Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 22 października 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, ogłosiła osiągnięcie imponującego kamienia milowego w postaci przychodów z działalności zagranicznej przekraczających kwotę 12,2 miliarda dolarów w roku podatkowym 2023. Informację o tym znaczącym osiągnięciu przekazano podczas obchodów 55-lecia działalności Grupy, w trakcie których ujawniono również ambitne cele na przyszłość.
W ciągu ostatnich pięciu lat firma Hisense znacznie rozszerzyła swój globalny zasięg i odnotowała przełomowe osiągnięcia technologiczne. Przejęcie przez firmę SanDen Corporation i opracowanie chipów o jakości obrazu AI były katalizatorami wzrostu, umożliwiając Hisense wejście na nowe rynki i zwiększenie możliwości technologicznych. W efekcie zagraniczne przychody Hisense wzrosły ponad dwukrotnie od 2019 roku, a w 2023 roku przekroczyły 28,7 miliardów dolarów.
Podczas uroczystości prezes Grupy Hisense, Jia Shaoqian, wygłosił przemówienie pt. „Wierny jak na początku, tworząc przyszłość”. Przedstawił w nim przyszłe cele, w tym dążenia do tego, by stać się wysokiej jakości modelem rozwoju poprzez wykorzystanie klastrów przemysłowych; przejście na działalność ekologiczną i niskoemisyjną; rozszerzenie globalnego zasięgu poprzez przejście z modelu chińskiego na w pełni globalny model zarządzania; oraz ustanowienie światowej klasy przedsiębiorstwa i globalnej marki.
„W dalszym ciągu wzmacniamy naszą podstawową konkurencyjność w zakresie technologii i produktów, wykorzystujemy atrakcyjność w integracji międzykulturowej i zwiększamy globalną konkurencyjność w budowaniu macierzy marki - podkreślił Jia. - Hisense będzie nadal rozwijać własne marki, dążąc do wejścia na rynek towarów luksusowych i osiągnięcia wysokiego, światowego poziomu!”.
Koncentrując się na innowacjach, Hisense przeznacza około 5% swoich rocznych przychodów na działalność badawczo-rozwojową przy czym 30% tych inwestycji jest kierowane na badania wstępne. Stawiając na pierwszym miejscu potrzeby użytkowników i zadowolenie klientów, firma Hisense zapewnia, że jej produkty i technologie służą użytkownikom i tworzą wartość.
Firma Hisense jest obecna na całym świecie, posiadając 36 parków przemysłowych i baz produkcyjnych, 30 ośrodków badawczo-rozwojowych i 64 oddziałów zagranicznych. Jej obiekty tworzą sieć „5+1” obejmującą Europę, obie Ameryki, obszar Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN), Bliski Wschód, Afrykę i Chiny. Aby napędzać wzrost, Hisense przyspiesza swoją działalność produkcyjną na całym świecie. W Afryce firma tworzy nowe zakłady produkcyjne, podczas gdy na terenie ASEAN i Ameryki Łacińskiej Hisense zwiększa bazę produkcyjną i możliwości badawcze. Ta strategiczna ekspansja umożliwi firmie skuteczniejszą obsługę klientów i wzmocni jej globalną pozycję konkurencyjną.
Przyjmując wizję zbudowania „firmy o stuletniej tradycji”, Hisense dąży do nieustannego doskonalenia ładu korporacyjnego. Porównując własne praktyki z najlepszymi światowymi praktykami, wspierając różnorodność zarządu i wdrażając solidniejszą strukturę, firma dąży do podniesienia poziomu zarządzania i przyspieszenia realizacji misji, jaką jest stanie się przedsiębiorstwem światowego formatu.
Hisense
Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Według rankingu Omnia, Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100” zarówno w 2023 r. jak i w pierwszym kwartale 2024 r. Firma szybko rozwinęła swoją działalność i jest obecna w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.10.2024, 16:10 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |