Newsletter

RevitaLash® Cosmetics poszerza kolekcję produktów opracowywanych przez lekarzy

13.03.2018, 17:00aktualizacja: 13.03.2018, 17:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zmywacz tuszu do rzęs z odżywką na bazie wody micelarnej wejdzie na rynek 1 kwietnia.

VENTURA, Kalifornia, 13 marca 2018 r. /PRNewswire/ - Firma RevitaLash® Cosmetics, lider w kategorii kosmetyków do rzęs i brwi z przyjemnością ogłasza dodanie nowego produktu do znanej kolekcji produktów opracowywanych przez lekarzy: zmywacza tuszu do rzęs z odżywką na bazie wody micelarnej. Łagodny płyn do zmywania tuszu został specjalnie opracowany w celu zapewnienia kompleksowej pielęgnacji i odżywiania rzęs, brwi i powiek. Ponieważ produkt nie zawiera oleju, można z niego korzystać nawet przy sztucznie zagęszczonych rzęsach.

Działanie zaopiniowanego przez okulistów i dermatologów płynu na bazie wody micelarnej zostało potwierdzone w niezależnym badaniu konsumenckim w zakresie usuwania zabrudzeń, tłuszczu i makijażu przez recepturę miceli i zastosowanie kojących składników, takich jak pantenol, aloes i rumianek do nawilżania i wzmacniania rzęs i brwi.

„RevitaLash Cosmetics nadal poszukuje innowacyjnych rozwiązań, umożliwiających klientom pielęgnację brwi i rzęs przy utrzymującej się popularności usług pielęgnacji w salonach w tym zakresie - podkreśla Lori Jacobus, główna dyrektor marketing w firmie RevitaLash Cosmetics. - Ponieważ nasze produkty opracowywane są przez lekarzy, naszym celem jest ciągłe zapewnianie najlepszych na rynku kosmetyków do pielęgnacji oczu i włosów. Nasze produkty odpowiadają na potrzeby kosmetyczne i działają tak, jak powinny już od naszych pierwszych odżywek do brwi i rzęs” - podkreśla dyrektor.

W niezależnym badaniu konsumenckim 99% ankietowanych potwierdziło, że skóra dookoła oczu była mniej napięta, 97% potwierdziło, że produkt nie pozostawiał niepotrzebnej warstwy po nałożeniu, a 95% uznało, że skóra oczu sprawiała wrażenie czystej po zastosowaniu produktu. Aż 93% ankietowanych potwierdziło, że niewodoodporny makijaż był łatwy do usunięcia.

„Płyn to zmywania tuszu na bazie wody micelarnej dopełnia naszą ofertę produktów - potwierdza dr Michael Brinkenhoff, założyciel i główny dyrektor wykonawczy w firmie RevitaLash Cosmetics. - Nadal jesteśmy najlepszym źródłem zdrowych brwi i rzęs” - dodał dyrektor.

Zmywacz tuszu do rzęs z odżywką na bazie wody micelarnej firmy RevitaLash Cosmetics kosztuje 36 dolarów i będzie dostępny na stronie RevitaLash.com i w salonach marki, a także ośrodkach odnowy biologicznej w 62 krajach już od 1 kwietnia.

O RevitaLash Cosmetics

Firma RevitaLash Cosmetics jest światowym liderem w opracowywaniu zaawansowanych produktów do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów. Założona w 2006 roku firma ma w swojej ofercie nagradzane odżywki do rzęs RevitaLash® Advanced Eyelash Conditioner i brwi RevitaBrow® Advanced Eyebrow Conditioner. Produkty firmy dostępne są w ponad 10 000 gabinetów lekarskich, ośrodkach odnowy biologicznej, salonach i drogeriach na świecie. Jako organizacja wspierająca inicjatywy walki z rakiem piersi, firma RevitaLash Cosmetics przekazuje część dochodu na rzecz badań i edukacji nie tylko w październiku, ale wspiera społeczność walki z rakiem piersi przez cały rok. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.revitalash.com. (Produkty RevitaLash Advanced nie są dostępne na terenie Kalifornii).

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/653485/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg

Źródło: RevitaLash Cosmetics

KONTAKT:

Sarah Stinn

tel. 212.986.7000

e-mail: sstinn@behrmanpr.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.03.2018, 17:00
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ