Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W ciągu kilku tygodni SHEIN Cloud Car odwiedził Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Zabrze i Katowice, przyciągając zainteresowanie ponad 15 tysięcy osób. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z szerokim portfolio produktów SHEIN, które obejmuje ubrania, akcesoria, artykuły z kategorii Home&Living oraz kosmetyki marki SHEGLAM dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów.
„Projekt SHEIN Cloud Car miał na celu dotarcie do naszych klientów w Polsce, oferując im możliwość lepszego poznania marki oraz naszego unikalnego modelu biznesowego >>on demand<< opartego na zamówieniach na żądanie. Cieszymy się z przyjęcia, z jakim spotkał się mobilny showroom i jesteśmy zadowoleni z osiągniętych rezultatów” - wyjaśnia Jolanta Stryjczak, dyrektor public relations SHEIN w Polsce.
Trasa Cloud Car spotkała się z dużym zainteresowaniem odwiedzających, co świadczy o rosnącej popularności marki na polskim rynku. Mobilny showroom przyciągnął uwagę szczególnie młodszej grupy odbiorców (Gen Z), którzy najchętniej dokonują zakupów poprzez aplikację SHEIN. Na wydarzeniu pojawili się również konsumenci w przedziale wiekowym 40+, zainteresowani modą dla kobiet i dla mężczyzn.
Centrum logistyczne obsługujące Europę oraz biuro SHEIN znajdują się niedaleko Wrocławia, w województwie dolnośląskim, gdzie marka stworzyła miejsca pracy dla kilku tysięcy osób i aktywnie wspiera projekty charytatywne i humanitarne w regionie Dolnego Śląska.
Źródło informacji: SHEIN
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.11.2024, 10:10 |
Źródło informacji | SHEIN |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Przedsiębiorcy Intermarché i Bricomarché przekazali 1 000 000 złotych Ochotniczym Strażom Pożarnym na pomoc w walce ze skutkami powodzi PAP
Przedsiębiorcy Intermarché i Bricomarché przekazali darowiznę w wysokości 1 000 000 złotych na rzecz Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP. Zbiórka została zainicjowana w odpowiedzi na dramatyczną sytuację powodziową w południowo-zachodniej Polsce. Środki wpłacone przez przedsiębiorców na konto Fundacji Muszkieterów, którą współtworzą od ponad 20 lat, zostaną przeznaczone na zakup sprzętu, niezbędnego do prowadzenia skutecznych i bezpiecznych akcji pomocowych. Uroczystość przekazania symbolicznego czeku miała miejsce 7 listopada 2024 roku (czwartek) w Muzeum Niepodległości w Warszawie.- 08.11.2024, 10:07
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Biuro Prasowe Grupy Muszkieterów
-
Zaprezentowano nową nazwę i logo dla gamy produktów z włókna szklanego odpornego na alkalia firmy Nippon Electric Glass
- 08.11.2024, 09:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
ERGO Hestia na festiwalu Inside Seaside 2024
Scena ERGO Hestia Theatre Stage, wernisaż wystawy Kruchość by Artystyczna Podróż wystawy i rozmowa z polskimi paralimpijczykami - między innymi takie atrakcje sopocki ubezpieczyciel zapewnia na tegorocznym festiwalu Inside Seaside. To już druga edycja tego wydarzenia muzycznego.- 08.11.2024, 09:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: ERGO Hestia