Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W ciągu kilku tygodni SHEIN Cloud Car odwiedził Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Zabrze i Katowice, przyciągając zainteresowanie ponad 15 tysięcy osób. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z szerokim portfolio produktów SHEIN, które obejmuje ubrania, akcesoria, artykuły z kategorii Home&Living oraz kosmetyki marki SHEGLAM dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów.
„Projekt SHEIN Cloud Car miał na celu dotarcie do naszych klientów w Polsce, oferując im możliwość lepszego poznania marki oraz naszego unikalnego modelu biznesowego >>on demand<< opartego na zamówieniach na żądanie. Cieszymy się z przyjęcia, z jakim spotkał się mobilny showroom i jesteśmy zadowoleni z osiągniętych rezultatów” - wyjaśnia Jolanta Stryjczak, dyrektor public relations SHEIN w Polsce.
Trasa Cloud Car spotkała się z dużym zainteresowaniem odwiedzających, co świadczy o rosnącej popularności marki na polskim rynku. Mobilny showroom przyciągnął uwagę szczególnie młodszej grupy odbiorców (Gen Z), którzy najchętniej dokonują zakupów poprzez aplikację SHEIN. Na wydarzeniu pojawili się również konsumenci w przedziale wiekowym 40+, zainteresowani modą dla kobiet i dla mężczyzn.
Centrum logistyczne obsługujące Europę oraz biuro SHEIN znajdują się niedaleko Wrocławia, w województwie dolnośląskim, gdzie marka stworzyła miejsca pracy dla kilku tysięcy osób i aktywnie wspiera projekty charytatywne i humanitarne w regionie Dolnego Śląska.
Źródło informacji: SHEIN
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 08.11.2024, 10:10 |
| Źródło informacji | SHEIN |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Gaz ma do odegrania ważną rolę w transformacji energetycznej Polski PAP
Gaz jest niezbędny do zbudowania trwałego, stabilnego, odpowiednio zbilansowanego systemu energetycznego. Zdaniem uczestników debaty „Przyszłość energetyczna Polski i rola gazu” gaz mógłby odgrywać rolę nie tylko paliwa zastępczego w okresie transformacji energetycznej.- 04.11.2025, 16:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Dziesięć lat sojuszu energetycznego wzmocniło więzi Kazachstanu z UE PAP
Prawie 80 proc. kazachskiego eksportu ropy trafia na rynki europejskie. Kazachstan, dla którego UE jest największym partnerem handlowym i inwestycyjnym, w ocenie Yerlana Akkenzhenova, ministra energii tego państwa, stał się nieodzownym elementem bezpieczeństwa energetycznego Europy, a trwająca dziesięć lat współpraca ewoluowała od umowy handlowej do strategicznego partnerstwa, opartego na wspólnych priorytetach.- 04.11.2025, 16:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Nawet 4200 zł premii dla przedsiębiorców z iKontem Biznes w Alior Banku
Alior Bank aktywnie promuje iKonto Biznes, proponując przedsiębiorcom atrakcyjne oferty. Nowi klienci, którzy online założą konto firmowe i będą aktywnie korzystać z niego oraz innych produktów bankowych, mogą otrzymać nawet 4200 zł premii. iKonto Biznes dostępne jest teraz z nową bankowością elektroniczną Alior Business, która ma ułatwić przedsiębiorcom prowadzenie firmy.- 04.11.2025, 15:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Alior Bank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ