Newsletter

RUBICON PARTNERS SA Powołanie Członków Rady Nadzorczej na następną wspólną kadencję

03.06.2015, 19:38aktualizacja: 03.06.2015, 19:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 26/2015

Spółka pod firmą: "Rubicon Partners Spółka Akcyjna" z siedzibą w Warszawie (dalej jako "Spółka"), informuje, iż w dniu 3 czerwca 2015 roku Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki powołało Radę Nadzorczą na następną nową wspólną ósmą kadencję w następującym składzie:

Pan Robert Ciszek

Pani Zofia Bielecka

Pan Robert Ditrych

Pan Tomasz Łuczyński

Pan Artur Jędrzejewski

Pan Piotr Skrzyński

Pan Robert Ciszek, Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od roku 2000 prowadzi działalność w zakresie M&A. Obecnie wspólnik w spółce RKR Investmenti Partnerzy Sp. K.

W latach 2004-2006 pełnił funkcję prezesa zarządu w Fabryce Maszyn Rolniczych PILMET S.A., odpowiedzialny za restrukturyzację operacyjną i finansową spółki. W latach 2000-2004 jako prezes zarządu Sokółka Sieć Dystrybucji Sp. o.o., odpowiadał za zorganizowanie od podstaw własnej sieci dystrybucji jednego z wiodących producentów stolarki okiennej w Polsce.

W latach 1999-2000 pracował na stanowisku senior portfolio manager w Everest Capital Polska, firmie zarządzającej majątkiem Zachodniego NFI S.A., Siódmego NFI S.A. oraz Foksal NFI S.A. i odpowiadał za portfel spółek sektora budowlanego, metalurgicznego

i drzewnego. Nadzorował i kierował projektami w zakresie przejęć i połączeń spółek, wydzielania działalności i podziału spółek, pozyskania kapitału, restrukturyzacji zatrudnienia, wdrożenia nowych standardów w zakresie rachunkowości zarządczej oraz organizacji produkcji.

Pan Robert Ciszek, nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Robert Ciszek nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Pani Zofia Bielecka, lat 62, od dnia 1 czerwca 2001 pracuje na stanowisku doradcy firmy w Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka. Do 31 maja 2001 Zofia Bielecka była Zastępcą Przewodniczącego Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, w której m.in. odpowiedzialna za prace legislacyjne związane z przygotowaniem i uchwaleniem ustawy Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi, Ustawy o funduszach inwestycyjnych, Ustawy o giełdach towarowych, Ustawy o obligacjach. Z racji zajmowanych stanowisk była współtwórcą i osobą odpowiedzialną za wszystkie regulacje dotyczące funkcjonowania rynku kapitałowego, zarówno na ustawowym jak i wykonawczym.

Pani Zofia Bielecka w swojej pracy zajmuje się głównie transakcjami fuzji i przejęć na rynku publicznym, ofertami publicznymi, emisją obligacji i innych papierów wartościowych oraz kwestiami związanymi z funkcjonowaniem spółek i funduszy inwestycyjnych.

Pani Zofia Bielecka ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (1975r), jest także współautorką wielu publikacji dotyczących rynku kapitałowego w Polsce, między innymi książki "Papiery dłużne. Zagadnienia praktyczne".

Pani Zofia była Członkiem Rady Giełdy, jest Wiceprzewodniczącą Sądu Polubownego przy Krajowym Depozycie Papierów Wartościowych.

Pani Zofia Bielecka, nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pani Zofia Bielecka nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Robert Ditrych (ur. w 1984 r.) - posiada wykształcenie wyższe; ukończył studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego (specjalność: Finanse i Strategie Przedsiębiorstw), studiował także Ekonomię na Uniwersytecie w Tampere (Finlandia) oraz Business Studies na Tamperen University of Technology (Finlandia). W 2011 roku ukończył program Executive Education - Mergers & Acquisitions na The Wharton School, University of Pennsylvania (USA), a w 2013 roku Executive Development Program na University of Chicago - Booth School of Business. Ponadto uczestniczył w szeregu kursów i szkoleń z obszaru zarządzania i finansów.

Pan Robert Ditrych posiada doświadczenie w obszarze inwestycji kapitałowych, doradztwa transakcyjnego oraz doradztwa strategicznego dla spółek z różnych branż. Od początku swojej kariery związany z branżą inwestycyjną i inwestycjami typu Private Equity - pracując w firmie Helix Ventures odpowiadał za nadzór nad projektami doradztwa transakcyjnego oraz analizy inwestycyjne funduszu venture capital Helix Ventures Partners FIZ, nastawionego na inwestycje w spółki z branży TMT na wczesnym etapie ich rozwoju; uczestniczył także w procesach restrukturyzacji finansowej i operacyjnej wiodących polskich przedsiębiorstw realizowanych przez zespół doradczy Helix Ventures.

Od maja 2010 roku pełnił funkcję doradcy Prezesa Zarządu "Paged" S.A. oraz CFO (Chief Financial Officer) Grupy Paged S.A. Od sierpnia 2011 r. jest członkiem Zarządu "Paged" S.A., pełniąc funkcję Wiceprezesa Zarządu. W Grupie Paged odpowiadał dotychczas m.in. za transakcję przejęcia spółki "Sklejka-Pisz" Paged S.A z siedzibą w Piszu oraz nadzór nad integracją przejętej spółki, emisję obligacji korporacyjnych na potrzeby akwizycji, refinansowanie zobowiązań finansowych oraz optymalizację podatkową w Grupie Paged.

W ramach nadzoru właścicielskiego nad spółkami Grupy Paged, Pan Robert Ditrych pełni funkcję Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej spółek: "Sklejka-Pisz" Paged S.A. z siedzibą w Piszu, "Paged-Sklejka" S.A. z siedzibą w Morągu; jest także członkiem Rad Nadzorczych spółek: Paged Meble S.A. z siedzibą w Jasienicy, DTP S.A. z siedzibą w Warszawie, Debt Trading Partners Sp. z o.o. oraz Debt Trading Partners Sp. z o.o. S.K.A.

Pan Robert Ditrych nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Rubicon Partners S.A. i nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Pan Tomasz Łuczyński, Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Prawa i Administracji, magister nauk prawnych i Wydziału Lingwistyki Stosowanej i Filologii Wschodniosłowiańskich, magister języka niemieckiego i języka angielskiego. Radca prawny w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Ponadto ukończył kurs prawa francuskiego i europejskiego w Centrum Prawa Francuskiego i Prawa Europejskiego, powstałego dzięki współpracy Uniwersytetu w Poitiers i Uniwersytetu Warszawskiego; kurs prawa niemieckiego i europejskiego w Centrum Prawa Niemieckiego i Prawa Europejskiego, powstałego dzięki współpracy Uniwersytetu w Bonn i Uniwersytetu Warszawskiego; a także kurs prawa angielskiego i europejskiego w Centrum Prawa Angielskiego i Prawa Europejskiego, powstałego dzięki współpracy Uniwersytetu w Cambridge i Uniwersytetu Warszawskiego.

Od listopada 2006 r. wspólnik zarządzający kancelarii prawniczej Łuczyński i Wspólnicy Sp.k. W latach 2000-2004 pracował w BRE Bank S.A., gdzie w okresie od listopada 2000 r.

do września 2003 r. był prawnikiem w Departamencie Inwestycji Finansowych a następnie od października 2003 r. do sierpnia 2004 r. był radcą prawnym w Departamencie Prawnym.

Jest aktualnie członkiem rad nadzorczych spółek PEPEES S.A. oraz Call Center Poland S.A. Wcześniej zasiadał w radach nadzorczych spółek: Vistula S.A., Optimus S.A., Unimil S.A., BRE.locum S.A., PKM DUDA S.A.,, Opoka TFI S.A., Amathus TFI SA, Dom Maklerski Navigator S.A.

Pan Tomasz Łuczyński, nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Tomasz Łuczyński nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Pan Artur Piotr Jędrzejewski

Wykształcenie:

1991 - 1994 Akademia Finansów; kierunek Finanse i Bankowość ukończone z tytułem Licencjata - specjalizacja Ubezpieczenia i Bankowość

1994 - 1997 Szkoła Główna Handlowa; ukończona z tytułem Magistra - specjalizacja Finanse i Bankowość,

1999 - 2002 Szkoła Główna Handlowa; Studium doktoranckie (specjalizacja Ubezpieczenia i Fundusze Emerytalne),

2001 - 2003 University of Minnesota, ukończone z tytułem Master of Business Administration,

Przebieg kariery zawodowej:

1994-1994 Bank Pekao S.A.; Analityk Kredytowy

1994 -1996 Commercial Union Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Polska S.A.; Management Accountant w departamencie finansowym

1996- 2000 BRE Corporate Finance S.A., Konsultant, Starszy Konsultant, Manager

2000- 2001 Netia Telekom S.A.; Dyrektor do spraw analiz biznesowych i Oficer Budżetowy

2001 - 2002 BRE Corporate Finance S.A.; Dyrektor ds. fuzji i przejęć

2002 - 2011 Carlson Capital Partners Sp. z o.o.; Prezes Zarządu

2007 - 2011 Gaudi Management S.A.; Prezes Zarządu

2003 - obecnie Carlson Private Equity Ltd. z siedzibą w Wielkiej Brytanii; Dyrektor Zarządzający, CEO

2009-2014 - Polimex-Mostostal SA, Członek Rady Nadzorczej, Sekretarz Rady Nadzorczej, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej, Członek Komitetu Audytowego i Członek komitetu ds. Wynagrodzeń,

2010 - obecnie Bouchard & Cie A.G. z siedzibą w Szwajcarii; Prezes Zarządu, CEO

Obecnie członek Rad Nadzorczych:

Gaudi Management S.A. - Przewodniczący Rady Nadzorczej

Ventus Asset Management S.A., Dom Maklerski - Przewodniczący Rady Nadzorczej

Hotblok S.A. - Przewodniczący Rady Nadzorczej

Polnord SA - Członek Rady Nadzorczej, Członek komitetu Audytowego

Torpol SA - Członek Rady Nadzorczej, Członek Komitetu Audytowego

PCC Intermodal SA - Członek Rady Nadzorczej

Concept Liberty Group S.A. - Członek Rady Nadzorczej

Rubicon Partener SA - Członek Rady Nadzorczej, Członek Komitetu Audytowego

Impera Capital S.A. - Członek Rady Nadzorczej

Pan Artur Jędrzejewski, nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Artur Jedrzejewski nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Pan Piotr Skrzyński jest z wykształcenia inżynierem, ekonomistą i finansistą. Jest absolwentem Akademii Górniczo- Hutniczej w Krakowie na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki i Elektroniki o specjalizacji elektrotechnika- automatyka ( rok 1992), Ecole Nationale Superieure des Telecommunications de Bretagne w Brest (Francja) na kierunku ekonomii (MBA- rok 1993), jak również Erst & Young+ Szkoła Główna Handlowa w Warszawie- Executive In Finance (MBA- rok 2007).

Pan Piotr Skrzyński posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie na rynku krajowym oraz zagranicznym zarówno w spółkach o kapitale zagranicznym jak i krajowym.

Karierę zawodową rozpoczął w pod koniec swoich studiów we Francji, w firmie Merlin Gerin- departament Europy Środkowej i Wschodniej. Pod koniec 1993 roku powrócił do Polski, gdzie w dalszym ciągu pracował jako kierownik marketingu tej firmy w Polsce.

Po przejęciu firmy Merlin Gerin przez Schneider Electric w roku 1995, pełnił kolejno funkcję Dyrektora Marketingu, Strategii oraz Rozwoju w firmie Schneider Electric Polska będącą filią tego koncernu w Polsce.

Na początku roku 2003 Pan Piotr Skrzyński objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Vatech Polska- filii austriackiego koncernu specjalizującego się w kompleksowych rozwiązaniach dla energetyki.

Z końcem 2003 roku Pan Piotr Skrzyński został Wiceprezesem Zarządu spółki giełdowej Apator S.A. z Torunia, gdzie do połowy 2007 roku był odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój przedsiębiorstwa oraz wsparcie w zakresie budowy grupy technologicznej i kapitałowej.

Od 2007 do 2009 działając jako wiceprezes TRIAS S.A. Pan Piotr Skrzyński prowadził restrukturyzację tej spółki multimedialnej, w celu uporządkowania jej aktywów i optymalizacji zwrotów z inwestycji.

Od 20 kwietnia 2009 roku Pan Piotr Skrzyński pełni funkcję Prezesa w PROTEKTOR S.A, gdzie prowadzi prace restrukturyzacyjne tej spółki.

Jest aktualnie członkiem rad nadzorczych spółek: Sygnity S.A.; Harper Higienics S.A.

Pan Piotr Skrzyński, nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Piotr Skrzyński nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Podstawa prawna:

§ 5 ust. 1 pkt 22) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz.U. Nr 33 z dnia 28.02.2009 r., poz. 259 z późn. zm.)

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.06.2015, 19:38
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii