Newsletter

RevitaLash® Cosmetics uruchamia globalną i lokalną inicjatywę na rzecz walki z rakiem piersi

03.10.2023, 09:51aktualizacja: 03.10.2023, 09:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire
Lider w dziedzinie pielęgnacji rzęs i brwi realizuje swoją misję poprzez prowadzenie całorocznych działań na rzecz świadomości raka piersi.

VENTURA, Kalifornia, 3 października 2023 /PRNewswire/ -- RevitaLash® Cosmetics z dumą informuje o dorocznej „różowej misji” firmy, której celem jest wspieranie walki z rakiem piersi. W ramach inicjatywy udzielane będzie zarówno globalne, jak i lokalne wsparcie na rzecz organizacji zajmujących się leczeniem, badaniami i edukacją z zakresu nowotworów piersi.

Firma RevitaLash® Cosmetics, znana z innowacyjnych produktów do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów, jest zakorzeniona w szczerym uczuciu. Wszystko zaczęło się od prezentu założyciela marki, doktora Michaela Brinkenhoff'a, dla jego ukochanej żony, która zmagała się z rakiem piersi. Dziś firma pozostaje zaangażowana w kultywowanie dziedzictwa zmarłej żony doktora Brinkenhoffa i współzałożycielki RevitaLash® Cosmetics Gayle Brinkenhoff.

W 2022 roku firma przekazała 50 tys. dolarów na rzecz organizacji partnerskiej City of Hope z przeznaczeniem na finansowanie leczenia raka piersi, badań i edukacji pielęgniarskiej w niedostatecznie rozwiniętym regionie Afryki Subsaharyjskiej. Program ten przyniósł wymierną korzyść w postaci poprawy wyników leczenia pacjentów i został uhonorowany przez Biały Dom podczas oficjalnego wydarzenia, w ramach którego przyznano wyróżnienia dla firm z sektora prywatnego, przyczyniających się do realizacji zaawansowanych badań nad nowotworami w Afryce. RevitaLash® Cosmetics z dumą kontynuuje w tym roku wsparcie w ramach inicjatywy City of Hope na rzecz walki z rakiem piersi w Etiopii poprzez przekazanie darowizny w wysokości 40 tys. dolarów.

Oprócz globalnych celów firma RevitaLash® Cosmetics podwaja swoje zaangażowanie na rzecz lokalnych społeczności, w obrębie których działają jej partnerzy. W tym roku firma przekaże równowartość wpłat dokonanych przez międzynarodowych partnerów dystrybucyjnych na rzecz wybranej przez nich lokalnej organizacji charytatywnej działającej w obszarze nowotworów piersi. Program ten daje partnerom możliwość wywarcia znaczącego wpływu na inicjatywy w tym obszarze realizowane w ich regionach i pozyskania dodatkowego wsparcia RevitaLash® Cosmetics o zasięgu globalnym.

„Poprzez naszą >>różową misję<< zachęcamy globalnych partnerów do wnoszenia trwałego wkładu na rzecz walki z rakiem piersi” - powiedziała Dariel Sidney, wiceprezes ds. filantropii i najstarsza córka Gayle Brinkenhoff. „Z dumą wspieramy inicjatywę City of Hope na rzecz walki z rakiem piersi w Etiopii i umożliwiamy naszym dystrybutorom wywieranie wpływu także w obrębie ich lokalnych społeczności, przyczyniając się tym samym do kształtowania zmian na lepsze i poprawiając jakość życia osób chorujących na raka piersi na całym świecie”.

W tym roku, w okresie od 1 września do 31 października 2023 r., wielokrotnie nagradzane produkty marki będą umieszczane w specjalnych różowych opakowaniach, aby zwrócić uwagę na istotę kampanii. Za każdy sprzedany produkt ze specjalnej edycji RevitaLash® Advanced (3,5 ml/2,0 ml), RevitaLash® Advanced Sensitive (2,0 ml) i RevitaBrow® Advanced (3,0 ml) firma przekaże 2 dolary na rzecz organizacji charytatywnych działających w obszarze nowotworów piersi na całym świecie. Maksymalna kwota wsparcia wyniesie 170 tys. dolarów.

Produkty z limitowanej edycji są dostępne od 1 września w wybranych obiektach spa, gabinetach kosmetycznych i specjalistycznych sklepach detalicznych oraz online na stronie: revitalash.com.

RevitaLash® Cosmetics

RevitaLash® Cosmetics jest globalnym liderem w opracowywaniu zaawansowanych produktów upiększających do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów. Kolekcja produktów tej założonej w 2006 r. firmy obejmuje nagradzaną odżywkę do pielęgnacji rzęs RevitaLash® Advanced i odżywkę do pielęgnacji brwi RevitaBrow® Advanced i dostępna jest w gabinetach lekarskich, spa, salonach kosmetycznych i specjalistycznych sklepach w 70 krajach. Spółka RevitaLash® Cosmetics, wspierająca charytatywne inicjatywy na rzecz walki z rakiem piersi, przekazuje część dochodów na programy badawcze i edukacyjne na rzecz społeczności pacjentek zmagających się z tą chorobą, przez cały rok, nie tylko w październiku. Więcej informacji na stronie: www.revitalash.com.

City of Hope

City of Hope dąży do tego, by zmieniać życie osób chorych na raka, cukrzycę i inne choroby zagrażające życiu. Organizacja ma oddziały w Kalifornii, Arizonie, Illinois i Georgii, a jej zespół składający sie z ponad 11 tysięcy osób obejmuje badaczy, partnerów, naukowców, lekarzy, pielęgniarki, pracowników służby zdrowia, absolwentów, specjalistów ds. pozyskiwania funduszy, specjalistów ds. marketingu, wolontariuszy i personel pomocniczy. Wszystkie te osoby łączy pragnienie odkrywania nowych leków i ratowania ludzkiego życia.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1216896/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg 

Źródło: RevitaLash Cosmetics

KONTAKT:
Sophie Birnbaum
e-mail: sbirnbaum@behrmanpr.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.10.2023, 09:51
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ