Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spotkanie odbędzie się 17 czerwca w godzinach 9:00 – 10:15.
Temat zaplanowany na wywiad z Aaronem Ciechanoverem - kryzys wiedzy i rola nauki w społeczeństwie – idealnie wpisuje się w bieżącą sytuację i zmagania z epidemią na całym świecie.
„Jako firma związana bezpośrednio z nauką, chcemy inspirować młodych naukowców i dawać im możliwość rozwoju. Dlatego do udziału w spotkaniu zapraszamy wszystkie osoby, które są zainteresowane nauką, wiążą z nią swoją przyszłość lub po prostu chcą posłuchać wybitnego naukowca, noblisty Aarona Ciechanovera” – mówi Alina Pszczółkowska, wiceprezes AstraZeneca Pharma Poland.
Wydarzenie jest częścią inicjatywy Nobel Prize Inspiration Initiative, globalnego programu mającego pomóc laureatom Nagrody Nobla podzielić się inspirującymi historiami i spostrzeżeniami ze środowiskami badawczym, naukowym i uniwersyteckim na całym świecie.
Organizatorem wydarzenia z udziałem Aarona Ciechanovera dedykowanego polskim studentom i naukowcom jest Nobel Media we współpracy z firmą AstraZeneca oraz w partnerstwie z Uniwersytetem Jagiellońskim, Warszawskim Uniwersytetem Medycznym i Uniwersytetem Warszawskim.
Wirtualne spotkanie otworzy Jadwiga Emilewicz – wicepremier i minister rozwoju i Radu Rasinar, prezes Zarządu, AstraZeneca Pharma Poland.
Wszyscy zainteresowani udziałem w wydarzeniu powinni dokonać rejestracji na: bit.ly/2XOtDbv
Ze względów technicznych liczba miejsc ograniczona.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.06.2020, 18:18 |
Źródło informacji | AstraZeneca |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ