Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kultowy zespół Rolling Stones „zatrząsnął” Paryżem podczas ostatniego koncertu odbywającego się w ramach sponsorowanej przez markę Jeep, 14. europejskiej trasy koncertowej, na którą bilety rozeszły się w ekspresowym tempie.
Przyjmowana entuzjastycznie trasa pod nazwą „Rolling Stones - No Filter” wprawiła w zachwyt tłumy fanów zgromadzonych na stadionach całego kontynentu - niezwykłą energią i repertuarem obejmującym największe przeboje z pięćdziesięcioletniej gwiazdorskiej kariery zespołu.
Dzięki przygotowywanej podczas każdego koncertu, specjalnej scenie z wyeksponowanym na niej Jeepem Compassem, fani mieli okazję zobaczyć jedyne w swoim rodzaju i wyjątkowe “brand experience”.
Tak było również podczas ostatniego koncertu trasy, który odbył się w U Arena w Paryżu.
Uczestnicy koncertu mogli wcielić się w gwiazdy rocka, grając na żywo na instrumentach muzycznych. W repertuarze znalazły się piosenki Rolling Stonesów, które w trakcie występu uczestników, puszczane były z głośników Jeepa Compassa. Zarówno instrumenty, jak i samochód, znajdowały się na scenie.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.10.2017, 16:37 |
Źródło informacji | FCA Poland S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ