2019 wyniosły 3,8 mln zł co oznacza wzrost o 29% w stosunku do marca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 9,8 mln zł i była 14% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec marca 2019 wyniosła 36,8 tys. m2, tj. była na poziomie zbliżonym jak w tym samym momencie 2018 r.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2019 r. wyniósł ok. 22 mln zł, co oznacza spadek o 20% w porównaniu do marca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 64 mln zł i była niższa o ok. 12% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w marcu 2019 wyniosły ok. 0,5 mln zł co oznacza spadek o 12% w stosunku do marca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 1,8 mln zł i była niższa o ok. 8% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec marca składała się z 375 sklepów własnych o łącznej powierzchni 100,0 tys. m2, która była o ok. 5,8% niższa niż na koniec marca 2018.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.04.2019, 10:00
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ