Newsletter

Searchspring ogłasza otwarcie oddziału w Polsce w celu bardziej intensywnego rozwoju produktów do sprzedaży online i tworzenia nowych możliwości dla sprzedawców

21.09.2020, 18:16aktualizacja: 21.09.2020, 18:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spółka podwaja skład zespołu inżynierów i otwiera centrum technologiczne w Europie.

SAN ANTONIO--(BUSINESS WIRE)-- Searchspring, dostawca inteligentnych rozwiązań z zakresu wyszukiwania i sprzedaży dla sprzedawców internetowych, ogłosił otwarcie oddziału w Polsce w celu przyspieszenia opracowywania produktów spółki i skrócenia czasu wprowadzenia na rynek nowych funkcji. Searchspring wybrał Polskę na swoją siedzibę w regionie EMEA, ponieważ polscy specjaliści są znani z wiedzy technicznej i stanowią prawie 25% całej populacji deweloperów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

W ramach rozwoju firmy Searchspring jako globalnego dostawcy usług związanych z wyszukiwaniem i sprzedażą, spółka otworzyła oddział w Polsce, aby stworzyć zespół ekspertów w regionie EMEA, który zajmie się zaawansowanym rozwojem produktu. Dzięki zasobom rekrutacyjnym Scaleworks, inwestora venture equity w Searchspring, oddział zatrudnia obecnie pięciu pracowników i planuje powiększyć zespół w 2021 r.

„Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyli najlepsi i najzdolniejsi pracownicy w Polsce - powiedział Łukasz Ostrowski, kierownik zespołu Searchspring. - Skupiamy się na zapewnianiu przydatnych rozwiązań dostępnych w czasie rzeczywistym zespołom e-commerce na całym świecie. Kontynuujemy również naszą misję, która polega na zaopatrzeniu handlowców w supermoce”.

Polski zespół zajmuje się systemem pozyskiwania danych Searchspring. Ich praca umożliwi przyspieszenie aktualizacji strumienia danych, aktualizacje stanu magazynowego, szybsze wyniki wyszukiwania oraz bardziej płynną integrację i lepsze pierwsze wrażenia dla nowych klientów Searchspring.

„W celu zbudowania światowej klasy platformy e-commerce, która zapewnia sprzedawcom szybkie wyszukiwanie oraz odpowiednio dopasowane wyniki z zaawansowanymi rekomendacjami, potrzeba zespołu, który jest w stanie rozwiązywać światowej klasy problemy - powiedział Will Warren, dyrektor ds. technologii w Searchspring. - Dzięki ekspansji w Polsce zyskujemy fantastycznych inżynierów, którzy zwiększają naszą zdolność do rozwiązywania różnorodnych problemów”.

Dzięki zespołom programistów w San Antonio, Denver, Toronto i Portland, a teraz także w Krakowie w Polsce, Searchspring zwiększył liczbę pracowników działu technologicznego ponad dwukrotnie.

Informacja ta pojawia się tuż po ostatniej ekspansji Searchspring w regionie Azji-Pacyfiku związanej z wykorzystaniu infrastruktury regionu Azji-Pacyfiku w Sydney (Australia). Nowa infrastruktura pozwala Searchspring dodatkowo zapewnić klientom w regionie Azji-Pacyfiku wydajność, jakiej oczekują. Ponadto Searchspring ogłosił niedawno przejęcie 4-Tell, lidera w zakresie rekomendacji i personalizacji sprzedaży internetowej. Przejęcie zapewnia Searchspring niezbędną technologię i zespół, co przyniesie dodatkowe możliwości i pozwoli na wysoce spersonalizowane wyszukiwanie i sprzedaż.

Searchspring

Misją Searchspring jest zaopatrzenie zespołów sprzedażowych w supermoce. Firma daje najbardziej kreatywnym markom na świecie przyjazne dla użytkownika wyszukiwanie, sprzedaż, personalizację i narzędzia analityczne, jakich potrzebują do zwiększenia wskaźnika skuteczności (CR) i tworzenia unikatowych wrażeń z zakupów. Więcej informacji na searchspring.com lub na stronach najbardziej superbohaterskich spośród klientów firmy, takich jak Moen, Fabletics, Volcom, Wildfang lub Alternative Apparel.

Źródło: Searchspring

KONTAKT:

Kontakt dla mediów

Jenna Jordan

Ketner Group Communications (dla Searchspring)

e-mail: jenna@ketnergroup.com

tel. 512-794-8876

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.09.2020, 18:16
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ