Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LOS ANGELES (Stany Zjednoczone), 16 lipca 2025 r. /PRNewswire/ -- Firma Rwazi pozyskała 12 milionów dolarów w ramach finansowania serii A, które przeznaczy na zastąpienie decyzji bazujących na intuicji wyborami dokonywanymi przez sztuczną inteligencję występującą w roli kopilota. Rundę finansowania przyspieszy rozwój silnika symulacyjnego i kopilota decyzyjnego, zapewniając zespołom wgląd w czasie rzeczywistym w zachodzące zmiany, kolejne kroki i oczekiwane wyniki.
„Przez dziesięciolecia decyzje były podejmowane na podstawie instynktu. Natomiast działania oparte na przeczuciach są kosztowne, a na dzisiejszym rynku również niebezpieczne - powiedział Joseph Rutakangwa, współzałożyciel i dyrektor generalny. - Dzięki pozyskanym środkom możemy udostępnić wszystkim decydentom system sztucznej inteligencji działający w czasie rzeczywistym, umożliwiający zespołom szybsze, mądrzejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji”.
W przeciwieństwie do większości systemów sztucznej inteligencji opartych na danych zebranych z różnych źródeł, sygnałach pasywnych lub modelowanych zachowaniach, firma Rwazi rejestruje aktywność konsumentów w czasie rzeczywistym - udostępnianą bezpośrednio i dobrowolnie na ogromną skalę. Precyzja ta stanowi podstawę systemu analitycznego nowej generacji, który wspiera podmioty w wczesnym wykrywaniu zmian, symulowaniu wyników oraz szybkim i pewnym działaniu.
System nieustannie doskonali się, ucząc się na podstawie wzorców, aby usprawnić sposób rozumienia rynków, przewidywania zmian i kierowania działaniami. Spółka Rwazi analizuje już miliardy sygnałów behawioralnych dotyczących danych demograficznych, rynków i produktów. Dzięki temu proces decyzyjny jest nie tylko szybszy, ale także niezwykle precyzyjny. Spółki działają w sposób przemyślany, a liderzy z przekonaniem - dzięki czemu przedsiębiorstwa w końcu mogą nadążać za tempem zmian.
Ciesząca się zaufaniem zespołów z listy Fortune 100, firma Rwazi wspomaga podmioty gospodarcze w następujących obszarach:
Wzrost udziału w rynku dzięki wychwytywaniu okazji przed konkurencją.
Redukcja kosztów pozyskania klientów dzięki zrozumieniu, jakie treści są odbierane pozytywnie, gdzie i dlaczego.
Wzrost wartości klienta w całym okresie współpracy dzięki dostosowaniu decyzji dotyczących produktów, cen i kanałów dystrybucji do popytu w czasie rzeczywistym
Finansowanie zostanie przeznaczone na rozbudowę możliwości symulacyjnych spółki Rwazi, rozszerzenie globalnej infrastruktury danych oraz udoskonalenie możliwości sztucznej inteligencji wspomagającej kopilota w dostosowywaniu się do kontekstu i rekomendowaniu najlepszych kolejnych ruchów w poszczególnych funkcjach. Wraz ze wzrostem niestabilności gospodarczej przedsiębiorstwa zdają sobie sprawę, że opóźnienia w sprawozdawczości nie są już wystarczające.
„Instynkt może sprawdzał się, gdy tempo zmian było wolniejsze. Jednak obecnie wygrywają te przedsiębiorstwa, które dysponują systemami pozwalającymi na wczesne wykrywanie problemów i dynamiczne reagowanie - dodał Rutakangwa. - Właśnie to staramy się stworzyć”.
Więcej informacji można znaleźć pod adresem Rwazi.
Rwazi to spółka specjalizująca się w technologii sztucznej inteligencji, oferująca rozwiązania z zakresu analizy decyzyjnej, które wspierają firmy w stymulowaniu wzrostu, ograniczaniu marnotrawstwa i podejmowaniu jasnych działań. Spółki z listy Fortune 100 wykorzystują rozwiązania Rwazi do wspierania strategicznych decyzji dotyczących marketingu, produktów i operacji.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2729188/rwazi_logo_full__no_background_Logo.jpg
Źródło: Rwazi, Inc.
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.07.2025, 15:03 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |