Pobierz materiał i Publikuj za darmo
AIRPORT CITY, Izrael, 1 lutego 2018 r. /PRNewswire/ - Firma SodaStream International Ltd. (NASDAQ: SODA) opublikowała dzisiaj wyjątkową kampanię rekrutacyjną nawołującą do dołączenia do rewolucji. Film „Join the Revoluion" ma przyciągnąć talent z całego świata na stanowiska pracy w firmie w 45 krajach.
Nagranie można obejrzeć pod adresem People.SodaStream.com/join-the-revolution.
Dynamiczny film podkreśla DNA i wartości firmy w serii komicznych dialogów między dyrektorem firmy SodaStream Danielem Birnbaumem, gwiazdą „Gry o Tron" Thorem Bjornssonem znanym jako Góra i pracownikami SodaStream.
„W SodaStream przede wszystkim chodzi nam o pracowników, a przyciąganie najlepszego talentu wymaga zastosowania nieprzeciętnych metod - wyjaśnia Birnbaum. - Mówimy nie stosom CV. Świat sią zmienia i tak samo, jak potrzebujemy kreatywnego podejścia do przyciągania klientów musimy być jak najbardziej kreatywni w rekrutacji. Szukamy osób, które są odważne, kreatywne, mają potrzebę szybkiego działania i chcą zmieniać świat na lepsze. Rozwijamy się bardzo szybko i zatrudniamy tylko tych, którzy potrafią przenosić góry. Ci, którzy uważają, że mają w sobie to coś powinni się z nami skontaktować, bo mamy dla nich pracę” - dodaje dyrektor.
Zdjęcia do kampanii robione były w międzynarodowej siedzibie głównej firmy SodaStream i jednocześnie głównym ośrodku produkcyjnym w Izraelu. W filmie występują prawdziwi pracownicy SodaStream.
„Wszyscy pracownicy SodaStream, których spotkałem w ramach naszych wspólnych projektów wykazywali się potrzebą zmiany świata na lepsze. Lubię z nimi pracować i nie mogę się doczekać kolejnego wspólnego projektu” - skomentował Thor Bjornsson.
Bjornsson współpracował wcześniej już trzykrotnie z firmą przy produkcji nagradzanych kampanii reklamowych „Heavy Bubbles", „Shame or Glory" i „No Planet, No Christmas". Wszystkie kampanie skupiały się na globalnym problemie zanieczyszczenia, który pogarsza nadmierne wykorzystywanie plastikowych butelek jednorazowego użytku.
O SodaStream
Marka SodaStream jest największą na świecie marką wody gazowanej*. Umożliwiamy klientom przemianę zwykłej wody kranowej w wodę gazowaną czy wodę smakową w łatwy sposób w zaledwie kilka sekund. Przez sprawianie, że woda kranowa staje się nietypowa i bardziej zachęcająca marka SodaStream prowadzi do zwiększenia spożycia wody wśród konsumentów. Filtry wody gazowanej firmy SodaStream są bardzo wyróżniającym się i innowacyjnym rozwiązaniem trafiającym do klientów spożywających gazowane napoje butelkowane czy w puszkach. Produkty te promują zdrowie i dobre samopoczucie, są przy tym przyjazne środowisku, oszczędne kosztowo, dostosowywalne i przynoszą frajdę w użyciu. Produkty dostępne są w ponad 80 000 sklepach detalicznych w 45 krajach. Więcej na temat nowego podejścia do wody SodaStream można dowiedzieć się w serwisach Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram i YouTube oraz na stronie www.sodastream.com.
*Całkowity poziom sprzedaży według raportu „GlobalData's Global Packaged Water Report 2017" w porównaniu z informacjami wewnętrznymi SodaStream.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/636192/SodaStream_CEO_Daniel_Birnbaum.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/636193/SodaStream_Logo.jpg
Źródło: SodaStream International Ltd.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.02.2018, 14:25 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |