Pobierz materiał i Publikuj za darmo

• 19 stycznia 2018 roku odbyła się wirtualna konferencja prasowa, idealnie wpasowująca się w styl modelu 500, pokazująca, dlaczego rodzina 500 Mirror jest przykładem inteligentnego wykorzystania smartfona w samochodzie.
• Luca Napolitano, dyrektor Marki Fiat na region EMEA, wykorzystał oryginalną formę opowiadania historii, gdzie świat rzeczywisty przenika się z wirtualnym, do przedstawienia funkcji, które „odzwierciedlają” środowisko smartfona kierowcy na wyświetlaczu w samochodzie.
• Wyróżniające się ekskluzywnym niebieskim nadwoziem i wyszukanymi srebrnymi elementami wykończenia, nowe 500X Mirror, 500L Mirror i 500 Mirror są wyposażone w standardzie w system UconnectTM 7"HD LIVE z ekranem dotykowym kompatybilnym z Apple CarPlay i AndroidAuto.
• Dzięki zdalnie sterowanym funkcjom w samochodzie, bezpieczeństwo i wygoda są zawsze w zasięgu ręki.
• Wirtualnym gościem konferencji prasowej był Steven, czarujący „ekspert" od technologii, który występuje w aktualnie emitowanej (na niektórych rynkach) kampanii reklamowej samochodów z rodziny 500 Mirror.
Podczas wirtualnej konferencji prasowej, która odbyła się 19 stycznia 2018 o godz. 11:30, Luca Napolitano, dyrektor Marki Fiat regionu EMEA, przedstawił międzynarodowej prasie rodzinę 500 Mirror, nową serię specjalną przeznaczoną dla klientów ceniących nowoczesne rozwiązania i podążających za najnowszymi trendami z dziedziny multimediów i łączności.
Bawiąc się relacjami między światem wirtualnym a realnym, w prezentacji o oryginalnej formie, Luca Napolitano „rozmawiał" ze swoim alter ego, którego odbicie widoczne było na ekranie, przedstawiając w zabawny sposób, w doskonałym stylu model 500, jak łatwo jest sklonować środowisko smartfona na wyświetlaczu w samochodzie w celu skomunikowanej ze światem, ale przede wszystkim bezpiecznej jazdy, bez odrywania rąk od kierownicy.
Ta oryginalna forma opowieści ujawniła cały potencjał technologii UconnectTM LINK, czyli systemu UconnectTM HD LIVE z 7" ekranem dotykowym, kompatybilnego z Apple CarPlay i z AndroidAutoTM. Nowe samochody 500X Mirror, 500L Mirror i 500 Mirror wyróżniają się charakterystycznymi elementami stylistycznymi, bogatym wyposażeniem i ekskluzywnym niebieskim kolorem nadwozia, wyraźnie nawiązującym do technologii i łączności.
W nadawanej w pięciu językach (włoskim, angielskim, niemieckim, francuskim i hiszpańskim), konferencji prasowej wziął udział "gość specjalny": Steven, sympatyczny ekspert od technologii, który gra główną rolę w aktualnie nadawanej (na niektórych rynkach) kampanii reklamowej Fiatów 500 Mirror. Pięć przykładowych scenek z życia, które mogą przytrafić się kiedykolwiek i komukolwiek miało na celu zaprezentować funkcje, które są najinteligentniejszym sposobem wykorzystania smartfona w samochodzie, oszczędzając przy tym cenny czas i energię.
Dlatego też nowa gama Mirror wpisuje się w wieloletnią tradycję Fiata „demokratycznego” dostępu do coraz bardziej zaawansowanego wyposażenia i technologii, które upraszczają życie zarówno kierowcy, jak i pasażerów.
Wirtualna konferencja prasowa zakończyła się połączeniem z Mirafiori Motor Village w Turynie, gdzie trwały „Otwarte drzwi” nowej rodziny 500 Mirror.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.01.2018, 16:39 |
Źródło informacji | FCA Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Nowy raport ujawnia, że większość europejskich firm nie jest w pełni gotowa na wejście w życie Europejskiego Aktu o Dostępności EAA
Raport firmy Evinced dotyczący gotowości do wdrożenia EAA wskazuje na utrzymujące się wyzwania i niedoinwestowanie tuż przed terminem wejścia w życie Aktu wyznaczonym na 28 czerwca.- 26.06.2025, 15:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
EP Cargo Trucking zmniejsza zużycie paliwa i zwiększa wydajność kierowców
EP Cargo Trucking to czeska firma logistyczna specjalizująca się w transporcie drogowym materiałów sypkich na terenie Europy Środkowej. Założona w 1993 roku, a obecnie będąca częścią EPH, działa zarządzając flotą ponad 120 pojazdów w Czechach, na Słowacji, w Polsce, na Węgrzech, w Austrii i Niemczech. Firma oferuje różnorodne rozwiązania transportowe, takie jak silosy, wywrotki, ruchome podłogi i usługi kontenerowe.- 26.06.2025, 14:54
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Webfleet
-
Image
Inżynierowie przyszłości - jak AI zmienia sposób projektowania i tworzenia
Czy inżynieria przyszłości to domena wyłącznie kodu i algorytmów? A może przede wszystkim ludzi, którzy potrafią współpracować, uczyć się szybciej i wykorzystywać technologię do realnych zmian? Właśnie takie pytania wybrzmiały podczas tegorocznego Women in Tech Summit 2025, gdzie GlobalLogic prezentował nie tylko najnowsze rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, ale też prawdziwe historie ludzi, którzy je tworzą.- 26.06.2025, 14:05
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: GlobalLogic
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ