Newsletter

Shedul.com, najpopularniejsza na świecie platforma rezerwacji wizyt w salonach piękności i spa, zbiera kwotę 5 milionów dolarów i uruchamia serwis marketplace

01.08.2018, 12:58aktualizacja: 01.08.2018, 12:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Warszawa, Polska, 2 sierpnia 2018 r. /PRNewswire/ - Shedul.com, najpopularniejsza na świecie platforma rezerwacji wizyt w salonach piękności i spa, mająca siedzibę w Londynie oraz centrum inżynieryjne w Warszawie, ogłosiła dziś inwestycję o wartości 5 milionów dolarów, realizowaną pod kierownictwem Target Global, międzynarodowej firmy VC z siedzibą w Berlinie, przy wsparciu FJ Labs z Nowego Jorku. Do grona inwestorów, którzy osobiście zaangażowali się w działania fundraisingowe, należą założyciele dwóch start-upów: Niklas Östberg, założyciel i prezes Delivery Hero AG, oraz Hakan Koç, współzałożyciel i współprezes AUTO1 Group. Jak dotąd to nowe źródło finansowania, w miarę jak spółka przygotowuje się do kolejnej rundy Serii B, przyniosło jej kwotę ponad 11 mln dolarów.

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/725128/Shedul_and_Fresha_Founders.jpg.

Uruchomiona w 2015 roku platforma Shedul.com dzięki intuicyjnemu, bezpłatnemu oprogramowaniu ułatwia prowadzenie działalności związanej z salonami piękności i spa. Shedul.com bez rozgłosu zbudowało rozległą bazę kontrahentów z ponad 120 krajów, przede wszystkim USA, Wielkiej Brytanii, Australii i Kanady. Platforma eliminuje problemy związane z prowadzeniem działalności, umożliwiając zarządzanie terminami, punktami sprzedaży, dokumentacją klientów, stanem magazynu i sprawozdawczością finansową.

Niedawno serwis Gartner Inc. przyznał platformie Shedul.com tytuł najpopularniejszego, najbardziej przystępnego cenowo i najbardziej przyjaznego użytkownikowi oprogramowania na rok 2018. Przy ponad 6 mln rezerwacji miesięcznie i średnim miesięcznym wzroście rzędu 20% jest to również najszybciej rozwijająca się na świecie platforma dla salonów piękności i spa. Znajduje się więc na dobrej drodze, aby do końca 2018 r. obsłużyć rezerwacje na wizyty o wartości 3,5 mld dolarów.

Niedawno spółka otworzyła duże centrum rozwoju oprogramowania w centrum Warszawy, a obecnie prowadzi rekrutację, aby jeszcze bardziej zaznaczyć swoją obecność w Polsce, błyskawicznie przy tym zwiększając zajmowaną przez siebie powierzchnię biurową. Polskę jako centrum inżynieryjne wybrano ze względu na dostępność wielu utalentowanych programistów, których umiejętności odpowiadają nowoczesnym językom programowania stosowanym na platformie firmy. Młodym, ambitnym inżynierom z Polski firma oferuje możliwości rozwoju porównywalne do znanych spółek technologicznych z Doliny Krzemowej, bez konieczności opuszczania ojczyzny.

Platforma została zbudowana w oparciu o solidne podstawy techniczne: Erlang Virtual Machine i jego nowoczesny, funkcjonalny język programowania Elixir. Ta unikatowa technologia nie tylko skutecznie wykorzystuje efekt skali w celu sprostania stale rosnącemu ruchowi użytkowników, ale również zapewnia niezbędną elastyczność rozwoju, dostarczając funkcje jeszcze szybciej i niezawodniej. Firma stwierdziła, że wykorzystanie nowoczesnych technologii stanowi atut, który przyciąga utalentowanych polskich inżynierów.

„Jesteśmy zachwyceni faktem, że najwyższej klasy inwestorzy dołączyli do nas na ścieżce rozwoju, wnosząc do naszej szybko rozwijającej się globalnej działalności wkład w postaci doświadczenia i kontaktów - powiedział współzałożyciel i prezes spółki, William Zeqiri, w komentarzu na temat akcji fundraisingu. -Zmieniamy oblicze sektora beauty & wellness na taką samą skalę, jak w innych obszarach, takich jak zamawianie żywności czy transport lokalny”.

„Od samego początku byliśmy pod wrażeniem zarówno założycieli firmy, jak i ich produktu. Shedul to doskonały przykład na to, jak mała firma z ograniczonymi funduszami VC może stworzyć najlepszy produkt w swojej kategorii, błyskawicznie się rozwijać i każdego miesiąca obsługiwać miliony klientów - powiedział Shmuel Chafets, Partner Generalny Target Global. - Jesteśmy przekonani, że firma ta może urosnąć do rangi lidera globalnego rynku wartego biliony dolarów - jest to jedna z naszych kluczowych tez inwestycyjnych w Target Global”.

Oprócz inwestycji firma ogłosiła również uruchomienie serwisu marketplace dla konsumentów o nazwie Fresha.com, gdzie będą oni mogli rezerwować wizyty w swoich ulubionych salonach piękności i spa. Aktualnie, na początkowym etapie wdrożenia, w ramach nowej oferty udostępniono aplikacje mobilne dla klientów oraz integrację rezerwacji w czasie rzeczywistym za pośrednictwem Instagrama, Facebooka i Google, jak również obsługę płatności in-app (z poziomu aplikacji), co pozwoli maksymalnie uprościć proces rezerwacji online.

Spółka zamierza wykorzystać tę inwestycję do sfinansowania rozwoju produktu i wsparcia wdrożenia serwisu marketplace. „Fresha.com - jest to nie tylko najprostsza i najbardziej niezawodna metoda rezerwacji wizyt w salonach piękności i spa, ale także kamień milowy w naszej misji przybliżania lokalnych firm ich klientom - powiedział Nick Miller, współzałożyciel i dyrektor spółki ds. produktów. - Wykorzystujemy inteligentne funkcje, aby pomagać sprzedawcom w zwiększaniu przychodów - dodał Miller. - Dokonujemy tego m.in. poprzez inteligentną prezentację cen i dostępności artykułów, z uwzględnieniem historii zakupów klienta i oferty sprzedawcy”.

Więcej informacji można znaleźć na stronach Shedul.com i Fresha.com oraz w aplikacji Fresha dostępnej w App StoreGoogle Play. Informacje na temat Shedul można też śledzić w serwisie Crunchbase.

Źródło: Shedul.com

KONTAKT:

William Zeqiri

założyciel, prezes

tel. +971555755440

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.08.2018, 12:58
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ