Newsletter

Rewolucyjne innowacje w dziedzinie telewizorów laserowych, zaprezentowane przez Hisense podczas tegorocznych targów CES 2024

10.01.2024, 16:41aktualizacja: 10.01.2024, 16:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

LAS VEGAS, 10 stycznia 2024 /PRNewswire/ -- Firma Hisense, ogólnoświatowy producent elektroniki i sprzętu gospodarstwa domowego, przedstawia swoje najnowocześniejsze innowacje w dziedzinie telewizorów laserowych podczas Consumer Electronics Show (CES) 2024, w tym nowej generacji rozwiązania kinowe dla systemów rozrywki domowej.

Hisense jest pionierem innowacji w dziedzinie telewizorów laserowych. Firma wprowadziła na rynek pierwszy na świecie telewizor laserowy 8K i przełomowy telewizor laserowy TriChroma. Podczas targów CES 2024 Hisense potwierdza, że pozostaje liderem w dziedzinie innowacji technologicznych, przedstawiając pierwszy na świecie telewizor laserowy 8K Sonic Screen, wyposażony w gigantyczny, największy spośród dostępnych na rynku ekran z powierzchnią dźwiękową 3,4 mkw. i ponad 100 tysiącami jednostek dźwięku. Dźwięk płynie prosto z ekranu, co oferuje niezrównane wrażenia, które mogą z powodzeniem konkurować z profesjonalnym kinem. Nowy, laserowy telewizor Hisense ze zwijanym ekranem stanowi rewolucję w obszarze wyświetlania treści na dużym ekranie, wykraczając poza ograniczenia tradycyjnych systemów. Dzięki możliwości płynnego zwinięcia i ukrycia laserowego ekranu ALR konsumenci otrzymują wysokiej jakości wrażenia wizualne i możliwość schowania ekranu, gdy nie jest używany.

Oprócz telewizora ze zwijanym ekranem na stanowisku Hisense zaprezentowano również laserowy telewizor Ultra Slim 4K z kompaktowym napędem laserowym i technologią Ultra Slim Display - najmniejszy telewizor laserowy 4K dostępny w branży. Ultracienki ekran ma tylko 1,57 cm głębokości i waży 7,5 kg, co umożliwia jego elegancką i płynną integrację z przestrzenią mieszkalną bez uszczerbku dla jakości obrazu.

Firma Hisense nie tylko zaoferowała ulepszenia pod względem jakości obrazu i głębokości ekranu, ale także na nowo zdefiniowała możliwości telewizorów laserowych, jeśli chodzi o wysoki zakres dynamiki, jasności, kontrastu i głębi wizualnej. W pierwszym na świecie laserowym telewizorze Ultra Black Screen zastosowano mikro- i nanotechnologię antyodblaskowej folii, która podnosi wydajność wykorzystania światła o 50%, zapewniając bezprecedensową poprawę jasności i kontrastu obrazu. Laserowy telewizor firmy Hisense z dynamicznym sterowaniem światłem - Dynamic Light Steering Laser TV, stanowiący kolejną próbę uzyskania doskonałej jasności i kontrastu, wykorzystuje technologię Barco™ Bright, aby zaspokoić zapotrzebowanie konsumentów na doskonały obraz bez względu na natężenie światła w otoczeniu - od jasnego aż po ciemne.

Firma Hisense zaprezentowała ponadto swoją najnowocześniejszą technologię wyświetlania obrazu skierowaną do branży motoryzacyjnej. Przeznaczony do zamontowania w pojazdach laserowy wyświetlacz - Automobile Laser Display, który uzyskał wyróżnienie CES 2024 Innovation Award, symuluje głębokie wrażenia przy użyciu zaawansowanej technologii projekcji laserowej. Wyświetlacz AR Heads-Up Display (HUD) firmy Hisense integruje technologię holograficzną i potrójną projekcję laserową TriChroma, przekształcając przednią szybę pojazdu w centrum informacyjne i zapewniając kierowcom jednocześnie dostęp do wirtualnych obrazów i widok rzeczywisty dzięki wielokierunkowym wyświetlaczom o wysokiej rozdzielczości przy niezwykłej przejrzystości. Rozwiązanie AR HUD obejmuje również funkcje wyświetlania obrazu z zewnątrz poprzez zastosowanie ekranu do projekcji przedniej w celu poprawy bezpieczeństwa i usprawnienie ścieżki optycznej w celu zwiększenia wydajności AR HUD.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2315483/Hisense_s_new_Rollable_Laser_TV__1.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2315482/Hisense_Ultra_Slim_4K_Laser_TV.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.01.2024, 16:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii