Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Od czego to się zaczęło…
W okresie pandemii i powszechnie obowiązujących lockdownów, niezwykłą popularność, zwłaszcza na platformach takich jak Facebook czy Instagram, zyskały tzw. “transmisje sprzedażowe”. Mimo ich szerokiego zasięgu, portale, na których prowadzone były “live’y”, pozbawione były odpowiedniej infrastruktury do handlowania “na żywo”. Pomimo tego, że metoda sprzedaży ta kojarzona jest raczej z innowacyjnością, to główne skrzypce w części administracyjnej nie odgrywały zaawansowane interfejsy, a papier i długopis, na których zapisywane były kolejne zamówienia składane przez widzów. Skutkowało to nierzadko chaosem, co z jednej strony doprowadzało do wielu zabawnych sytuacji, ale z drugiej strony, stanowiło poważne wyzwanie dla małych firm, zwłaszcza z branży odzieżowej, gdzie niezapłacone i nieodebrane zamówienia niejednokrotnie zaczęły zagrażać stabilności finansowej przedsiębiorstw.
SOLD! - nowoczesne rozwiązanie dla wyzwań handlu "na żywo"
W odpowiedzi na te wyzwania, powstał pomysł na aplikację, która usprawni proces sprzedaży na żywo. Twórcy appki SOLD! obiecują automatyzację sprzedaży podczas transmisji na żywo, pozwalając sprzedawcom skupić się na tym, co najważniejsze - skutecznej sprzedaży i dostarczaniu wartościowych treści dla kupujących.
SOLD! wyróżniać się będzie zaawansowanymi funkcjami, które mają być integralną częścią zakupów na żywo. Aplikacja oferować będzie różnorodne opcje natychmiastowej płatności: od płatności kartą, poprzez system Blik, po różne metody płatności mobilnych, takie jak Apple Pay, czy Google Pay. Funkcjonalność ta wpłynie na proces zakupu, czyniąc go płynnym i bezproblemowym, umożliwiając tym samym kupującym natychmiastowe dokonanie zakupów w trakcie wydarzenia sprzedażowego na żywo. To też istotny plus dla sprzedających - rozwiąże się bowiem problem związany z „rezerwowaniem” towarów przez kupujących i znikaniem bez słowa.
Ponadto, SOLD! oferować będzie jeszcze więcej funkcjonalności znanych z typowych serwisów sprzedażowych, a niedostępnych wcześniej na platformach społecznościowych używanych do prowadzenia “live’ów”, takie jak możliwość śledzenia zamówień w czasie rzeczywistym, czy system ocen i recenzji, zarówno przedmiotów, jak i sprzedających.
Trendy globalne i perspektywy rynkowe dla SOLD!
SOLD! wpisuje się w globalny trend live shoppingu, który szczególnie dynamicznie rozwija się na rynkach azjatyckich. Aplikacja ma ambicje powtórzyć ten sukces na rynkach europejskich, oferując unikalne połączenie interaktywności na żywo z zaawansowanymi funkcjami typowymi dla standardowego eCommerce. Twórcy SOLD! uważają, że odpowiedzą w ten sposób na rosnące oczekiwania konsumentów w kierunku bardziej zaangażowanych i wciągających doświadczeń zakupowych.
Polska aplikacja live commerce SOLD! dostępna już wkrótce
Twórcy SOLD! planują wypuścić aplikacje na platformy mobilne iOS i Android jeszcze w tym roku. SOLD! zapowiada się jako dostępna zarówno dla małych, lokalnych biznesów, dużych sklepów internetowych, a nawet sprzedawców indywidualnych. Rozwój aplikacji, wspierany współfinansowaniem ze środków Funduszy Europejskich, podkreśla jej potencjał innowacyjny w sektorze handlu detalicznego.
SOLD! nowym graczem w świecie live commerce w Polsce
SOLD! staje przed szansą na zrewolucjonizowanie krajobrazu zakupów na żywo w Polsce, odpowiadając na niedociągnięcia tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadzając przyjazne dla użytkowników funkcje. Dzięki zautomatyzowaniu procesu sprzedaży live, różnorodnym opcjom płatności, recenzjom, czy możliwości śledzenia wysyłki zamówień, aplikacja SOLD! ma szansę zdefiniować na nowo detaliczną sprzedaż online w Polsce i na rynku europejskim, otwierając nową erę w cyfrowym doświadczeniu zakupowym.
Więcej informacji: www.soldlive.eu
Źródło informacji: SOLD!
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.12.2023, 11:00 |
Źródło informacji | SOLD! |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu