Newsletter

Rewolucja w dziedzinie wywiadu dystrybucyjnego: NielsenIQ (NIQ) uruchamia usługi zaawansowanego globalnego wywiadu dystrybucyjnego na platformie danych rynkowych gfknewron®

07.04.2025, 09:36aktualizacja: 07.04.2025, 09:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zaawansowany wywiad dystrybucyjny NIQ jest już dostępny na platformie gfknewron ®

Zintegrowana platforma z informacjami na temat rynku dystrybucji, sprzedaży detalicznej i hurtowej obok wniosków dotyczących zachowań konsumenckich i funkcji prognozowania.

NORYMBERGA, Niemcy--(BUSINESS WIRE)-- NielsenIQ (NIQ), czołowa firma zajmująca się wywiadem rynkowym, ogłosiła dzisiaj światową premierę produktu gfknewron® Supply Chain na swojej najnowocześniejszej platformie gfknewron ® . Po raz pierwszy intuicyjna, stale dostępna platforma z funkcjami sztucznej inteligencji będzie oferować globalne dane dotyczące sprzedaży przez dystrybutorów, wspierając klientów z branży Tech & Durables w zarządzaniu dystrybucją i kanałami sprzedaży. Narzędzie to pomaga producentom, dystrybutorom, dostawcom i kanałom zbytu zarządzać złożonością globalnego łańcucha dostaw w skali globalnej i szybko dostosowywać się do zmian rynkowych poprzez dostarczanie kompleksowych wniosków na temat dystrybucji, dostępnych po kilku kliknięciach.

„Nasi klienci i partnerzy mogą teraz precyzyjne sterować swoimi łańcuchami zaopatrzenia i kanałami dystrybucyjnymi. Poprzez dołączenie globalnego wywiadu dystrybucyjnego do dostępnej na naszej platformie analizy rynku punktów sprzedaży, wniosków w dziedzinie rynku konsumenckiego i funkcji prognozowania robimy duży krok, by ułatwić naszym klientom i partnerom osiągnięcie większych sukcesów” - komentuje Tatjana Wismeth, dyrektor ds. wywiadu w zakresie dystrybucji i łańcuchów dostaw w NIQ . Tatjana dodaje: „NIQ to pierwsza firma, której udało się umieścić te zestawy złożonych danych na jednej plaftormie, dzięki czemu wywiad w zakresie dystrybucji i łańcuchów dostaw osiągnął wyższy poziom rozwoju”.

gfknewron ® Supply Chain oferuje producentom i innym użytkownikom z branży Tech & Durables pogłębione wnioski na temat rynku odsprzedaży na podstawie danych sprzedażowych od około 300 dystrybutorów z ponad 45 światowych rynków. Co tydzień aktualizowane są dane dotyczące 200 grup produktów: od IT, poprzez elektronikę użytkową, artykuły biurowe i telekomunikacyjne po małe AGD. Dzięki raportom z działalności 24 indywidualnych kanałów sprzedażowych użytkownicy zyskują niemający sobie równych przegląd rynków dystrybucji.

Aby umożliwić ten kompleksowy podgląd sytuacji na rynkach, firma NIQ nawiązała współpracę ze Światową Radą ds. Dystrybucji Technologii (GTDC) i jej członkami. „ GTDC jest dumna z partnerskiej współpracy z NIQ, a nasi członkowie z satysfakcją przyczyniają się do tego wielkiego osiągnięcia, które naprawdę ułatwia wykorzystywanie wywiadu dystrybucyjnego. Narzędzie to sprawia, że użytkownicy mogą z łatwością i w sposób elastyczny analizować dane ze sprzedaży przez dystrybutorów na różnych rynkach. Nasi dystrybutorzy i dostawcy już pracują nad wdrożeniem swoich zespołów, by zwiększyć skuteczność analizy danych z rynku odsprzedaży” - mówi Peter van den Berg, dyrektor generalny GTDC, region EMEA.

Narzędzie ułatwia szybki dostęp i bezproblemowe przełączanie między modułami, dzięki czemu użytkownicy mogą szybko zidentyfikować czynniki wzrostu na rynkach dystrybucji, zrozumieć dynamikę funkcjonowania marek i kanałów sprzedaży oraz kierunki rozwoju cen, a także dostrzec najlepiej sprzedające się pozycje na poziomie pojedynczych jednostek magazynowych. W ten sposób producenci i dystrybutorzy mogą lepiej sterować procesami zarządzania sprzedażą i kanałami dystrybucji, a także optymalizować politykę cenową na rynkach dystrybucji. Dzięki zasięgowi geograficznemu NIQ producenci i dystrybutorzy odnoszą korzyści płynące z ujednolicenia wywiadu dystrybucyjnego na różnych rynkach. Narzędzie sprzyja również współpracy, gdyż funkcje analityczne można z łatwością łączyć i udostępniać między zespołami.

W połączeniu z informacjami z punktów sprzedaży i wnioskami dotyczącymi zachowań konsumentów umożliwia to podejmowanie ważnych decyzji rynkowych. Uzupełnieniem przeglądu dostępnego użytkownikom jest stworzony przez NIQ moduł prognozowania w zakresie informacji z punktów sprzedaży, umożliwiający wnioskowanie w zakresie przewidywanego rozwoju sytuacji na rynku.

To pierwsze tego typu narzędzie ma premierę dzisiaj, czyli 7 kwietnia. Aby zobaczyć na żywo, jak działa oraz uzyskać więcej informacji i dane kontaktowe, kliknij tutaj: https://nielseniq.com/global/en/products/gfknewron-supply-chain-for-manufacturers. 

Informacje o gfknewron®

gfknewron to stale dostępna platforma z informacjami na temat rynku, zachowań konsumenckich i marek, uzupełnionymi o zalecenia uzyskane dzięki sztucznej inteligencji. Platforma umożliwia firmom wyciąganie praktycznych i powiązanych ze sobą wniosków oraz szybkie działania stymulujące trwały wzrost. Składa się z trzech konkretnych modułów: „gfknewron Market” z wnioskami na temat rynków i konkurencji, „gfknewron Consumer” poświęconego dogłębnej analizie zachowań konsumentów oraz „gfknewron Predict” z zaleceniami dla firm opartymi na analizie danych z rynków przez sztuczną inteligencję.

Informacje o NIQ

NielsenIQ (NIQ) to czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, umożliwiająca najgłębsze zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazująca nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku doszło do połączenia NIQ i GfK, czyli dwóch liderów branży o bezprecedensowym globalnym zasięgu. Obecnie prowadzimy działalność w ponad 90 krajach obejmujących około 85% światowej populacji i ponad 7,2 biliona USD światowych wydatków konsumenckich. Dzięki holistycznej interpretacji danych i najszerzej zakrojonym wnioskom z zachowań konsumentów - które są wyciągane za pomocą zaawansowanych funkcji analitycznych naszych ultranowoczesnych platform - NIQ dostarczy ci kompletny obraz sytuacji, czyli Full View™.

Więcej informacji na witrynie www.niq.com.

© 2025 Nielsen Consumer LLC. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250407518465/pl/ 

Źródło: NielsenIQ

KONTAKT:

sweta.patra@nielseniq.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.04.2025, 09:36
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ