Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Mówiąc w największym uproszczeniu, narzędzia Salesforce pomogą nam zrealizować cel strategiczny, jakim jest przeniesienie koncentracji z tego co się dzieje w obszarze transakcji i ewidencji sprzedaży biletów na to, czego oczekują od nas klienci i nasi partnerzy w sieci dystrybucyjnej. Sindbad musi się digitalizować, ponieważ cały świat modyfikuje swoje działania i procesy biznesowe pod kątem transformacji cyfrowej - powszechnej mobilności i dostępu w czasie rzeczywistym do informacji w sieci" - mówi Bogdan Kurys, wiceprezes zarządu Sindbad Sp. z o.o.
Wszystkie wdrażane rozwiązania bazują na technologii uznanej za numer jeden na świecie w segmencie rozwiązań wspomagających zarządzanie relacjami z klientami (raport IDC z października 2017 r.: "Worldwide Semiannual Software Tracker").
Integracja danych udoskonali jakość obsługi i przyniesie oszczędności
Sindbad dotychczas wykorzystywał kilka specjalistycznych rozwiązań informatycznych: system finansowo-księgowy, dedykowane rozwiązanie do obsługi rezerwacji (system Voyager), aplikację do obsługi infolinii oraz szereg arkuszy kalkulacyjnych. "Salesforce zintegruje dane, co przełoży się na kilka kluczowych korzyści. Po pierwsze, będziemy mieli dostęp w czasie rzeczywistym do dynamicznych informacji, co pozwoli nam szybko reagować i komunikować się z klientami i partnerami biznesowymi. Po drugie, uzyskujemy narzędzie wspierające automatyczną komunikację wewnętrzną - z siecią agentów oraz zewnętrzną - z klientami. Po trzecie, będziemy wykorzystywać narzędzia automatyzujące rejestrację zdarzeń w obszarze CRM i komunikację z klientami, co wyeliminuje błędy i mnóstwo operacji wykonywanych do dziś ręcznie. Wreszcie po czwarte, w miejsce arkuszy kalkulacyjnych uzyskamy świetną platformę raportującą, która pozwoli zarządowi i managerom liniowym podejmować trafniejsze decyzje" - wylicza Bogdan Kurys.
Systemowe podejście do komunikacji
"Nowe narzędzia pozwolą firmie Sindbad całkowicie uszczelnić ewidencję zdarzeń zachodzących w obszarze sprzedaży, marketingu oraz obsługi klientów, w tym nie tylko pasażerów, ale również klientów instytucjonalnych wynajmujących autokary. W Salesforce realizujemy to w następujący sposób: każdemu zdarzeniu nadawany jest numer sprawy. Sprawy ze względu na swoje kategorie są alokowane i trafiają do kolejek zadań przydzielanych pracownikom lub też system w sposób automatyczny będzie generował odpowiedzi. Zadania nie tylko się nie gubią w organizacji, ale dzięki przetwarzaniu informacji o czasie ich obsługi można wyciągać wnioski na temat efektywności prowadzonych w firmie procesów biznesowych i ciągle je doskonalić. Nadawanie numerów sprawom przyczyni się też do lepszej obsługi klientów przez infolinię. Co istotne, Salesforce wspiera organizację we wszystkich obszarach mających największe przełożenie na wyniki finansowe, to znaczy w sprzedaży, obsłudze klienta i marketingu" - mówi Paweł Sobczak, prezes zarządu Cloudity, partnera Salesforce odpowiedzialnego za wdrożenie rozwiązań w firmie Sindbad.
KONTAKT:
Bogdan Kurys
wiceprezes Zarządu Sindbad Sp. z o.o.
tel. 77 549 49 52
e-mail: media@sindbad.pl
-
Paweł Sobczak
prezes Zarządu Cloudity Sp. z o.o.
tel. +48 22 205 07 22
e-mail: contact@cloudity.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 20.06.2018, 18:02 |
| Źródło informacji | Sindbad Sp. z o.o. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Addepto dołącza do globalnej ligi AI. KMS Technology przejmuje spółkę
Addepto, polska firma konsultingowa specjalizująca się w sztucznej inteligencji i danych, została przejęta przez KMS Technology - amerykańską spółkę z obszaru Digital Engineering, Data i AI. Przejęcie wzmacnia globalne kompetencje KMS w obszarze AI i data-driven solutions, jednocześnie otwierając przed Addepto nowe możliwości skalowania działalności na rynkach międzynarodowych.- 22.12.2025, 16:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Addepto
-
Digital Subsidiary of Austrian State Printing Company Wins Infrastructure Tender for German EU Digital Identity Wallet
• youniqx Identity, a digital subsidiary of the Austrian State Printing Company (OSD), has won a Europe-wide tender, together with partner companies, for the infrastructure of the German EU Digital Identity Wallet (EUDI-Wallet).
• EU member states are required by EU regulations to provide a national version of an EU-wide valid EUDI-Wallet by the end of 2026.
• Citizens will be able to use the EUDI-Wallet to prove their personal identity throughout the EU.- 22.12.2025, 15:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ