Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W ciągu kilku tygodni SHEIN Cloud Car odwiedził Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Zabrze i Katowice, przyciągając zainteresowanie ponad 15 tysięcy osób. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z szerokim portfolio produktów SHEIN, które obejmuje ubrania, akcesoria, artykuły z kategorii Home&Living oraz kosmetyki marki SHEGLAM dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów.
„Projekt SHEIN Cloud Car miał na celu dotarcie do naszych klientów w Polsce, oferując im możliwość lepszego poznania marki oraz naszego unikalnego modelu biznesowego >>on demand<< opartego na zamówieniach na żądanie. Cieszymy się z przyjęcia, z jakim spotkał się mobilny showroom i jesteśmy zadowoleni z osiągniętych rezultatów” - wyjaśnia Jolanta Stryjczak, dyrektor public relations SHEIN w Polsce.
Trasa Cloud Car spotkała się z dużym zainteresowaniem odwiedzających, co świadczy o rosnącej popularności marki na polskim rynku. Mobilny showroom przyciągnął uwagę szczególnie młodszej grupy odbiorców (Gen Z), którzy najchętniej dokonują zakupów poprzez aplikację SHEIN. Na wydarzeniu pojawili się również konsumenci w przedziale wiekowym 40+, zainteresowani modą dla kobiet i dla mężczyzn.
Centrum logistyczne obsługujące Europę oraz biuro SHEIN znajdują się niedaleko Wrocławia, w województwie dolnośląskim, gdzie marka stworzyła miejsca pracy dla kilku tysięcy osób i aktywnie wspiera projekty charytatywne i humanitarne w regionie Dolnego Śląska.
Źródło informacji: SHEIN
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.11.2024, 10:10 |
Źródło informacji | SHEIN |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Caterpillar zaprasza najzdolniejszych operatorów na świecie do tworzenia historii podczas trzeciego Global Operator Challenge
Operatorzy ciężkiego sprzętu z ponad 40 krajów rywalizują o tytuł mistrza świata w największym jak dotąd wyzwaniu.- 09.12.2024, 15:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Gwarancje de minimis BGK zabezpieczają firmom z sektora MŚP finansowanie dłużne do 300 tys. euro PAP
Gwarancje de minimis Banku Gospodarstwa Krajowego od marca 2013 r. do końca października 2024 r. zabezpieczyły 730 tys. kredytów na łączną kwotę ponad 350 mld zł. Skorzystało z nich 288 tys. przedsiębiorców z sektora MŚP. „Odpowiadamy na zmieniające się uwarunkowania gospodarcze i potrzeby polskich przedsiębiorców” - mówi Mateusz Olszak, dyrektor Departamentu Gwarancji i Poręczeń w BGK.- 09.12.2024, 09:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Ultima Markets prezentuje przyszłość technologii CRM podczas szczytu FMLS:24
- 09.12.2024, 08:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire