Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W tegorocznym, wieloetapowym badaniu oceniano ofertę dla małych i średnich firm, dostępność doradców i ich zaangażowanie w proponowanie rozwiązań, dopasowanych do potrzeb klienta. Istotnym elementem badania są kanały zdalne. Nowością w badaniu jest ocena emocji klienta podczas kontaktu z bankiem.
„Cieszę się, że kolejny już raz doceniono nas za obsługę małych i średnich firm, szczególnie że w tegorocznym badaniu duży nacisk położono na doradztwo. Chcemy być dla nich partnerem w każdym momencie i zgodnie z naszą misją wspierać ich w codziennych sukcesach. To ważne szczególnie teraz, w trudnych warunkach ekonomicznych, bo te firmy to krwiobieg gospodarki” - powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.
Santander Bank Polska obsługuje ponad 500 tys. mikro-, małych i średnich firm, dostarczając im każdego dnia najnowocześniejsze rozwiązania finansowe. 334 tys. to klienci cyfrowi, korzystający z banku za pośrednictwem zdalnych kanałów, w tym 162 tys. z aplikacji mobilnej.
„Widzimy, że nasza oferta dla małych i średnich firm cieszy się zainteresowaniem, coraz więcej klientów wybiera kanały zdalne. Nasze usługi to już nie tylko finanse, ale cały pakiet dodatkowych rozwiązań, dzięki którym przedsiębiorcy mogą skupiać się na prowadzeniu firm” - dodaje Michał Gajewski.
Bank także systematycznie upraszcza swoje usługi i produkty, aby bankowanie było łatwe. Do rachunku firmowego oferuje pakiet e-usług, przydatnych w zarządzaniu firmą. Są to między innymi usługi finansowe: eKsięgowość, eFaktoring, eWindykacja i eWadia. Można skorzystać także ze specjalnej oferty zakupów bez prowizji w usłudze eLeasing i dostępu do prywatnych pakietów medycznych w usłudze eZdrowie.
Ranking miesięcznika „Forbes” ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla firm z segmentu MSP. Badanie przeprowadziła agencja badawcza Minds & Roses.
Audytorzy zbadali 13 banków w 144 audytach, sprawdzając ofertę dla jednoosobowych działalności gospodarczych, przedsiębiorcy - osoby fizycznej z 3-letnim stażem oraz doświadczonego przedsiębiorcy z 5-letnim stażem.
Źródło informacji: Santander Bank Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.11.2022, 12:40 |
Źródło informacji | Santander Bank Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Jak polisa na życie pomaga w trakcie życia?
Pierwotnie ubezpieczenia na życie miały za zadanie nieść poczucie bezpieczeństwa finansowego bliskim po śmierci ubezpieczonego. Nowoczesne produkty chronią jednak za życia, dając wsparcie finansowe w razie choroby, wypadku, operacji czy utraty sprawności. Wypłata pieniędzy w takiej sytuacji to realna pomoc w piętrzących się trudnościach. W 2024 roku polski rynek ubezpieczeń na życie wypłacił łącznie 12,16 mld zł odszkodowań i świadczeń.- 12.08.2025, 16:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Unum
-
AirHelp: linie lotnicze zarabiają, a pasażerowie czekają - Unia Europejska ryzykuje utrwaleniem niekorzystnych praktyk
W Brukseli trwają debaty nad gruntowną nowelizacją unijnego rozporządzenia WE 261 w sprawie praw pasażerów lotniczych, przez którą perspektywy podróżnych malują się w coraz ciemniejszych barwach. Ustawodawcy rozważają wydłużenie progów opóźnień do nawet 6 godzin oraz obniżenie kwot odszkodowań. Planowane zmiany wraz z rosnącymi opłatami za bagaż i malejącą ochroną konsumentów stanowią wyraźny sygnał, że zyski linii lotniczych są w Europie ważniejsze niż prawa pasażerów.- 12.08.2025, 12:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: AirHelp
-
BingX AI zapewnia kompleksową analizę, umożliwiającą podejmowanie bardziej świadomych decyzji handlowych
- 12.08.2025, 11:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ