Newsletter

SFINKS POLSKA SA (6/2023) Informacja o miesięcznej sprzedaży gastronomicznej.

07.03.2023, 13:46aktualizacja: 07.03.2023, 13:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 6/2023

Zarząd Sfinks Polska S.A. z siedzibą w Zalesiu Górnym ("Spółka", "Emitent", "Sfinks") w nawiązaniu do rb. 5/2023 z dnia 10.02.2023 r. dotyczącego przekazywania Informacji o miesięcznej sprzedaży gastronomicznej, informuje że za miesiąc luty 2023 r. wartość netto sprzedaży gastronomicznej zrealizowanej przez lokale działające pod markami należącymi do Grupy Sfinks, z wyłączeniem sieci Piwiarnia, wyniosła ogółem 14,48 mln PLN i była realizowana przez 77 lokali, w stosunku do sprzedaży na poziomie 11,79 mln PLN za luty 2022 r. realizowanej przez 82 lokale. Oznacza to 22,8% wzrostu sprzedaży gastronomicznej netto w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Natomiast w rachunku narastającym od stycznia do lutego sprzedaż gastronomiczna w 2023 r. wyniosła 29,40 mln PLN i wzrosła o 24,1% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Wartość sprzedaży gastronomicznej zrealizowanej przez lokale porównywalne, czyli działające zarówno na koniec raportowanego miesiąca, jak i na koniec analogicznego miesiąca roku ubiegłego, (L2L) działające pod markami należącymi do Grupy Sfinks z wyłączeniem sieci Piwiarnia, za miesiąc luty 2023 r. wyniosła 14,17 mln PLN w stosunku do sprzedaży na poziomie 11,31 mln PLN za luty 2022 r. (25,3% wzrostu). Natomiast w rachunku narastającym od stycznia do lutego sprzedaż gastronomiczna w 2023 r. wyniosła 28,78 mln PLN i wzrosła o 28,8% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Emitent przypomina, że sprzedaż gastronomiczna w lokalach działających pod markami należącymi do Grupy Sfinks jest sumą sprzedaży realizowanej przez restauracje własne i franczyzowe. Sprzedaż gastronomiczna realizowana w restauracjach własnych stanowi przychód Grupy, natomiast sprzedaż gastronomiczna realizowana w restauracjach franczyzowych stanowi przychód franczyzobiorców,

od których pobierana jest opłata franczyzowa.

Emitent zwraca również uwagę, iż poziom sprzedaży gastronomicznej jest jednym ze wskaźników bieżącego postrzegania sytuacji Spółki, jednak nie może być jedyną podstawą do oceny sytuacji ekonomicznej Spółki. Szczegółowe dane finansowe dotyczące działalności Emitenta i jego Grupy Kapitałowej w poszczególnych okresach sprawozdawczych będą przekazywane do publicznej wiadomości w trybie właściwych raportów.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.03.2023, 13:46
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ