Newsletter

REDAN SA (9/2019) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w marcu 2019 r.

04.04.2019, 10:00aktualizacja: 04.04.2019, 10:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 9/2019

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2019 r. wyniosła ok. 40 mln i była 15% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 117 mln zł i była niższa o ok. 4% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec marca 2019 wyniosła 136,9 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 4% w odniesieniu do marca 2018.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w marcu 2019 r. wyniosła ok. 18 mln zł i była niższa o ok. 8% porównując do marca poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 53 mln zł i była ok. 8% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Spadek sprzedaży w marcu w segmencie modowym wynikał z następujących głównych przyczyn: (i) dłuższego okresu wyprzedaży w br., który trwał jeszcze także w marcu, (ii) braku efektu impulsu sprzedażowego w 2 tygodniach poprzedzających Święta Wielkiej Nocy - w 2018 wystąpił on w II połowie marca, a w br. powinien przesunąć się w całości na kwiecień oraz (iii) pogłębienia efektu wprowadzenia kolejnych niedziel niehandlowych i ich wpływu na przesunięcie sprzedaży z mniejszych miejscowości do dużych galerii handlowych.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w marcu 2019 wyniosły 3,8 mln zł co oznacza wzrost o 29% w stosunku do marca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 9,8 mln zł i była 14% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec marca 2019 wyniosła 36,8 tys. m2, tj. była na poziomie zbliżonym jak w tym samym momencie 2018 r.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2019 r. wyniósł ok. 22 mln zł, co oznacza spadek o 20% w porównaniu do marca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 64 mln zł i była niższa o ok. 12% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w marcu 2019 wyniosły ok. 0,5 mln zł co oznacza spadek o 12% w stosunku do marca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 1,8 mln zł i była niższa o ok. 8% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec marca składała się z 375 sklepów własnych o łącznej powierzchni 100,0 tys. m2, która była o ok. 5,8% niższa niż na koniec marca 2018.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.04.2019, 10:00
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ