Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Tel Aviv, Izrael, October 3, 2017/PRNewswire/ - Slidely, notująca dochody na poziomie powyżej 1 mln USD, ogłosiła dziś nabycie serwisu UnStock - mobilnej platformy do sprzedaży ujęć filmowych, tym samym przyspieszając realizację planów połączenia swojej platformy biznesowej PROMOze społecznością tworzącą unikalne treści wideo (UGC - User Generated Content).
Slidely, twórca serwisu PROMO, wiodącego rozwiązania do tworzenia reklam wideo dla MŚP, ogłosiła dziś nabycie startupu UnStock - mobilnej platformy bazującej na sprzedaży kontentu wideo tworzonego przez użytkowników z całego świata (UGC - User Generated Content). Tym samym poszerza swoją ofertę dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie łatwego tworzenia profesjonalnych reklam wideo, pozwalających na osiąganie sukcesów marketingowych w bardzo krótkim czasie.
Serwis PROMO został wprowadzony na rynek w 2016 roku i okazał się strzałem w dziesiątkę w kwestii zaspokojenia rosnących potrzeb marketingowych dla MŚP. W kilka miesięcy platforma przyciągnęła ponad 20.000 klientów, głównie z USA. Slidely przewiduje, że serwis przyniesie stały miesięczny dochód na poziomie ponad 1 mln dolarów, dzięki czemu stanie się jedną z najszybciej rozwijających się platform wideo marketingowych dla MŚP.
Korzystając z PROMO, firmy otrzymują dostęp do milionów klipów wideo klasy premium, dostępnych w bibliotece Getty Images, oraz wysokiej jakości muzyki, która dodaje profesjonalizmu. To wszystko okraszone zostało bardzo przyjaznym interfejsem użytkownika, umożliwiającym każdemu, nawet nie zaawansowanemu użytkownikowi, na dopasowanie treści i logotypów do własnych potrzeb. PROMO to narzędzie umożliwiające łatwe, szybkie i niedrogie tworzenie reklam wideo, które jakością mogą konkurować z największymi markami. W ciągu ostatnich tygodni serwis PROMO udostępnił wiele nowych funkcji, które go nie tylko usprawniły, ale rownież uczyniły bardziej użytecznym dla firm, w tym Facebook Video Covers oraz integrację z serwisami Facebook, Hubspot i Wistia. PROMO zostało również wybrane jako oficjalny partner marketingowy Facebook'a i Instagrama.
UnStock został założony pod koniec 2015 przez Jakuba Górajka, Kamila Goliszewskiego i Adama Cellary. Ich startup, nowoczesna mobilna platforma do sprzedaży ujęć filmowych, bardzo szybko zyskała zaufanie wśród twórców kontentu oraz klientów. Do zespołu UnStock już na początku 2016 roku dołączył Tomasz Pasternak (UX/UI) oraz Krystian Solarz (iOS).
W kwietniu 2016 roku, UnStock, jako pierwsza polska spółka, został zaakceptowany do AngelPad - prestiżowego akceleratora startupów z 1 miejsca w rankingu Forbes. UnStock zaprezentował się podczas #10 Demo Day AngelPad w San Francisco przed 200 aniołami biznesu oraz czołowymi funduszami z Doliny Krzemowej.
Akwizycja i dołączenie do zespołu Slidely jest świetną synergią sił, narzędzi i strategii oraz bardzo ekscytującym krokiem naprzód. W ramach przejęcia przez Slidely, dotychczasowa działalność serwisu UnStock zostaje zamknięta, a technologia stworzona przez zespół zostanie przystosowana by zapewnić bezproblemową integrację z usługami w chmurze PROMO na początku 2018 r. Pozwoli to Slidely na połączenie aktualnej platformy UGC oraz platformy PROMO w celu uzyskania opartego na sztucznej inteligencji ekosystemu do szeroko rozumianego wideo marketingu. Zespoły UnStock w Warszawie i Dolinie Krzemowej wkraczają w szeregi większego zespołu Slidely.
"Nabycie UnStock przyspieszy nasze plany poszerzenia działalności o nowe rodzaje treści wideo oraz umożliwi wykorzystanie nowej wiedzy, zapewniając dodatkowe korzyści i dodatni zwrot z inwestycji dla naszych aktualnych i przyszłych klientów - powiedział Tom More, założyciel i prezes firmy Slidely. - Jesteśmy bardzo podekscytowani wstąpieniem utalentowanego zespołu UnStock w szeregi Slidely. Nie możemy się doczekać możliwości zrealizowania misji PROMO ukierunkowanej na demokratyzację branży wideo w zakresie tworzenia profesjonalnych treści wideo dla przedsiębiorstw".
Slidely
Firma Slidely, która rozpoczęła swoją działalność w 2012 r., jest wiodącą firmą umożliwiającą przedsiębiorstwom i osobom prywatnym łatwe i niedrogie tworzenie treści wizualnych. Platforma UGC firmy Slidely, na której stworzono ponad 60 mln oraz wyświetlono 400 mln nagrań wideo, pomaga użytkownikom odkrywać, tworzyć i udostępniać za darmo wizualne opowieści w piękny i kreatywny sposób.
Serwis PROMO firmy Slidely, który pojawił się na rynku w 2016 r., pomaga MŚP, agencjom i specjalistom ds. marketingu cyfrowego zwiększać dochody dzięki tworzeniu pięknych nagrań wideo, umożliwiających osiągnięcie dodatniego zwrotu z inwestycji przeznaczonych na kampanie wideo. Serwis PROMO umożliwia uzyskanie dostępu do milionów klipów wideo klasy premium i muzyki objętej licencjami oraz oferuje przyjazny dla użytkownika interfejs umożliwiający łatwe dopasowywanie tekstu i logotypów do własnych potrzeb.
Slidely jest spółką prywatną z biurami w Tel Avivie, San Francisco i Warszawie.
Źródło: Slidely
KONTAKT:
Matthew Krieger
tel. +972-544-676-950
e-mail: matthew@gkpr.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.10.2017, 16:28 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |