Newsletter

SANWIL HOLDING SA (8/2025) Rejestracja zmian Statutu SANWIL HOLDING S.A.

22.07.2025, 16:01aktualizacja: 22.07.2025, 16:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 8/2025

Zarząd SANWIL HOLDING S.A. (dalej: "Spółka") informuje o otrzymaniu w dniu 22 lipca 2025 r. postanowienia o zarejestrowaniu w dniu 18 lipca 2025 r. przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, zmian Statutu Spółki, przyjętych uchwałami nr 15/VI/2025 - 18/VI/2025 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia z dnia 30 czerwca 2025 r. (dalej: "ZWZ") (szczegóły: raport bieżący nr 6/2025).

W wyniku wspomnianego wyżej postanowienia:

- zgodnie z uchwałą nr 15/VI/2025 ZWZ zmieniona została treść art. 7 ust. 1 Statutu Spółki, w ten sposób, że otrzymał on nowe, następujące brzmienie:

Art. 7. 1. Przedmiotem działalności Spółki jest:

1. Produkcja wyrobów tekstylnych (PKD 13),

2. Produkcja skór i wyrobów ze skór wyprawionych, produkcja podobnych wyrobów z innych materiałów (PKD 15),

2. Produkcja papieru i wyrobów z papieru (PKD 17),

3. Produkcja chemikaliów i wyrobów chemicznych (PKD 20),

4. Produkcja wyrobów z gumy i tworzyw sztucznych (PKD 22),

5. Produkcja wyrobów z pozostałych mineralnych surowców niemetalicznych (PKD 23)

6. Produkcja masy betonowej prefabrykowanej (PKD 23.63.Z),

7. Produkcja urządzeń elektrycznych (PKD 27),

8. Produkcja pojazdów silnikowych, produkcja przyczep i naczep (PKD 29)

9. Pozostała produkcja wyrobów (PKD 32),

10. Naprawa, konserwacja i instalowanie maszyn i urządzeń (PKD 33),

11. Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz, parę wodną i powietrze do układów klimatyzacyjnych (PKD 35),

12. Handel hurtowy (PKD 46),

13. Handel detaliczny (PKD 47),

14. Magazynowanie, przechowywanie i działalność usługowa wspomagająca transport (PKD 52),

15. Działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie

informacji (PKD 63),

16. Finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych (PKD 64),

17. Działalność wspomagająca usługi finansowe, ubezpieczenia i fundusze emerytalne (PKD 66),

18. Działalność związana z obsługą rynku nieruchomościami (PKD 68),

19. Działalność prawnicza, rachunkowo-księgowa i doradztwo podatkowe (PKD 69),

20. Działalność central (head offices) oraz doradztwo związane z zarządzaniem (PKD 70),

21. Działalność w zakresie architektury i inżynierii; badania i analizy techniczne (PKD 71),

22. Badania naukowe i prace rozwojowe (PKD 72),

23. Działalność w zakresie reklamy, badania rynku i public relations (PKD 73),

24. Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna (PKD 74),

25. Wynajem i dzierżawa (PKD 77),

26. Działalność usługowa związana z utrzymaniem porządku w budynkach i zagospodarowaniem terenów zieleni (PKD 81),

27. Działalność związana z administracyjną obsługą biura i pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej (PKD 82),

28. Działalność usługowa indywidualna (PKD 96).

- zgodnie z uchwałą nr 16/VI/2025 ZWZ zmieniona została treść art. 14 ust. 2 Statutu Spółki, w ten sposób, że otrzymał on nowe, następujące brzmienie:

2. W przypadku powołania zarządu wieloosobowego, tryb działania Zarządu, a także sprawy, które mogą być powierzone poszczególnym jego członkom, określi szczegółowo regulamin Zarządu. Regulamin Zarządu uchwala Zarząd Spółki, a zatwierdza go Rada Nadzorcza.

- zgodnie z uchwałą nr 17/VI/2025 ZWZ zmieniona została treść art. 22 ust. 3 Statutu Spółki, w ten sposób, że otrzymał on nowe, następujące brzmienie:

3. Radzie Nadzorczej może zostać powierzone pełnienie funkcji komitetu audytu w przypadku, gdy Spółka spełnia warunki określone w art. 128 ust. 4 pkt 4) ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym albo przepisie zastępującym ww. regulację.

- zgodnie z uchwałą nr 18/VI/2025 ZWZ zmieniona została treść art. 31 Statutu Spółki, w ten sposób, że został on skreślony.

Szczegółowa podstawa prawna: § 5 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

[English version below]

More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.07.2025, 16:01
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ