Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Konferencja SEO & Content Camp to obowiązkowa pozycja w kalendarzach specjalistów. W ubiegłym roku event odbywał się w samym sercu Szczyrku i okazał się strzałem w dziesiątkę. Tegoroczna odsłona wydarzenia również będzie miała miejsce w górskim klimacie, ale tym razem uczestnicy pod koniec maja odwiedzą Hotel Nosalowy Dwór Resort & SPA**** w Zakopanem.
SEO & Content Camp - agenda wydarzenia
Podczas konferencji organizowanej przez WhitePress poruszane będą m.in. kwestie: zaawansowanych algorytmów i AI w SEO, przyszłości content marketingu, prowadzenia działań SEO na skalę międzynarodową, technicznych aspektów SEO. Oczywiście nie zabraknie też licznych branżowych case study.
„Po tak pozytywnym odbiorze poprzedniej edycji nie wyobrażaliśmy sobie, by nie powtórzyć tego sukcesu. Dlatego postawiliśmy na podobną formułę, ale przygotowaliśmy też kilka nowości. W tym roku podzieliśmy wydarzenie na dwa bloki tematyczne: Biznes Premium i SEO Premium. Pierwsza część będzie całkowicie poświęcona rozwijaniu biznesu w branży digital marketingu i SEO. Prelekcje będą związane z finansowaniem, negocjacjami z inwestorami, a także strategią rozwoju i skalowaniem biznesu. Z kolei drugi blok skupiony będzie wokół skutecznych działań content marketingowych i SEO. Przedstawione zostaną najciekawsze case studies z branży - twarde dane, testy efektywności i praktyczne tipy. Ta edycja będzie wyjątkowa jeszcze pod innym względem. W 2023 r. obchodzimy 10. urodziny, a konferencja SEO & Content Camp to idealna okazja, aby rozpocząć świętowanie w gronie ekspertów i specjalistów z branży. Stąd też tego punktu nie mogło zabraknąć w naszym harmonogramie" – komentuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress.
Kogo będzie można zobaczyć na scenie SEO & Content Camp?
Podczas konferencji odbędą się wystąpienia cenionych ekspertów w dziedzinie SEO i content marketingu z Polski i zagranicy. Dodatkowo wszystkie wykłady będą tłumaczone symultanicznie. Co więcej, po każdym spotkaniu odbędą się Q&A z prelegentami. Do ich grona zalicza się m.in. Judith Lewis, założycielka DeCabbit Consultancy, która od blisko 30 lat zajmuje się marketingiem w wyszukiwarkach i internecie. To znana i ceniona trenerka, uznawana za jedną z najbardziej wpływowych osób na brytyjskim rynku digitalowym.
„Na scenie wystąpi także Kyle Roof, właściciel agencji High Voltage SEO, z lokalizacjami w Melbourne, Berlinie, Kingston i Phoenix, prelegent w zakresie SEO i testów SEO na konferencjach międzynarodowych. Jest współtwórcą PageOptimizer Pro, narzędzia do analizy czynników algorytmicznych, z którego korzystają specjaliści SEO na całym świecie. Kyle jest także współzałożycielem Internet Marketing Gold (IMG) społeczności internetowej, zajmującej się naukowym podejściem do SEO (ponad 3000 członków). Jego technikami i odkryciami interesuje się branża i liderzy biznesu z wielu krajów” - dodaje Anna Halama, Marketing Team Leader, WhitePress.
Bilety EDU, Standard i VIP już dostępne
Tak jak w poprzednim roku WhitePress przygotował dla uczestników kilka pakietów do wyboru. Bilet Edu daje możliwość wzięcia udziału w 10 prelekcjach top ekspertów oraz networkingu. Pakiet Standard zapewnia dodatkowo udział w after party, nocleg w luksusowym Hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA****, pyszne lokalne śniadanie następnego dnia oraz dostęp do komfortowej strefy SPA & Wellness. Najbardziej bogaty bilet VIP to aż 3 dni edukacji i zabawy, 2 noclegi, dostęp do 14 prelekcji światowej klasy profesjonalistów, before i after party, atrakcje specjalne oraz dużo więcej możliwości do wymiany doświadczeń i integracji z osobami z branży m.in. w trakcie panelu dyskusyjnego.
Wszystkie pakiety i harmonogram wydarzenia dostępne są na stronie organizatora: https://www.whitepress.pl/seo-content-camp
WarmUp - rozgrzewka przed konferencją
WarmUp - to rozgrzewka przed konferencją SEO & Content Camp 2023 i 10. urodzinami WhitePress. Czołowi polscy prelegenci zawitają kolejno do: Wrocławia, Warszawy i Poznania. Podczas spotkań odbędą się m.in. 4 prelekcje i networking. Ponadto uczestnicy zyskają też niepowtarzalną szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród, w tym biletów na SEO & Content Camp 2023.
„Przygotowaliśmy te 3 spotkania przede wszystkim z myślą o osobach, które pracują w digitalu, zajmują się content marketingiem lub SEO. Chcieliśmy stworzyć formułę, która będzie idealnym wstępem do konferencji SEO & Content Camp 2023. To również kolejna okazja do wymiany doświadczeń, networkingu i integracji. Pierwszy WarmUp startuje już 24 lutego we Wrocławiu. Prelegentami podczas tej rozgrzewki będą: Ewelina Podrez-Siama - CEO w Fox Strategy, Mateusz Buczkowski - Marketing Manager w Green Parrot, Paweł Konopiński - ekspert SEO w Grupie TENSE oraz Tomasz Biegun - Head of Content marketing & SEO w WhitePress. Uczestnicy będą mogli poznać praktyczne case study, posłuchać o SEO wspomaganym Google Discover oraz bardzo na topie - o pozycjonowaniu rolek, shortsów i Tik-toków. Następnie w Warszawie spotkamy się 24 marca, a trzeci i ostatni WarmUp odbędzie się w Poznaniu 21 kwietnia, miesiąc przed konferencją” - mówi Anna Halama.
Źródło informacji: Whitepress
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.02.2023, 12:00 |
Źródło informacji | Whitepress |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE