Newsletter

Rimini Street świętuje 15 lat wspierania swoich klientów w osiąganiu sukcesów

29.09.2020, 12:52aktualizacja: 29.09.2020, 12:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wielokrotnie nagradzany model wsparcia Spółki, dostarczony dotychczas do ponad 3500 klientów, umożliwia oszczędności niemal 5 miliardów USD na całkowitych kosztach utrzymania.

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, czołowy podmiot świadczący usługi wsparcia zewnętrznego dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce, ogłosił dzisiaj, że we wrześniu przypada 15. rocznica założenia Spółki, której celem była zmiana oblicza rynku wsparcia oprogramowania dla firm. Spółka wyznaczyła sobie za cel dostarczanie ultraresponsywnego modelu wsparcia wysokiej jakości i zapewnienie wyboru i wartości dla licencjobiorców oprogramowania na świecie. Od czasu powstania Rimini Street wyznacza najwyższe standardy, jeśli chodzi o oczekiwania licencjobiorców Oracle i SAP w zakresie wsparcia dla oprogramowania. Spółka odpowiada za wieloletnie świadczenie najlepszych innowacyjnych usług w zakresie wsparcia oprogramowania firmowego, w tym ultraresponsywnych umów o gwarantowanym poziomie świadczenia usługi (SLA), wsparcia dostosowania do potrzeb klienta bez dodatkowych kosztów, kontynuacji wsparcia przez co najmniej 15 lat bez wymaganych modernizacji lub aktualizacji i zapewnienie klientom oszczędności rzędu prawie 5 mld w zakresie ogólnych kosztów utrzymania i wsparcia.

15 lat innowacji i sukcesów klientów

Spółka Rimini Street weszła na rynek w 2005 r., oferując imponujące 50-procentowe oszczędności w porównaniu do rocznych opłat za wsparcie dostawców oprogramowania, oraz ulepszony, bardziej kompleksowy model wsparcia. Oprócz najwyższej jakości wsparcia każdy klient Rimini Street ma gwarantowane wsparcie bieżącej platformy przez co najmniej 15 lat od czasu zmiany dostawcy wsparcia, niezależnie od wersji oprogramowania, z którego obecnie korzystają. Licencjobiorcy oprogramowania nie muszą już dokonywać aktualizacji, aktualizować systemu ani dokonywać pełnej migracji na nową platformę, aby otrzymać pełne wsparcie. Niepotrzebne aktualizacje i migracje są czasochłonne, kosztowne i w znacznym stopniu zakłócają działalność przedsiębiorstwa, a przejście na Rimini Street poprawia wydajność operacyjną nie tylko systemu oprogramowania firmowego i organizacji IT, umożliwiając wewnętrznym zespołom wsparcia klientów skupienie się na priorytetowych projektach, które sprzyjają przewadze konkurencyjnej i wzrostowi.

Dotychczas Spółka pomogła ponad 3500 klientów w rozwiązaniu problemów ich przedsiębiorstw związanych z planami dotyczącymi oprogramowania i wsparciem, umożliwiając im zaoszczędzenie do 90% całkowitych kosztów utrzymania i zapewnienie środków na realizację potrzeb związanych z przekształcaniem ich działalności. Spółka Rimini Street pomogła działom IT na całym świecie w staniu się wartościowymi, strategicznymi partnerami dla ich działalności, co zmieniło ich postrzeganie jako wyłącznie źródło kosztów.

„Przeszliśmy z dotychczasowego wsparcia oprogramowania na usługi Rimini Street w 2015 r. i nie żałujemy tej decyzji. Spółka prowadziła ścisłą współpracę z naszą organizacją i wielokrotnie przeszła nasze oczekiwania – powiedział Ron Abreu, dyrektor międzynarodowego działu IT w SWM International. - Połączenie responsywnej obsługi i oszczędności było dla nas ważne. Do tej pory osiągnęliśmy dłuższy czas użytkowania naszych dotychczasowych systemów i obniżenie ogólnych kosztów eksploatacji. Przejście na wsparcie Rimini Street było istotnym elementem naszego sukcesu”.

Ludzie, procesy i innowacje technologiczne, które stoją za nagradzanym modelem wsparcia

Unikatowy, wielokrotnie nagradzany model wsparcia oprogramowania firmowego Rimini Street opiera się w pierwszej kolejności na konsultantach technicznych z dużym doświadczeniem, średnio piętnastoletnim, w zakresie dedykowanych systemów oprogramowania klientów, zapewniając spersonalizowane, ultraresponsywne podejście do wszystkich przypadków wsparcia. Spółka wspiera kulturę ukierunkowaną na klienta, która na pierwszym miejscu stawia skoncentrowane na kliencie kluczowe wskaźniki wydajności, aby zapewnić, że każda osoba w organizacji świadczącej usługi działa na rzecz realizacji wspólnego celu. Rimini Street regularnie osiąga wskaźnik ocen satysfakcji klienta 4,8 na 5,0, przy czym 5,0 oznacza doskonały, a w drugim kwartale 2020 r. dostarczyła klientom w wymaganym czasie ponad 104.000 wiadomości dotyczących ich zgłoszeń. Ponadto Rimini Street było pierwszym zewnętrznym dostawcą wsparcia, który oferuje umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usługi (SLA) w oparciu o wymianę wiadomości z klientami oraz czas odpowiedzi. Ostatnio Spółka dodatkowo ulepszyła swoją najlepszą na rynku umowę o gwarantowanym poziomie świadczenia usługi (SLA) dla wszystkich klientów, oferując 10-minutowy czas odpowiedzi dla wszystkich krytycznych zdarzeń o Priorytecie 1 i 15-minutowy w przypadku zdarzeń o Priorytecie 2.

„Nasze doświadczenia z Rimini Street zdobyte w ciągu ponad siedmiu lat współpracy dotyczącej wsparcia potwierdzają stałe pełne zaangażowanie Spółki w dostarczanie wartości naszej organizacji – czego nigdy nie doświadczyliśmy we współpracy z pierwotnym dostawcą oprogramowania” – stwierdził Dennis Ratliff z działu aplikacji/rozwoju IT Viking Range. „Przez ostatnie siedem lat nie tylko byliśmy klientem Spółki, ale również przez ten czas korzystaliśmy z usług tego samego konsultanta technicznego i doceniamy wynikającą z tego długotrwałą i osobistą relację ze Spółką. Ponadto w ciągu tych lat zaoszczędziliśmy wiele roboczogodzin personelu IT dzięki zespołowi ds. wsparcia Rimini Street, który angażuje się w poszukiwanie rozwiązań również wówczas, gdy problem nie jest związany z naszym systemem ERP. Rimini Street to godny zaufania doradca i partner”.

Spółka Rimini Street zdobyła liczne nagrody w branży za zapewnianie klientom doskonałego poziomu obsługi i innowacyjności – 24 nagród w samym 2019 roku – przede wszystkim dzięki zintegrowanemu podejściu zapewniania sprawdzonych, doświadczonych konsultantów technicznych na pierwszej linii obsługi, solidnym procesom zgodnym z normami ISO 9001 i ISO 27001 oraz opatentowanym i zgłoszonym do opatentowania, szytym na miarę rozwiązaniom i technologiom w zakresie wsparcia Spółki. Spółka ostatnio zdobyła dwie nagrody za innowacyjność i osiągnięcia wyrażone w sukcesach klientów za dwie zgłoszone do opatentowania aplikacje wsparcia Rimini Street Artificial Intelligence Support wykorzystujące sztuczną inteligencję (aplikacje AI), które dotychczas ograniczyły czas rozwiązywania problemów z oprogramowaniem klientów o 23%. Aplikacje AI są wynikiem ciągłych inwestycji Spółki w optymalizację procesów wsparcia i zapewnianie rezultatów świadczenia usług globalnych na odpowiednim poziomie.

Nawiązywanie partnerstw bazujących na zaufaniu

Wszyscy klienci Rimini Street korzystają z usług przydzielonego konsultanta technicznego, który dysponuje zespołem ekspertów funkcyjnych i technicznych tworzących wyspecjalizowane zespoły do rozwiązywania skomplikowanych problemów technicznych klientów, dostępnym przez całą dobę 365 dni w roku. Podmiot odpowiedzialny za świadczenie globalnych usług Spółki dysponuje niemal 700 specjalistami działającymi w 17 krajach i obsługującymi klientów z całego świata, w tym 200 zatrudnionymi na pełny etat członkami zespołu ds. zachowania zgodności z przepisami podatkowymi, prawnymi i zgodności regulacyjnej. Konsultanci techniczni mają określone doświadczenie w zakresie aplikacji i technologii, które umożliwia Spółce tworzenie zespołów o pokrywających się umiejętnościach, co pozwala na zapewnienie optymalnego podziału zasobów w skali globalnej.

Rynek zewnętrznego wsparcia oprogramowania firmowego przechodzi do głównego nurtu

Zgodnie z notatką dotyczącą badań spółki Gartner wartość rynku zewnętrznego wsparcia oprogramowania firmowego ma wzrosnąć z 351 milionów USD w 2019 r. do 1,05 miliarda w roku 2023, co stanowi wzrost o 200% [1]. Według ostatniego raportu firmy Valoir "rynek zewnętrznego wsparcia oprogramowania przechodzi do głównego nurtu. To, co kiedyś traktowano jako taktykę cięcia kosztów dla kierowników działów IT, stało się narzędziem strategicznym do efektywnego zarządzania portfelem IT, umożliwiając firmom ograniczenie ryzyka i wspieranie dalszych innowacji" [2]. Rimini Street jest liderem w zakresie wsparcia zewnętrznego oprogramowania firmowego, posiadającym ponad osiemdziesięcioprocentowy udział w rynku globalnym, co potwierdza przychód osiągnięty przez Spółkę w roku podatkowym 2019 w wysokości 281,1 milionów USD w porównaniu do całkowitego przychodu rynku za 2019 rok wynoszącego według spółki Gartner 351 milionów USD, a także liczba aktywnych i dotychczasowych klientów Spółki, liczba pracowników zatrudnionych na pełny etat i bogactwo oferty usług wsparcia. Raport firmy Valoir powołuje się również na dogłębną wiedzę Rimini Street na temat aplikacji, modułów i baz danych SAP i Oracle, a także wiedzę specjalistyczną w zakresie najnowszych zmian przepisów prawnych i podatkowych oraz regulacyjnych, jak również duży globalny zespół konsultantów technicznych, który może pracować nad zgłoszeniami przez całą dobę 365 dni w roku, zgodnie z koncepcją "podążania za słońcem".

Fundacja Rimini Street

W 2015 r. spółka Rimini Street utworzyła Fundację Rimini Street, która stanowi odzwierciedlenie wartości, zamiłowań i pasji Spółki i jej pracowników. Fundacja, jako inicjatywa sfinansowana w całości przez Rimini Street, służy dzieleniu się sukcesami Rimini Street z organizacjami charytatywnymi na całym świecie za pośrednictwem datków finansowych, godzin wolontariatu pracowniczego i/lub darowizn rzeczowych. Motywem przewodnim inicjatywy jest "Im bardziej się rozwijamy, tym więcej możemy ofiarować". Dotychczas Fundacja zapewniła wsparcie finansowe ponad 100 organizacjom charytatywnym na sześciu kontynentach oraz w formie tysięcy godzin wolontariatu pracowniczego.

"Powstaniu Rimini Street przyświecała jedna misja – zmiana oblicza branży wsparcia oprogramowania firmowego dzięki stworzeniu możliwości wyższej jakości i o wyższej wartości niż usługi oferowane przez dostawców oprogramowania" – powiedział Seth A. Ravin, współzałożyciel, dyrektor generalny i prezes zarządu Rimini Street. "W ciągu 15 lat naszej działalności świętowaliśmy wiele znaczących osiągnięć, rozwinęliśmy się i zmieniliśmy się jako organizacja. Jedno się jednak nie zmieniło – nasze pełne pasji, wytrwałe zaangażowanie na rzecz naszych klientów. Zbudowaliśmy Rimini Street na zaangażowaniu w świadczenie usług na doskonałym poziomie i zapewnianie licencjobiorcom oprogramowania firmowego jak najlepszych wrażeń z usług wsparcia. Chodzi przede wszystkim o naszych klientów, dlatego oczekujemy kolejnych 15 lat rozwoju i sukcesu, pomagając im rozwijać się, osiągać zyski i odnosić sukcesy".

Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq:RMNI) jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultraresponsywne, zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Dotychczas ponad 3500 organizacji globalnych sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500 i Fortune Global 100 ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com/ oraz na profilu @riministreet na Twitterze, Facebooku i LinkedIn.

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wszystkie stwierdzenia dotyczące oczekiwań Rimini Street co do przeznaczenia zysków z oferty opisanej w niniejszej informacji prasowej stanowią wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi takie podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczących działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. czas trwania i skutki ekonomiczne, operacyjne i finansowe pandemii COVID-19 dla działalności Rimini Street, a także działania podejmowane przez organy rządowe, klientów lub inne podmioty w reakcji na pandemię COVID-19; katastrofy, które zakłócają prowadzenie działalności spółki lub jej bieżących lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym inflacja i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań, dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; konieczność i możliwość zgromadzenia przez Rimini Street dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność Rimini Street do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalających na sfinansowanie inicjatyw rozwojowych Rimini Street; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów posiadanych przez Rimini Street pozwalająca na spełnienie przez spółkę wymogu zachowania płynności; warunki i wpływ 13,00% akcji uprzywilejowanych serii A Rimini Street pozostających w obrocie; zmiany w opodatkowaniu i przepisach prawa; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu wzrostem w sposób rentowny; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych przez Rimini Street produktów i usług, w tym usług zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Advanced Database Security i usług dla Sales Cloud i Service Cloud oferowanych przez Salesforce oraz innych produktów i usług, które Rimini Street planuje wprowadzić w najbliższej przyszłości; utrata jednego lub więcej członków zespołu zarządzającego Rimini Street; niepewność co do długoterminowej wartości kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street; ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia 5 sierpnia 2020 r. oraz w suplemencie do prospektu emisyjnego z dnia 14 sierpnia 2020 r. dotyczącym gwarantowanej oferty publicznej na akcje zwykłe Rimini Street, która została zamknięta 18 sierpnia 2020 r. oraz okresowo aktualizowanym przez inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje jednak żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2020 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

[1] Gartner, “Predicts 2020: Negotiate Software and Cloud Contracts to Manage Marketplace Growth and Reduce Legacy Costs (Prognozy na rok 2020: negocjacje umów na oprogramowanie i usługi w chmurze nastawione na wzrost rynku i ograniczenie kosztów dotychczasowych usług)” Jo Liversidge, Frances Karamouzis, i in., 18 grudnia 2019 r.

[2] “Third-Party Support Goes Mainstream (Wsparcie zewnętrzne przechodzi do głównego nurtu)” raport Valoir, maj 2020.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200928005241/en/

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Michelle McGlocklin

Rimini Street, Inc.

tel. +1 925 523-8414

e-mail: mmcglocklin@riministreet.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.09.2020, 12:52
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ