Newsletter

SodaStream wdraża nowe podejście do rekrutacji talentu z całego świata

01.02.2018, 14:25aktualizacja: 01.02.2018, 14:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Firma współpracuje z gwiazdą „Gry o Tron" Thorem Bjornssonem znanym jako Góra w pierwszym tego typu nagraniu rekrutacyjnym

AIRPORT CITY, Izrael, 1 lutego 2018 r. /PRNewswire/ - Firma SodaStream International Ltd. (NASDAQ: SODA) opublikowała dzisiaj wyjątkową kampanię rekrutacyjną nawołującą do dołączenia do rewolucji. Film „Join the Revoluion" ma przyciągnąć talent z całego świata na stanowiska pracy w firmie w 45 krajach.

Nagranie można obejrzeć pod adresem People.SodaStream.com/join-the-revolution.

Dynamiczny film podkreśla DNA i wartości firmy w serii komicznych dialogów między dyrektorem firmy SodaStream Danielem Birnbaumem, gwiazdą „Gry o Tron" Thorem Bjornssonem znanym jako Góra i pracownikami SodaStream.

„W SodaStream przede wszystkim chodzi nam o pracowników, a przyciąganie najlepszego talentu wymaga zastosowania nieprzeciętnych metod - wyjaśnia Birnbaum. - Mówimy nie stosom CV. Świat sią zmienia i tak samo, jak potrzebujemy kreatywnego podejścia do przyciągania klientów musimy być jak najbardziej kreatywni w rekrutacji. Szukamy osób, które są odważne, kreatywne, mają potrzebę szybkiego działania i chcą zmieniać świat na lepsze. Rozwijamy się bardzo szybko i zatrudniamy tylko tych, którzy potrafią przenosić góry. Ci, którzy uważają, że mają w sobie to coś powinni się z nami skontaktować, bo mamy dla nich pracę” - dodaje dyrektor.

Zdjęcia do kampanii robione były w międzynarodowej siedzibie głównej firmy SodaStream i jednocześnie głównym ośrodku produkcyjnym w Izraelu. W filmie występują prawdziwi pracownicy SodaStream.

„Wszyscy pracownicy SodaStream, których spotkałem w ramach naszych wspólnych projektów wykazywali się potrzebą zmiany świata na lepsze. Lubię z nimi pracować i nie mogę się doczekać kolejnego wspólnego projektu” - skomentował Thor Bjornsson.

Bjornsson współpracował wcześniej już trzykrotnie z firmą przy produkcji nagradzanych kampanii reklamowych „Heavy Bubbles", „Shame or Glory" i „No Planet, No Christmas". Wszystkie kampanie skupiały się na globalnym problemie zanieczyszczenia, który pogarsza nadmierne wykorzystywanie plastikowych butelek jednorazowego użytku.

O SodaStream

Marka SodaStream jest największą na świecie marką wody gazowanej*. Umożliwiamy klientom przemianę zwykłej wody kranowej w wodę gazowaną czy wodę smakową w łatwy sposób w zaledwie kilka sekund. Przez sprawianie, że woda kranowa staje się nietypowa i bardziej zachęcająca marka SodaStream prowadzi do zwiększenia spożycia wody wśród konsumentów. Filtry wody gazowanej firmy SodaStream są bardzo wyróżniającym się i innowacyjnym rozwiązaniem trafiającym do klientów spożywających gazowane napoje butelkowane czy w puszkach. Produkty te promują zdrowie i dobre samopoczucie, są przy tym przyjazne środowisku, oszczędne kosztowo, dostosowywalne i przynoszą frajdę w użyciu. Produkty dostępne są w ponad 80 000 sklepach detalicznych w 45 krajach. Więcej na temat nowego podejścia do wody SodaStream można dowiedzieć się w serwisach FacebookTwitterPinterestInstagramYouTube oraz na stronie www.sodastream.com.

*Całkowity poziom sprzedaży według raportu „GlobalData's Global Packaged Water Report 2017" w porównaniu z informacjami wewnętrznymi SodaStream.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/636192/SodaStream_CEO_Daniel_Birnbaum.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/636193/SodaStream_Logo.jpg

Źródło: SodaStream International Ltd.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.02.2018, 14:25
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii