Newsletter

Rimini Street ogłasza wydłużenie okresu wsparcia w zakresie wszystkich wersji SAP ECC 6.0 i S/4HANA do 2040 r.

06.06.2025, 12:04aktualizacja: 06.06.2025, 12:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Rimini Street
Business Wire/Rimini Street
Teraz wszyscy posiadacze licencji oprogramowania SAP mogą z łatwością wydłużyć okres eksploatacji obecnych, sprawdzonych systemów o kluczowym znaczeniu dla ich działalności i czerpać z nich maksymalne korzyści, ciesząc się całkowitymi oszczędnościami z tytułu kosztów utrzymania nawet do 90% bez konieczności kosztownej i ryzykownej migracji do S/4HANA w modelu RISE.

LAS VEGAS - (BUSINESS WIRE) - Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz innowacyjnych rozwiązań do zarządzania o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle, SAP i VMware, poinformował dzisiaj o wydłużeniu okresu pełnego wsparcia w zakresie wszystkich wersji SAP ECC 6.0 i S/4HANA do 2040 r. bez konieczności dokonania migracji do S/4HANA w modelu RISE, której wymaga SAP wobec klientów pragnących zachować roczne wsparcie SAP i korzystać z niego w pełnym zakresie usług.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250605410311/pl/

Klienci Rimini Street korzystający z rozwiązań SAP zyskują długoterminowe oszczędności, które mogą przeznaczyć na samodzielne finansowanie innowacji

Terminy zakończenia wsparcia SAP nie mają wpływu na obecnych klientów Rimini Support™ dla SAP. Ciesząc się niezrównanym poziomem wsparcia, obsługi i wytycznych Rimini Street - jednego partnera, któremu można zaufać - klienci mogą utrzymać sprawnie funkcjonujące systemy, zachowując pełną zgodność z przepisami podatkowymi i prawnymi, a uwolnione w ten sposób środki z budżetu na IT mogą przeznaczyć na sfinansowanie swoich innowacji.

Firma Rimini Street wprowadziła rozwiązanie Rimini Support dla SAP ponad piętnaście lat temu; obecnie obsługuje setki klientów SAP ECC 6.0 i S/4HANA. Dzisiejszy komunikat w sprawie wydłużenia okresu wsparcia świadczonego w zakresie SAP ECC 6.0 i S/4HANA na kolejnych piętnaście lat dotyczy zarówno aktualnych, jak i nowych klientów pragnących zmaksymalizować zwrot z inwestycji w oprogramowanie SAP i cieszyć się oszczędnościami z tytułu kosztów utrzymania w łącznej wysokości nawet 90%, unikając kosztownej i ryzykownej migracji do S/4HANA w modelu RISE, która nie przynosi zbyt wielu korzyści.

„Komunikat Rimini Street o wydłużeniu okresu wsparcia w zakresie wszystkich wersji SAP do 2040 r. to doskonała wiadomość dla klientów SAP ECC, do których grona zalicza się również nasza firma - powiedział Nobuo Norisue, prezes AUTOBACS Digital Initiative Co., firmy obsługującej infrastrukturę informatyczną grupy AUTOBACS, japońskiego sprzedawcy części i akcesoriów samochodowych. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozwiązania Rimini Support™ dla SAP, z którego korzystamy od 2016 r. Możliwość dłuższego korzystania z systemu ECC, aż do 2040 roku, ciesząc się wsparciem Rimini Street, otwiera przed nami wiele nowych dróg, zwłaszcza mając na uwadze, że jesteśmy w trakcie projektowania fundamentów infrastruktury informatycznej i architektury nowej generacji, co wymaga wyważonego wykorzystywania środków oraz realizacji przedsięwzięcia w założonym terminie. Ciągłe wsparcie Rimini Street uwolniło nasz czas, zasoby i możliwości, kształtując inteligentną ścieżkę naprzód”.

„Według analityków z branży około 20 000 posiadaczy licencji SAP ECC nie ma nawet licencji S/4HANA, a ci, którzy posiadają licencję S/4HANA, nadal nie dokonali migracji S/4HANA lub S/4HANA w modelu RISE - powiedział Seth Ravin, dyrektor generalny Rimini Street. - SAP ECC 6.0 i starsze wersje S/4HANA mogą zapewnić doskonałą wydajność i stabilną pracę przez kolejnych 15 lat lub nawet dłużej dzięki sprawdzonemu, niezwykle responsywnemu wsparciu Rimini Street dla SAP. Posiadacze licencji SAP nie muszą ponosić ogromnych kosztów, mierzyć się z ryzykiem i doświadczać zakłóceń w bieżącej pracy w związku z migracją oprogramowania, którą wielu uznaje za zbędną i nieprzynoszącą zbyt wielu korzyści w porównaniu z korzyściami płynącymi z inwestycji w nowe technologie, takie jak AI dla firm, technologie związane z przepływem pracy czy też automatyzacją zadań; wszystkie te inwestycje mogą przynieść organizacji błyskawiczne korzyści”.

Rimini Street wydłuża okres eksploatacji wszystkich wersji SAP ECC 6.0 i S/4HANA

SAP kończy wsparcie podstawowe dla systemu ECC 6.0 z końcem 2027 r., jednak w przypadku klientów korzystających z pakietów 0-5 zakończenie wsparcia przewidziano na 31 grudnia 2025 r. Podobnie w przypadku szeregu wersji SAP S/4HANA wsparcie podstawowe zostało już wycofane lub zakończy się w 2025 r., 2026 r. lub 2027 r., w zależności od wersji. Rozszerzone wsparcie SAP jest obecnie dostępne w zakresie niektórych wersji ECC 6.0 i S/4HANA, lecz nie wszystkich, a ponadto wiąże się z koniecznością uiszczenia znacznie wyższej opłaty. Pełny wykaz terminów zakończenia wsparcia można znaleźć tutaj.

Klienci Rimini Street mogą uniknąć niekończących się cykli forsowanych przez dostawcę aktualizacji, migracji i zmian platform oraz związanego z tym ryzyka, ciesząc się następującymi korzyściami:

  • natychmiastowe oszczędności nawet rzędu 50% rocznych opłat za wsparcie SAP oraz nawet do 90% całkowitych kosztów wsparcia;
  • wsparcie świadczone przez przypisanego, dedykowanego głównego inżyniera wsparcia (PSE), wspomaganego bogatą wiedzą ekspertów ds. SAP z całego świata, a także opatentowanymi, autorskimi narzędziami AI i procesami opracowanymi przez Rimini Street w celu szybkiego i dokładnego rozwiązywania problemów;
  • kompleksowe wsparcie obejmujące personalizacje bez dodatkowych opłat, przyczyniając się do obniżenia bieżących kosztów obsługi zasobów IT i zachowania procesów decydujących o przewadze konkurencyjnej organizacji;
  • umowy o gwarantowanym poziomie usług (ang. SLA) zakładające 10-minutowy czas reakcji w przypadku zgłoszeń o znaczeniu krytycznym, przy czym w 2024 r. średni czas reakcji wynosił mniej niż dwie minuty w przypadku zgłoszeń o priorytecie 1 i 2.

„Przewidujemy, że przyszłość ERP w ciągu następnych pięciu do dziesięciu lat zmieni się na zawsze i oprogramowanie ERP zostanie zastąpione nowymi, szybszymi i bardziej elastycznymi procesami ERP typu agent, które już teraz wdrażamy na rzecz klientów - powiedział Ravin. - Już teraz klienci Rimini Street zyskali 9 mld USD oszczędności na kosztach związanych z obsługą IT, dzięki czemu mogą sami finansować swoje innowacje, przekraczając kolejne granice. Nie zatrzymują już ich zbędne, kosztowne i ryzykowne aktualizacje, migracje czy zmiany platform. Klienci Rimini Street stoją na czele rewolucji zamiast być ich ofiarami”.

Więcej informacji na temat bardziej inteligentnej i szybszej ścieżki ku innowacjom można znaleźć tutaj.

Informacje o Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka z indeksu Russell 2000® jest globalnym dostawcą kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego i innowacyjnych rozwiązań oraz wiodącym podmiotem zewnętrznym świadczącym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle, SAP i VMware. Firma oferuje kompleksową gamę ujednoliconych rozwiązań do prowadzenia, obsługi, personalizacji, konfiguracji, łączenia, ochrony, monitorowania i optymalizacji firmowych aplikacji, baz danych i oprogramowania technologicznego oraz do zarządzania w tym zakresie. Firma podpisała tysiące umów z organizacjami sklasyfikowanymi w rankingach Fortune Global 100, Fortune 500, ze środkowego segmentu rynku, sektora publicznego i administracji, które wybrały Rimini Street swoim zaufanym i sprawdzonym dostawcą rozwiązań o krytycznym znaczeniu z zakresu oprogramowania dla firm i uzyskały lepsze wyniki operacyjne, miliardy dolarów oszczędności oraz możliwość sfinansowania AI i innych innowacyjnych inwestycji.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.riministreet.com oraz na profilach Rimini Street w serwisach X, Facebook, Instagram i LinkedIn.

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „spodziewa się”, „zakłada”, „wierzy”, „kontynuuje”, „mogłoby”, „obecnie”, „szacuje”, „oczekuje”, „prognoza”, „przyszłość”, „zamierza”, „może”, „perspektywy”, „planuje”, „możliwe”, „cel”, „potencjalne”, „przewiduje”, „prognozuje”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „powinien”, „będzie”, „byłoby” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczącym działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. niekorzystne rozstrzygnięcia i koszty związane z toczącymi się postępowaniami sądowymi lub nowymi postępowaniami sądowymi, w tym decyzją sądu w sprawie nierozstrzygniętych odwołań lub wszelkich nowych roszczeń; wszelkie koszty ponoszone w związku z zastosowaniem jakichkolwiek zakazów sądowych dotyczących sporu Rimini II oraz ich wpływ na przychody i koszty w przyszłych okresach; zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym wpływ wszelkich makroekonomicznych trendów recesyjnych, wzrost napięć geopolitycznych i wahania kursów walut, oraz zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street, oraz na branże, w których działalność prowadzą jej klienci; ewolucję w środowisku zarządzania i wsparcia oprogramowania dla przedsiębiorstw, której doświadczają obecni i potencjalni klienci, a także zdolność Rimini Street do oddziaływania na rynek w celu pozyskania i utrzymania klientów oraz dalszego rozwoju naszej bazy klientów; istotny poziom konkurencji w branży usług wsparcia w zakresie oprogramowania oraz zamiary spółki w odniesieniu do przyjętego modelu ustalania cen; wdrażanie przez klientów naszej rozbudowanej gamy produktów i usług oraz produktów i usług przewidzianych do wprowadzenia na rynek w przyszłości; oczekiwania spółki co do nowej oferty produktów, partnerstw i programów partnerskich, w tym między innymi partnerstwa z ServiceNow; zdolności spółki do zwiększenia przychodów i precyzyjnego prognozowania ich wysokości, a także efekty wszelkich działań na rzecz zarządzania kosztami w związku z bieżącymi oczekiwaniami wobec poziomu przychodów i rozszerzeniem oferty spółki; spodziewany wpływ redukcji personelu w ostatnim i bieżącym roku obrotowym oraz związane z tym koszty reorganizacji; szacunkowe dane dotyczące łącznego obsługiwanego przez spółkę rynku oraz spodziewane oszczędności klientów w stosunku do korzystania z usług innych dostawców; zmienność cyklu sprzedaży, ryzyko związane ze wskaźnikami utrzymania, w tym zdolność do ich precyzyjnego prognozowania; utratę co najmniej jednego członka zespołu zarządzającego; zdolność do pozyskiwania i utrzymywania wykwalifikowanych pracowników; biznesplan spółki, jej zdolności do przyszłego rozwoju oraz osiągnięcia i utrzymania rentowności; plany dotyczące likwidacji oferty usług w zakresie produktów Oracle PeopleSoft; zmienność cen akcji i związane z tym zapewnienie zgodności z wymogami giełdowymi; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalającą na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; ryzyko związane z prowadzeniem działalności na szczeblu globalnym; zdolność do zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi do systemów informatycznych spółki i innym zagrożeniom cyberbezpieczeństwa; wszelkie niedociągnięcia związane z potencjalnym korzystaniem z technologii generatywnej sztucznej inteligencji (AI) przez spółkę lub dostawców zewnętrznych; zdolność do ochrony informacji poufnych pracowników i klientów i zachowania zgodności z przepisami dotyczącymi prywatności i ochrony danych; naszą zdolność do utrzymania skutecznego systemu kontroli wewnętrznej nad sprawozdawczością finansową; zdolność spółki do utrzymania, ochrony i rozwoju naszej marki oraz własności intelektualnej; zmiany w przepisach i uregulowaniach, w tym zmiany w przepisach podatkowych lub niekorzystne skutki interpretacji podatkowych spółki; koszty należności celnych (w tym zwolnień celnych lub zdolności do ograniczenia wysokości należności celnych, w świetle nowych lub zwiększonych ceł nałożonych przez rząd Stanów Zjednoczonych i potencjalnych handlowych środków odwetowych ze strony odnośnych krajów); niezdolność do ustanowienia odpowiednich rezerw na zdarzenia podatkowe lub zdolność do uzyskania korzyści w przypadku strat netto z działalności operacyjnej; wszelki negatywny wpływ kwestii związanych z ochroną środowiska, sprawami społecznymi i ładem korporacyjnym na reputację spółki lub jej działalność oraz narażenie spółki na dodatkowe koszty lub ryzyko związane ze sprawozdawczością w tych dziedzinach; zdolność spółki do utrzymania dobrych relacji z rządem Stanów Zjednoczonych i rządami innych państw oraz do pozyskania nowych umów z podmiotami państwowymi; wpływ bieżących zobowiązań w zakresie obsługi zadłużenia w związku z naszym kredytem oraz zobowiązań finansowych i operacyjnych związanych z działalnością spółki i powiązanym ryzykiem stopy procentowej; wystarczającą ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalającą na spełnienie wymogu zachowania płynności; ilość i harmonogram wykupów, jeżeli będą realizowane, w ramach programu wykupu akcji oraz zdolność spółki do podnoszenia wartości dla akcjonariuszy w ramach takiego programu; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street; katastrofy zakłócające działalność spółki lub działalność jej klientów, oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q z dnia 1 maja 2025 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzu 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany lub prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2025 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym spółka Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250605410311/pl/

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Janet Ravin

wiceprezes ds. globalnej komunikacji Rimini Street, Inc.

tel.: +1 702 285-3532

e-mail: pr@riministreet.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.06.2025, 12:04
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ