Pobierz materiał i Publikuj za darmo

• 19 stycznia 2018 roku odbyła się wirtualna konferencja prasowa, idealnie wpasowująca się w styl modelu 500, pokazująca, dlaczego rodzina 500 Mirror jest przykładem inteligentnego wykorzystania smartfona w samochodzie.
• Luca Napolitano, dyrektor Marki Fiat na region EMEA, wykorzystał oryginalną formę opowiadania historii, gdzie świat rzeczywisty przenika się z wirtualnym, do przedstawienia funkcji, które „odzwierciedlają” środowisko smartfona kierowcy na wyświetlaczu w samochodzie.
• Wyróżniające się ekskluzywnym niebieskim nadwoziem i wyszukanymi srebrnymi elementami wykończenia, nowe 500X Mirror, 500L Mirror i 500 Mirror są wyposażone w standardzie w system UconnectTM 7"HD LIVE z ekranem dotykowym kompatybilnym z Apple CarPlay i AndroidAuto.
• Dzięki zdalnie sterowanym funkcjom w samochodzie, bezpieczeństwo i wygoda są zawsze w zasięgu ręki.
• Wirtualnym gościem konferencji prasowej był Steven, czarujący „ekspert" od technologii, który występuje w aktualnie emitowanej (na niektórych rynkach) kampanii reklamowej samochodów z rodziny 500 Mirror.
Podczas wirtualnej konferencji prasowej, która odbyła się 19 stycznia 2018 o godz. 11:30, Luca Napolitano, dyrektor Marki Fiat regionu EMEA, przedstawił międzynarodowej prasie rodzinę 500 Mirror, nową serię specjalną przeznaczoną dla klientów ceniących nowoczesne rozwiązania i podążających za najnowszymi trendami z dziedziny multimediów i łączności.
Bawiąc się relacjami między światem wirtualnym a realnym, w prezentacji o oryginalnej formie, Luca Napolitano „rozmawiał" ze swoim alter ego, którego odbicie widoczne było na ekranie, przedstawiając w zabawny sposób, w doskonałym stylu model 500, jak łatwo jest sklonować środowisko smartfona na wyświetlaczu w samochodzie w celu skomunikowanej ze światem, ale przede wszystkim bezpiecznej jazdy, bez odrywania rąk od kierownicy.
Ta oryginalna forma opowieści ujawniła cały potencjał technologii UconnectTM LINK, czyli systemu UconnectTM HD LIVE z 7" ekranem dotykowym, kompatybilnego z Apple CarPlay i z AndroidAutoTM. Nowe samochody 500X Mirror, 500L Mirror i 500 Mirror wyróżniają się charakterystycznymi elementami stylistycznymi, bogatym wyposażeniem i ekskluzywnym niebieskim kolorem nadwozia, wyraźnie nawiązującym do technologii i łączności.
W nadawanej w pięciu językach (włoskim, angielskim, niemieckim, francuskim i hiszpańskim), konferencji prasowej wziął udział "gość specjalny": Steven, sympatyczny ekspert od technologii, który gra główną rolę w aktualnie nadawanej (na niektórych rynkach) kampanii reklamowej Fiatów 500 Mirror. Pięć przykładowych scenek z życia, które mogą przytrafić się kiedykolwiek i komukolwiek miało na celu zaprezentować funkcje, które są najinteligentniejszym sposobem wykorzystania smartfona w samochodzie, oszczędzając przy tym cenny czas i energię.
Dlatego też nowa gama Mirror wpisuje się w wieloletnią tradycję Fiata „demokratycznego” dostępu do coraz bardziej zaawansowanego wyposażenia i technologii, które upraszczają życie zarówno kierowcy, jak i pasażerów.
Wirtualna konferencja prasowa zakończyła się połączeniem z Mirafiori Motor Village w Turynie, gdzie trwały „Otwarte drzwi” nowej rodziny 500 Mirror.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.01.2018, 16:39 |
Źródło informacji | FCA Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
ORLEN na EKF 2025: zarządzanie bioróżnorodnością staje się istotnym elementem działania w kierunku zrównoważonego rozwoju firmy PAP
Wiele sektorów gospodarki jest narażonych na zagrożenia środowiskowe związane z utratą bioróżnorodności. Dlatego firmy, takie jak ORLEN, już teraz je identyfikują i włączają do zarzadzania ryzykiem. „Przyjęliśmy politykę bioróżnorodności, to ważny dla nas dokument, który podąża za międzynarodowymi regulacjami i wytycznymi, w tym europejską Strategią Bioróżnorodności do 2030, Dyrektywą CSRD dotyczącą sprawozdawczości w zakresie zrównoważonego rozwoju czy Taksonomią UE” - mówił Arkadiusz Kamiński, dyrektor wykonawczy ds. środowiska w ORLEN.- 04.06.2025, 16:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
PZU na EKF 2025: połączenie PZU i Banku Pekao ma być transakcją wzorcową PAP
Andrzej Klesyk, prezes PZU, zapowiada, że podpisanie przez PZU i Bank Pekao memorandum o współpracy w celu przeprowadzenia potencjalnego połączenia tego ubezpieczyciela i banku będzie przełomowe dla polskiego rynku finansowego. „Największym intelektualnym i organizacyjnym wyzwaniem dla nas jest teraz to, byśmy stworzyli grupę tak wielką, że będzie ona głównym rozgrywającym i weźmie udział we wszystkich ważnych dla polskiej gospodarki wydarzeniach i projektach” - powiedział Andrzej Klesyk podczas Europejskiego Kongresu Finansowego (EKF) w Sopocie w dniu ogłoszenia memorandum.- 04.06.2025, 16:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ELECQ Showcases Smart Energy Management System at Drive to Zero 2025
- 04.06.2025, 15:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ