Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W tegorocznym, wieloetapowym badaniu oceniano ofertę dla małych i średnich firm, dostępność doradców i ich zaangażowanie w proponowanie rozwiązań, dopasowanych do potrzeb klienta. Istotnym elementem badania są kanały zdalne. Nowością w badaniu jest ocena emocji klienta podczas kontaktu z bankiem.
„Cieszę się, że kolejny już raz doceniono nas za obsługę małych i średnich firm, szczególnie że w tegorocznym badaniu duży nacisk położono na doradztwo. Chcemy być dla nich partnerem w każdym momencie i zgodnie z naszą misją wspierać ich w codziennych sukcesach. To ważne szczególnie teraz, w trudnych warunkach ekonomicznych, bo te firmy to krwiobieg gospodarki” - powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.
Santander Bank Polska obsługuje ponad 500 tys. mikro-, małych i średnich firm, dostarczając im każdego dnia najnowocześniejsze rozwiązania finansowe. 334 tys. to klienci cyfrowi, korzystający z banku za pośrednictwem zdalnych kanałów, w tym 162 tys. z aplikacji mobilnej.
„Widzimy, że nasza oferta dla małych i średnich firm cieszy się zainteresowaniem, coraz więcej klientów wybiera kanały zdalne. Nasze usługi to już nie tylko finanse, ale cały pakiet dodatkowych rozwiązań, dzięki którym przedsiębiorcy mogą skupiać się na prowadzeniu firm” - dodaje Michał Gajewski.
Bank także systematycznie upraszcza swoje usługi i produkty, aby bankowanie było łatwe. Do rachunku firmowego oferuje pakiet e-usług, przydatnych w zarządzaniu firmą. Są to między innymi usługi finansowe: eKsięgowość, eFaktoring, eWindykacja i eWadia. Można skorzystać także ze specjalnej oferty zakupów bez prowizji w usłudze eLeasing i dostępu do prywatnych pakietów medycznych w usłudze eZdrowie.
Ranking miesięcznika „Forbes” ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla firm z segmentu MSP. Badanie przeprowadziła agencja badawcza Minds & Roses.
Audytorzy zbadali 13 banków w 144 audytach, sprawdzając ofertę dla jednoosobowych działalności gospodarczych, przedsiębiorcy - osoby fizycznej z 3-letnim stażem oraz doświadczonego przedsiębiorcy z 5-letnim stażem.
Źródło informacji: Santander Bank Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.11.2022, 12:40 |
Źródło informacji | Santander Bank Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ