Newsletter

Shurick Agapitov, założyciel Xsolla, wydaje nową książkę pt. „Once Upon Tomorrow” przedstawiającą wizjonerski obraz metawersum i jego wpływu na kreatywność na całym świecie

31.01.2024, 08:59aktualizacja: 31.01.2024, 09:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/ Xsolla
Business Wire/ Xsolla

LOS ANGELES -- (BUSINESS WIRE) -- Shurick Agapitov, wizjonerski autor i założyciel Xsolla, po raz pierwszy zaprezentował dzisiaj nową rewolucyjną książkę pt. „Once Upon Tomorrow”. To pionierskie dzieło przedstawia transformacyjną i inspirującą wizję metawersum, która wyraźnie kontrastuje z dominującą dotychczas narracją. Książka Agapitova stanowi skłaniające do refleksji omówienie potencjału metawersum i związanych z nim możliwości, zapewniając wyjątkową perspektywę odchodzącą od opinii często prezentowanych podczas konferencji branżowych oraz wygłaszanych przez dyrektorów generalnych firm technologicznych.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240130374007/pl/ 

„W książce >>Once Upon Tomorrow<< prezentuję wizję metawersum jako rozległej, włączającej i transformacyjnej przestrzeni. To nie tylko cyfrowa bariera, ale również miejsce spotkania kreatywności, innowacyjności i upodmiotowienia. Książka jest zaproszeniem, jakie kieruję do twórców, myślicieli i marzycieli z całego świata, by dołączyli do kształtowania przyszłości, w której technologia będzie wzmacniała ludzki potencjał i wspierała świat oferujący nieograniczone możliwości. Według mnie zadaniem metawersum nie jest kontrola ani stawianie ograniczeń, ale raczej uwolnienie potencjału zbiorowej kreatywności i ducha przedsiębiorczości, który drzemie w każdym z nas” - powiedział Shurick Agapitov, założyciel Xsolla i uznany autor „Once Upon Tomorrow”.

„Once Upon Tomorrow” stanowi analizę niewykorzystanego potencjału metawersum, podkreślając jego zdolności w zakresie jednoczenia debiutujących i dotychczasowych marek, tworzenia niezapomnianych doświadczeń konsumenckich i wzbogacania kultur na całym świecie. Agapitov zaznacza rolę metawersum pod względem demokratyzacji możliwości i równego dostępu do najnowocześniejszych technologii. Jego wizja wykracza poza same innowacje technologiczne, kładąc nacisk na potencjał metawersum w zakresie upodmiotowienia i nagradzania twórców treści z całego świata. Książka uwydatnia również istotny wpływ metawersum na obszar edukacji, oferując nieco nadziei i wskazując na możliwości, z których skorzystać będą mogły nie tylko dzieci, ale również dorośli na całym świecie. Agapitov opowiada się za decentralizacją metawersum, odchodząc do dominacji Doliny Krzemowej, a powierzając kontrolę, potencjał generowania zysków oraz swobodę społecznościom kreatywnym.

„Once Upon Tomorrow” to znacznie więcej niż tylko książka o metawersum. Jest to plan działania w kierunku osiągnięcia przyszłości, w której rozwiązania technologiczne służyć będą ludzkości w całej jej różnorodności, sprzyjając włączeniu finansowemu, społecznemu i kreatywnemu. Agapitov maluje obraz przyszłości, w której każda branża adresowana do konsumentów, od mody po opiekę zdrowotną i rozrywkę, ulegnie przekształceniu. W swojej książce analizuje również potencjalny wpływ metawersum na sektory B2B, obszar edukacji, planowania przestrzeni miejskiej, relacje międzyrządowe oraz działania w obszarze non profit.

Kluczowe miejsce w książce zajmują spostrzeżenia Agapitova dotyczące ewolucji technologii, począwszy od pierwszych dni serwisów Instagram i Snapchat aż po przyszłość angażujących aplikacji. Autor omawia role poszczególnych podmiotów technologicznych, w tym dostawców internetowych usług hostingowych, twórców witryn internetowych, ekspertów od rozwiązań chmurowych, inżynierów infrastrukturalnych, a także nieustanne zapotrzebowanie na zaawansowane połączenia sieciowe oraz sprzęt. „Once Upon Tomorrow” to wizjonerskie dzieło zachęcające czytelników do ponownej refleksji na temat metawersum i jego nieograniczonego potencjału.

Aby uzyskać więcej informacji i dokonać zakupu książki, odwiedź stronę: onceupontomorrow.com.

Shurick Agapitov

Założyciel Xsolla, Inc., Shurick Agapitov, to wysoce szanowany innowator i doradca ds. gier, Web3, metawersum oraz technologii finansowych. Jego bezprecedensowa firma prowadząca działalność w dziedzinie gier wideo wykorzystuje technologię blockchain, udostępniając programistom zaawansowane narzędzia i usługi sprzyjające efektywności działalności w dziedzinie gier oraz zwiększeniu sprzedaży. Obecna na całym świecie firma Xsolla, której biura znajdują się między innymi w Los Angeles, Berlinie i Seulu, pod przewodnictwem Shuricka kształtuje przyszłość gier i metawersum, wspierając decentralizację i włączenie w branży.

Więcej informacji na temat Shuricka Agapitova można znaleźć na stronie: themarque.com lub w serwisie LinkedIn.com.

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Tokio i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Więcej informacji na stronie: xsolla.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240130374007/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

Globalny dyrektor ds. Public Relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.01.2024, 08:59
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ