Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Motto „Naturalny Wybór” – zwraca uwagę na organiczną potrzebę człowieka otaczania się zielenią, a jednocześnie na konieczność podnoszenia świadomości w podejmowaniu decyzji z poszanowaniem natury. Idea ta znajdzie swój wyraz w programie targów podczas seminariów i konferencji branżowych, w prelekcjach i pokazach dla pasjonatów, a także aranżacji stoisk.
Pierwsze dwa dni skierowane są do osób zawodowo zajmujących się ,,zieloną branżą” - szkółkarzy, producentów, architektów krajobrazu, firm wykonujących usługi w terenach zieleni, właścicieli centrów ogrodniczych i kwiaciarni oraz florystów. W programie: jedyny w Polsce Konkurs Roślin Nowości, konferencja Mocno Zielone Miasto (z tematami o zieleni publicznej), warsztaty projektowe, seminarium Wiedza dla Producentów i Handlu oraz pokazy florystyczne.
W sobotę zapraszamy każdego, kto interesuje się zielenią i chce wprowadzić ją do przestrzeni wokół siebie. W programie targów są wykłady otwarte i prezentacje dotyczące doboru roślin oraz zakładania i pielęgnacji ogrodu. Będzie można wziąć udział w warsztatach biżuterii roślinnej, posadzić samodzielnie roślinkę, dowiedzieć się jak przyciągnąć pszczoły i inne zapylacze do ogrodu oraz skorzystać z wiedzy ekspertów w Strefie Porad. Na gości czeka też Kiermasz Roślin, na którym uzyskać można profesjonalne doradztwo i kupić wyjątkowe rośliny bezpośrednio od producentów.
Szczegóły oraz rejestracja dla profesjonalistów (bezpłatne wejściówki) www.zielentozycie.pl
Godziny otwarcia:
5 - 6 września (czwartek, piątek) 9.00 - 18.00 – dni dla profesjonalistów
7 września (sobota) 9.00 - 17.00 – dzień dla hobbystów
Organizatorzy:
Agencja Promocji Zieleni Sp. z o.o. i Związek Szkółkarzy Polskich
KONTAKT:
Monika Deptuła-Żuk
tel. (+ 48) 798 938 688
e-mail: monika.zuk@zszp.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.09.2019, 19:24 |
Źródło informacji | Agencja Promocji Zieleni |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ