Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO - (BUSINESS WIRE) - Spółka Guidewire Software, Inc. (NYSE:GWRE), dostawca oprogramowania dla firm ubezpieczeniowych specjalizujących się w ubezpieczeniach majątkowych i komunikacyjnych, gratuluje laureatom tegorocznej Innovation Award (nagrody za innowacyjność), tj. CAA Insurance Company, LV=, Missouri Employers Mutual, PZU SA i TD Insurance. Tegoroczni zwycięzcy zostali nagrodzeni za innowacyjne projekty, które odegrały istotną rolę w procesie wprowadzania zmian w działalności, prowadzące do osiągnięcia kluczowej wartości biznesowej w ich organizacjach.
Przy wyborze zwycięzców uwzględniono wszystkich klientów Guidewire - tych będących dopiero w trakcie wdrażania możliwości produkcyjnych i tych, którzy je rozwijają. Nagrody przyznawano w czterech kategoriach: innowacyjność procesowa, innowacyjność usługowa, przemiana biznesowa i innowacyjność w zakresie zarządzania przemianami.
Zwycięzcy zostali ogłoszeni podczas organizowanej przez Guidewire 10. dorocznej konferencji użytkowników Connections 2014. Uhonorowane projekty przedstawiają zastosowanie technologii Guidewire w pracy, pomagających wymienionym firmom ubezpieczeniowym w dostarczaniu usług ubezpieczeniowych w wybrany przez nie sposób.
Zwycięzcami w 2014 r. są:
CAA Insurance Company (innowacyjność w zakresie przemian biznesowych) – Przemiana biznesowa związana z zastąpieniem dotychczasowych systemów we wszystkich obszarach działalności systemem Guidewire InsuranceSuite™ wymagała zintegrowania ponad dziewięciu systemów i opracowania rozwiązania na potrzeby kompletnej hurtowni danych w niecałe 14 miesięcy.
W rezultacie firma CAA stała się bardziej otwarta na swoich klientów, poprawiła swoją operatywność oraz zmniejszyła koszty operacyjne. Firma odnotowała 50% skrócenie całkowitego czasu wymaganego na procedury związane z obsługą sprzedaży i usług, i zyskała o 30% więcej czasu na sprawne zawieranie umów ubezpieczeniowych. Pod względem operatywności firma CAA była zdolna poszerzyć swoje usługi o kilka nowych dziedzin w czasie krótszym niż trzy miesiące przypadające na każdą z dziedzin - projekt, który dawniej trwałby latami. Niezależność i łatwość przystosowania się, które posiada CAA pozwala firmie wprowadzać szybkie zmiany w produktach i wprowadzać nowe produkty na rynek. W pierwszych 9 miesiącach po przejściu CAA wprowadziła 14 zmian w produktach i stawkach oraz łącznie 142 zmiany i udoskonalenia. Skrócono również znacznie wymiar czasu szkoleń dla nowych pracowników z 3 tygodni do 3 - 5 dni. CAA stała się klientem tworzonego systemu InsuranceSuite już w 2012 roku.
Więcej informacji o CAA Insurance Company znajduje się na stronie: www.caasco.com/Insurance.aspx.
LV= (innowacyjność w zakresie zarządzania przemianami) - Szczegółowa analiza opłacalności inwestycji uzasadnia największą przemianę operacyjną w historii LV=, która przekłada się na osiągnięte sukcesy w firmie.
Analiza opłacalności i instrumenty identyfikowalności zastosowane przy wdrożeniu systemu ClaimCenter zostały uznane za najlepsze w swoim rodzaju i stały się przykładem dla przyszłych projektów strategicznych LV=.
Specjaliści ds. roszczeń mogą teraz udzielać pomocy klientom LV= będącym w potrzebie. Dzięki sprawnemu rozpatrywaniu roszczeń i większej uwadze poświęconej klientom, firma odnotowała wzrost zadowolenia klientów. Relacje z dostawcami poprawiły się dzięki wyższej jakości i zautomatyzowanej współpracy. Odkąd ClaimCenter zostało w pełni wdrożone, korzyści z niego płynące znacznie przewyższają zamierzone cele. Przewiduje się, że zwrot nakładów nastąpi w 2014 r., czyli rok wcześniej niż planowano. LV= została klientem tworzonego systemu ClaimCenter w 2011 roku.
Dodatkowe informacje o LV= znajdują się na stronie: www.lv.com/insurance.
Missouri Employers Mutual (innowacyjność procesowa) - Zamieniono wieloetapowe, pracochłonne, ręcznie wypełnianie formularze w sprawie rezerw na odszkodowania i świadczenia na jednoetapowe arkusze elektroniczne.
Przed wprowadzeniem nowego arkusza kalkulacyjnego do obliczania rezerw, aktualizację wartości rezerw przeprowadzano na arkuszach w formie papierowej, co wymagało dokonywania wielokrotnych wpisów, a cały proces mógł trwać nawet więcej niż 24 godziny. Obecnie proces ten odbywa się automatycznie w ramach systemu ClaimCenter, który pozwala na wprowadzanie danych tylko do jednego systemu, czyli arkusz kalkulacyjny do obliczania rezerw może być wypełniony w ekspresowym tempie.
Nowy arkusz do obliczania rezerw pomógł towarzystwu Missouri Employers Mutual wprowadzić w życie wiele udogodnień, takich jak łatwość użytkowania, uproszczona procedura szkolenia, spójność w zakresie obliczania rezerw czy zmniejszenie liczby błędów w ich prognozowaniu.
Wyżej wymienione szczegółowe korzyści prowadzą do zwiększenia wydajności procesu, zwiększenia dokładności prognozowania rezerw, pozwalają użytkownikom lepiej rozumieć skutki finansowe, stanowią też optymalną pomoc w przypadku czynności przeprowadzanych przez audytorów i aktuariuszy. Od 2008 roku Towarzystwo Missouri Employers Mutual jest klientem tworzonego systemu ClaimCenter (centrum obsługi roszczeń), a od 2011 klientem tworzonych systemów PolicyCenter (centrum obsługi polisy) i BillingCenter (centrum obsługi rozliczeń).
Dodatkowe informacje o Missouri Employers Mutual znajdują się na stronie: www.mem-ins.com.
PZU SA (reorganizacja działalności) - W ramach procesu zmiany organizacji zostanie zastąpionych 21 systemów i zapoczątkowany zostanie długoterminowy proces zmiany zachowań i kultury organizacyjnej.
Wraz z przeprowadzoną na dużą skalę zmianą strategii, PZU 2.0, polskie towarzystwo ubezpieczeń istniejące od dwustu lat, uczyniło zdecydowany krok w kierunku przyszłości. Dokonało tego dzięki transformacjom w zakresie procesów biznesowych i architektury informatycznej, a także dzięki sprawnemu łączeniu wysiłków pracowników w jednej zgranej drużynie.
Projekt wprowadzenia nowej strategii, trafnie zatytułowany "Everest", w miejsce 14 istniejących dotychczas systemów wprowadził 45 punktów integracji i 750 tys. linijek kodu.
Jak dotąd projekt "Everest":
- zmienił organizację na bardziej otwartą na usługi biznesowe i dostosowaną do potrzeb klientów;
- zwiększył skuteczność współpracy między pionem biznesowym a informatycznym;
- wprowadził stosowanie najnowszych technologii.
PZU SA od 2013 r. jest klientem tworzonych systemów PolicyCenter i BillingCenter.
Więcej informacji o PZU SA znajduje się na stronie: www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.
TD Insurance (Innowacja w zakresie usług) - Lepsze wykorzystanie oprogramowania Guidewire Live Claim CanvasSM poszerzonego o warstwy map zagrożenia powodziowego, klasyfikowania roszczeń oraz preferowanych dostawców pozwoliło towarzystwu ubezpieczeń zapewnić klientom obsługę na wysokim poziomie.
TD Insurance jest klientem tworzonego systemu ClaimCenter od 2011 roku.
Dalsze informacje o TD Insurance dostępne są pod adresem: www.tdinsurance.com.
"W imieniu zespołu Guidewire pragnę pogratulować laureatom nagród Innovation Award. Klienci korzystający z naszych produktów jako z platformy ułatwiającej transformację stanowią dla nas nieustannie źródło inspiracji, dzięki któremu pragniemy pomagać im jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby ich klientów" - powiedział Marcus Ryu, dyrektor generalny koncernu Guidewire Software.
Guidewire Software
Koncern Guidewire tworzy produkty pomagające firmom z branży ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych przekształcać ich dotychczasowe systemy i organizację biznesu. Elastyczne i skalowalne produkty Guidewire pozwalają firmom ubezpieczeniowym zapewniać ich klientom obsługę na wysokim poziomie, zdobywać większy udział w rynku i redukować koszty operacyjne. Oprogramowanie Guidewire InsuranceSuite™ zapewnia podstawowe systemy do prowadzenia dokumentacji dla firm. Dodatkowe produkty oferują wsparcie w zakresie zarządzania danymi i informacji biznesowych, dostęp w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca oraz usługi doradztwa i monitorowania. Ponad 180 firm z branży ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych na całym świecie wybrało Guidewire. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.guidewire.com albo śledząc wpisy na Twitterze: @Guidewire_PandC.
WAŻNE: Guidewire, Guidewire Software, Guidewire ClaimCenter, Guidewire PolicyCenter, Guidewire BillingCenter, Guidewire InsuranceSuite, Guidewire DataHub, Guidewire InfoCenter, Guidewire Live, Before & After, Guidewire PartnerConnect, Guidewire SolutionConnect, Deliver Insurance Your Way oraz logo Guidewire stanowią znaki handlowe, usługowe lub zarejestrowane znaki towarowe stanowiące własność koncernu Guidewire Software, Inc., spółki zarejestrowanej w Stanach Zjednoczonych lub w innych państwach.
Źródło: Guidewire Software, Inc.
KONTAKT:
Guidewire Software, Inc.
Diana Stott
dyrektor ds. komunikacji
tel. +1 650-356-4941
e-mail: dstott@guidewire.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.11.2014, 14:02 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |