Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Od czego to się zaczęło…
W okresie pandemii i powszechnie obowiązujących lockdownów, niezwykłą popularność, zwłaszcza na platformach takich jak Facebook czy Instagram, zyskały tzw. “transmisje sprzedażowe”. Mimo ich szerokiego zasięgu, portale, na których prowadzone były “live’y”, pozbawione były odpowiedniej infrastruktury do handlowania “na żywo”. Pomimo tego, że metoda sprzedaży ta kojarzona jest raczej z innowacyjnością, to główne skrzypce w części administracyjnej nie odgrywały zaawansowane interfejsy, a papier i długopis, na których zapisywane były kolejne zamówienia składane przez widzów. Skutkowało to nierzadko chaosem, co z jednej strony doprowadzało do wielu zabawnych sytuacji, ale z drugiej strony, stanowiło poważne wyzwanie dla małych firm, zwłaszcza z branży odzieżowej, gdzie niezapłacone i nieodebrane zamówienia niejednokrotnie zaczęły zagrażać stabilności finansowej przedsiębiorstw.
SOLD! - nowoczesne rozwiązanie dla wyzwań handlu "na żywo"
W odpowiedzi na te wyzwania, powstał pomysł na aplikację, która usprawni proces sprzedaży na żywo. Twórcy appki SOLD! obiecują automatyzację sprzedaży podczas transmisji na żywo, pozwalając sprzedawcom skupić się na tym, co najważniejsze - skutecznej sprzedaży i dostarczaniu wartościowych treści dla kupujących.
SOLD! wyróżniać się będzie zaawansowanymi funkcjami, które mają być integralną częścią zakupów na żywo. Aplikacja oferować będzie różnorodne opcje natychmiastowej płatności: od płatności kartą, poprzez system Blik, po różne metody płatności mobilnych, takie jak Apple Pay, czy Google Pay. Funkcjonalność ta wpłynie na proces zakupu, czyniąc go płynnym i bezproblemowym, umożliwiając tym samym kupującym natychmiastowe dokonanie zakupów w trakcie wydarzenia sprzedażowego na żywo. To też istotny plus dla sprzedających - rozwiąże się bowiem problem związany z „rezerwowaniem” towarów przez kupujących i znikaniem bez słowa.
Ponadto, SOLD! oferować będzie jeszcze więcej funkcjonalności znanych z typowych serwisów sprzedażowych, a niedostępnych wcześniej na platformach społecznościowych używanych do prowadzenia “live’ów”, takie jak możliwość śledzenia zamówień w czasie rzeczywistym, czy system ocen i recenzji, zarówno przedmiotów, jak i sprzedających.
Trendy globalne i perspektywy rynkowe dla SOLD!
SOLD! wpisuje się w globalny trend live shoppingu, który szczególnie dynamicznie rozwija się na rynkach azjatyckich. Aplikacja ma ambicje powtórzyć ten sukces na rynkach europejskich, oferując unikalne połączenie interaktywności na żywo z zaawansowanymi funkcjami typowymi dla standardowego eCommerce. Twórcy SOLD! uważają, że odpowiedzą w ten sposób na rosnące oczekiwania konsumentów w kierunku bardziej zaangażowanych i wciągających doświadczeń zakupowych.
Polska aplikacja live commerce SOLD! dostępna już wkrótce
Twórcy SOLD! planują wypuścić aplikacje na platformy mobilne iOS i Android jeszcze w tym roku. SOLD! zapowiada się jako dostępna zarówno dla małych, lokalnych biznesów, dużych sklepów internetowych, a nawet sprzedawców indywidualnych. Rozwój aplikacji, wspierany współfinansowaniem ze środków Funduszy Europejskich, podkreśla jej potencjał innowacyjny w sektorze handlu detalicznego.
SOLD! nowym graczem w świecie live commerce w Polsce
SOLD! staje przed szansą na zrewolucjonizowanie krajobrazu zakupów na żywo w Polsce, odpowiadając na niedociągnięcia tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadzając przyjazne dla użytkowników funkcje. Dzięki zautomatyzowaniu procesu sprzedaży live, różnorodnym opcjom płatności, recenzjom, czy możliwości śledzenia wysyłki zamówień, aplikacja SOLD! ma szansę zdefiniować na nowo detaliczną sprzedaż online w Polsce i na rynku europejskim, otwierając nową erę w cyfrowym doświadczeniu zakupowym.
Więcej informacji: www.soldlive.eu
Źródło informacji: SOLD!
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.12.2023, 11:00 |
Źródło informacji | SOLD! |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Przedsiębiorcy Intermarché i Bricomarché przekazali 1 mln złotych Ochotniczym Strażom Pożarnym na pomoc w walce ze skutkami powodzi PAP
Przedsiębiorcy Intermarché i Bricomarché przekazali darowiznę w wysokości 1 000 000 złotych na rzecz Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP. Zbiórka została zainicjowana w odpowiedzi na dramatyczną sytuację powodziową w południowo-zachodniej Polsce. Środki wpłacone przez przedsiębiorców na konto Fundacji Muszkieterów, którą współtworzą od ponad 20 lat, zostaną przeznaczone na zakup sprzętu, niezbędnego do prowadzenia skutecznych i bezpiecznych akcji pomocowych. Uroczystość przekazania symbolicznego czeku miała miejsce 7 listopada 2024 roku (czwartek) w Muzeum Niepodległości w Warszawie.- 08.11.2024, 10:07
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Biuro Prasowe Grupy Muszkieterów
-
Zaprezentowano nową nazwę i logo dla gamy produktów z włókna szklanego odpornego na alkalia firmy Nippon Electric Glass
- 08.11.2024, 09:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
ERGO Hestia na festiwalu Inside Seaside 2024
Scena ERGO Hestia Theatre Stage, wernisaż wystawy Kruchość by Artystyczna Podróż wystawy i rozmowa z polskimi paralimpijczykami - między innymi takie atrakcje sopocki ubezpieczyciel zapewnia na tegorocznym festiwalu Inside Seaside. To już druga edycja tego wydarzenia muzycznego.- 08.11.2024, 09:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: ERGO Hestia