Newsletter

RevitaLash® Cosmetics poszerza kolekcję produktów opracowywanych przez lekarzy

13.03.2018, 17:00aktualizacja: 13.03.2018, 17:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zmywacz tuszu do rzęs z odżywką na bazie wody micelarnej wejdzie na rynek 1 kwietnia.

VENTURA, Kalifornia, 13 marca 2018 r. /PRNewswire/ - Firma RevitaLash® Cosmetics, lider w kategorii kosmetyków do rzęs i brwi z przyjemnością ogłasza dodanie nowego produktu do znanej kolekcji produktów opracowywanych przez lekarzy: zmywacza tuszu do rzęs z odżywką na bazie wody micelarnej. Łagodny płyn do zmywania tuszu został specjalnie opracowany w celu zapewnienia kompleksowej pielęgnacji i odżywiania rzęs, brwi i powiek. Ponieważ produkt nie zawiera oleju, można z niego korzystać nawet przy sztucznie zagęszczonych rzęsach.

Działanie zaopiniowanego przez okulistów i dermatologów płynu na bazie wody micelarnej zostało potwierdzone w niezależnym badaniu konsumenckim w zakresie usuwania zabrudzeń, tłuszczu i makijażu przez recepturę miceli i zastosowanie kojących składników, takich jak pantenol, aloes i rumianek do nawilżania i wzmacniania rzęs i brwi.

„RevitaLash Cosmetics nadal poszukuje innowacyjnych rozwiązań, umożliwiających klientom pielęgnację brwi i rzęs przy utrzymującej się popularności usług pielęgnacji w salonach w tym zakresie - podkreśla Lori Jacobus, główna dyrektor marketing w firmie RevitaLash Cosmetics. - Ponieważ nasze produkty opracowywane są przez lekarzy, naszym celem jest ciągłe zapewnianie najlepszych na rynku kosmetyków do pielęgnacji oczu i włosów. Nasze produkty odpowiadają na potrzeby kosmetyczne i działają tak, jak powinny już od naszych pierwszych odżywek do brwi i rzęs” - podkreśla dyrektor.

W niezależnym badaniu konsumenckim 99% ankietowanych potwierdziło, że skóra dookoła oczu była mniej napięta, 97% potwierdziło, że produkt nie pozostawiał niepotrzebnej warstwy po nałożeniu, a 95% uznało, że skóra oczu sprawiała wrażenie czystej po zastosowaniu produktu. Aż 93% ankietowanych potwierdziło, że niewodoodporny makijaż był łatwy do usunięcia.

„Płyn to zmywania tuszu na bazie wody micelarnej dopełnia naszą ofertę produktów - potwierdza dr Michael Brinkenhoff, założyciel i główny dyrektor wykonawczy w firmie RevitaLash Cosmetics. - Nadal jesteśmy najlepszym źródłem zdrowych brwi i rzęs” - dodał dyrektor.

Zmywacz tuszu do rzęs z odżywką na bazie wody micelarnej firmy RevitaLash Cosmetics kosztuje 36 dolarów i będzie dostępny na stronie RevitaLash.com i w salonach marki, a także ośrodkach odnowy biologicznej w 62 krajach już od 1 kwietnia.

O RevitaLash Cosmetics

Firma RevitaLash Cosmetics jest światowym liderem w opracowywaniu zaawansowanych produktów do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów. Założona w 2006 roku firma ma w swojej ofercie nagradzane odżywki do rzęs RevitaLash® Advanced Eyelash Conditioner i brwi RevitaBrow® Advanced Eyebrow Conditioner. Produkty firmy dostępne są w ponad 10 000 gabinetów lekarskich, ośrodkach odnowy biologicznej, salonach i drogeriach na świecie. Jako organizacja wspierająca inicjatywy walki z rakiem piersi, firma RevitaLash Cosmetics przekazuje część dochodu na rzecz badań i edukacji nie tylko w październiku, ale wspiera społeczność walki z rakiem piersi przez cały rok. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.revitalash.com. (Produkty RevitaLash Advanced nie są dostępne na terenie Kalifornii).

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/653485/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg

Źródło: RevitaLash Cosmetics

KONTAKT:

Sarah Stinn

tel. 212.986.7000

e-mail: sstinn@behrmanpr.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.03.2018, 17:00
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ