Newsletter

Roczne przychody Hisense z działalności zagranicznej przekraczają 12,2 miliarda dolarów

22.10.2024, 16:10aktualizacja: 22.10.2024, 16:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense
Grupa Hisense ogłasza nowe cele na przyszłość z okazji 55. rocznicy działalności.

QINGDAO, Chiny, 22 października 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, ogłosiła osiągnięcie imponującego kamienia milowego w postaci przychodów z działalności zagranicznej przekraczających kwotę 12,2 miliarda dolarów w roku podatkowym 2023. Informację o tym znaczącym osiągnięciu przekazano podczas obchodów 55-lecia działalności Grupy, w trakcie których ujawniono również ambitne cele na przyszłość.

W ciągu ostatnich pięciu lat firma Hisense znacznie rozszerzyła swój globalny zasięg i odnotowała przełomowe osiągnięcia technologiczne. Przejęcie przez firmę SanDen Corporation i opracowanie chipów o jakości obrazu AI były katalizatorami wzrostu, umożliwiając Hisense wejście na nowe rynki i zwiększenie możliwości technologicznych. W efekcie zagraniczne przychody Hisense wzrosły ponad dwukrotnie od 2019 roku, a w 2023 roku przekroczyły 28,7 miliardów dolarów.

Podczas uroczystości prezes Grupy Hisense, Jia Shaoqian, wygłosił przemówienie pt. „Wierny jak na początku, tworząc przyszłość”. Przedstawił w nim przyszłe cele, w tym dążenia do tego, by stać się wysokiej jakości modelem rozwoju poprzez wykorzystanie klastrów przemysłowych; przejście na działalność ekologiczną i niskoemisyjną; rozszerzenie globalnego zasięgu poprzez przejście z modelu chińskiego na w pełni globalny model zarządzania; oraz ustanowienie światowej klasy przedsiębiorstwa i globalnej marki.

„W dalszym ciągu wzmacniamy naszą podstawową konkurencyjność w zakresie technologii i produktów, wykorzystujemy atrakcyjność w integracji międzykulturowej i zwiększamy globalną konkurencyjność w budowaniu macierzy marki - podkreślił Jia. - Hisense będzie nadal rozwijać własne marki, dążąc do wejścia na rynek towarów luksusowych i osiągnięcia wysokiego, światowego poziomu!”.

Koncentrując się na innowacjach, Hisense przeznacza około 5% swoich rocznych przychodów na działalność badawczo-rozwojową przy czym 30% tych inwestycji jest kierowane na badania wstępne. Stawiając na pierwszym miejscu potrzeby użytkowników i zadowolenie klientów, firma Hisense zapewnia, że jej produkty i technologie służą użytkownikom i tworzą wartość.

Firma Hisense jest obecna na całym świecie, posiadając 36 parków przemysłowych i baz produkcyjnych, 30 ośrodków badawczo-rozwojowych i 64 oddziałów zagranicznych. Jej obiekty tworzą sieć „5+1” obejmującą Europę, obie Ameryki, obszar Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN), Bliski Wschód, Afrykę i Chiny. Aby napędzać wzrost, Hisense przyspiesza swoją działalność produkcyjną na całym świecie. W Afryce firma tworzy nowe zakłady produkcyjne, podczas gdy na terenie ASEAN i Ameryki Łacińskiej Hisense zwiększa bazę produkcyjną i możliwości badawcze. Ta strategiczna ekspansja umożliwi firmie skuteczniejszą obsługę klientów i wzmocni jej globalną pozycję konkurencyjną.

Przyjmując wizję zbudowania „firmy o stuletniej tradycji”, Hisense dąży do nieustannego doskonalenia ładu korporacyjnego. Porównując własne praktyki z najlepszymi światowymi praktykami, wspierając różnorodność zarządu i wdrażając solidniejszą strukturę, firma dąży do podniesienia poziomu zarządzania i przyspieszenia realizacji misji, jaką jest stanie się przedsiębiorstwem światowego formatu.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Według rankingu Omnia, Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100” zarówno w 2023 r. jak i w pierwszym kwartale 2024 r. Firma szybko rozwinęła swoją działalność i jest obecna w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2536884/Hisense_significantly_expanded_global_footprint_achieved_breakthroughs_technological_foundation.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.10.2024, 16:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ