Newsletter

Spółka Guidewire gratuluje zwycięzcom nagród Innovation Award 2014: CAA Insurance Company, LV=, Missouri Employers Mutual, PZU SA i TD Insurance

05.11.2014, 14:02aktualizacja: 05.11.2014, 14:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nagrody przyznano firmom, które służą za najlepszy przykład korzyści w obszarze działalności i IT płynących z zastosowania technologii Guidewire w inicjatywach dotyczących przemian.

SAN FRANCISCO - (BUSINESS WIRE) - Spółka Guidewire Software, Inc. (NYSE:GWRE), dostawca oprogramowania dla firm ubezpieczeniowych specjalizujących się w ubezpieczeniach majątkowych i komunikacyjnych, gratuluje laureatom tegorocznej Innovation Award (nagrody za innowacyjność), tj. CAA Insurance Company, LV=, Missouri Employers Mutual, PZU SA i TD Insurance. Tegoroczni zwycięzcy zostali nagrodzeni za innowacyjne projekty, które odegrały istotną rolę w procesie wprowadzania zmian w działalności, prowadzące do osiągnięcia kluczowej wartości biznesowej w ich organizacjach.

Przy wyborze zwycięzców uwzględniono wszystkich klientów Guidewire - tych będących dopiero w trakcie wdrażania możliwości produkcyjnych i tych, którzy je rozwijają. Nagrody przyznawano w czterech kategoriach: innowacyjność procesowa, innowacyjność usługowa, przemiana biznesowa i innowacyjność w zakresie zarządzania przemianami.

Zwycięzcy zostali ogłoszeni podczas organizowanej przez Guidewire 10. dorocznej konferencji użytkowników Connections 2014. Uhonorowane projekty przedstawiają zastosowanie technologii Guidewire w pracy, pomagających wymienionym firmom ubezpieczeniowym w dostarczaniu usług ubezpieczeniowych w wybrany przez nie sposób.

Zwycięzcami w 2014 r. są:

CAA Insurance Company (innowacyjność w zakresie przemian biznesowych) – Przemiana biznesowa związana z zastąpieniem dotychczasowych systemów we wszystkich obszarach działalności systemem Guidewire InsuranceSuite™ wymagała zintegrowania ponad dziewięciu systemów i opracowania rozwiązania na potrzeby kompletnej hurtowni danych w niecałe 14 miesięcy.

W rezultacie firma CAA stała się bardziej otwarta na swoich klientów, poprawiła swoją operatywność oraz zmniejszyła koszty operacyjne. Firma odnotowała 50% skrócenie całkowitego czasu wymaganego na procedury związane z obsługą sprzedaży i usług, i zyskała o 30% więcej czasu na sprawne zawieranie umów ubezpieczeniowych. Pod względem operatywności firma CAA była zdolna poszerzyć swoje usługi o kilka nowych dziedzin w czasie krótszym niż trzy miesiące przypadające na każdą z dziedzin - projekt, który dawniej trwałby latami. Niezależność i łatwość przystosowania się, które posiada CAA pozwala firmie wprowadzać szybkie zmiany w produktach i wprowadzać nowe produkty na rynek. W pierwszych 9 miesiącach po przejściu CAA wprowadziła 14 zmian w produktach i stawkach oraz łącznie 142 zmiany i udoskonalenia. Skrócono również znacznie wymiar czasu szkoleń dla nowych pracowników z 3 tygodni do 3 - 5 dni. CAA stała się klientem tworzonego systemu InsuranceSuite już w 2012 roku.

Więcej informacji o CAA Insurance Company znajduje się na stronie: www.caasco.com/Insurance.aspx.

LV= (innowacyjność w zakresie zarządzania przemianami) - Szczegółowa analiza opłacalności inwestycji uzasadnia największą przemianę operacyjną w historii LV=, która przekłada się na osiągnięte sukcesy w firmie.

Analiza opłacalności i instrumenty identyfikowalności zastosowane przy wdrożeniu systemu ClaimCenter zostały uznane za najlepsze w swoim rodzaju i stały się przykładem dla przyszłych projektów strategicznych LV=.

Specjaliści ds. roszczeń mogą teraz udzielać pomocy klientom LV= będącym w potrzebie. Dzięki sprawnemu rozpatrywaniu roszczeń i większej uwadze poświęconej klientom, firma odnotowała wzrost zadowolenia klientów. Relacje z dostawcami poprawiły się dzięki wyższej jakości i zautomatyzowanej współpracy. Odkąd ClaimCenter zostało w pełni wdrożone, korzyści z niego płynące znacznie przewyższają zamierzone cele. Przewiduje się, że zwrot nakładów nastąpi w 2014 r., czyli rok wcześniej niż planowano. LV= została klientem tworzonego systemu ClaimCenter w 2011 roku.

Dodatkowe informacje o LV= znajdują się na stronie: www.lv.com/insurance.

Missouri Employers Mutual (innowacyjność procesowa) - Zamieniono wieloetapowe, pracochłonne, ręcznie wypełnianie formularze w sprawie rezerw na odszkodowania i świadczenia na jednoetapowe arkusze elektroniczne.

Przed wprowadzeniem nowego arkusza kalkulacyjnego do obliczania rezerw, aktualizację wartości rezerw przeprowadzano na arkuszach w formie papierowej, co wymagało dokonywania wielokrotnych wpisów, a cały proces mógł trwać nawet więcej niż 24 godziny. Obecnie proces ten odbywa się automatycznie w ramach systemu ClaimCenter, który pozwala na wprowadzanie danych tylko do jednego systemu, czyli arkusz kalkulacyjny do obliczania rezerw może być wypełniony w ekspresowym tempie.

Nowy arkusz do obliczania rezerw pomógł towarzystwu Missouri Employers Mutual wprowadzić w życie wiele udogodnień, takich jak łatwość użytkowania, uproszczona procedura szkolenia, spójność w zakresie obliczania rezerw czy zmniejszenie liczby błędów w ich prognozowaniu.

Wyżej wymienione szczegółowe korzyści prowadzą do zwiększenia wydajności procesu, zwiększenia dokładności prognozowania rezerw, pozwalają użytkownikom lepiej rozumieć skutki finansowe, stanowią też optymalną pomoc w przypadku czynności przeprowadzanych przez audytorów i aktuariuszy. Od 2008 roku Towarzystwo Missouri Employers Mutual jest klientem tworzonego systemu ClaimCenter (centrum obsługi roszczeń), a od 2011 klientem tworzonych systemów PolicyCenter (centrum obsługi polisy) i BillingCenter (centrum obsługi rozliczeń).

Dodatkowe informacje o Missouri Employers Mutual znajdują się na stronie: www.mem-ins.com.

PZU SA (reorganizacja działalności) - W ramach procesu zmiany organizacji zostanie zastąpionych 21 systemów i zapoczątkowany zostanie długoterminowy proces zmiany zachowań i kultury organizacyjnej.

Wraz z przeprowadzoną na dużą skalę zmianą strategii, PZU 2.0, polskie towarzystwo ubezpieczeń istniejące od dwustu lat, uczyniło zdecydowany krok w kierunku przyszłości. Dokonało tego dzięki transformacjom w zakresie procesów biznesowych i architektury informatycznej, a także dzięki sprawnemu łączeniu wysiłków pracowników w jednej zgranej drużynie.

Projekt wprowadzenia nowej strategii, trafnie zatytułowany "Everest", w miejsce 14 istniejących dotychczas systemów wprowadził 45 punktów integracji i 750 tys. linijek kodu.

Jak dotąd projekt "Everest":

  • zmienił organizację na bardziej otwartą na usługi biznesowe i dostosowaną do potrzeb klientów;
  • zwiększył skuteczność współpracy między pionem biznesowym a informatycznym;
  • wprowadził stosowanie najnowszych technologii.

PZU SA od 2013 r. jest klientem tworzonych systemów PolicyCenter i BillingCenter.

Więcej informacji o PZU SA znajduje się na stronie: www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.

TD Insurance (Innowacja w zakresie usług) - Lepsze wykorzystanie oprogramowania Guidewire Live Claim CanvasSM poszerzonego o warstwy map zagrożenia powodziowego, klasyfikowania roszczeń oraz preferowanych dostawców pozwoliło towarzystwu ubezpieczeń zapewnić klientom obsługę na wysokim poziomie.

TD Insurance jest klientem tworzonego systemu ClaimCenter od 2011 roku.

Dalsze informacje o TD Insurance dostępne są pod adresem: www.tdinsurance.com.

"W imieniu zespołu Guidewire pragnę pogratulować laureatom nagród Innovation Award. Klienci korzystający z naszych produktów jako z platformy ułatwiającej transformację stanowią dla nas nieustannie źródło inspiracji, dzięki któremu pragniemy pomagać im jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby ich klientów" - powiedział Marcus Ryu, dyrektor generalny koncernu Guidewire Software.

Guidewire Software

Koncern Guidewire tworzy produkty pomagające firmom z branży ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych przekształcać ich dotychczasowe systemy i organizację biznesu. Elastyczne i skalowalne produkty Guidewire pozwalają firmom ubezpieczeniowym zapewniać ich klientom obsługę na wysokim poziomie, zdobywać większy udział w rynku i redukować koszty operacyjne. Oprogramowanie Guidewire InsuranceSuite™ zapewnia podstawowe systemy do prowadzenia dokumentacji dla firm. Dodatkowe produkty oferują wsparcie w zakresie zarządzania danymi i informacji biznesowych, dostęp w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca oraz usługi doradztwa i monitorowania. Ponad 180 firm z branży ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych na całym świecie wybrało Guidewire. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.guidewire.com albo śledząc wpisy na Twitterze: @Guidewire_PandC.

WAŻNE: Guidewire, Guidewire Software, Guidewire ClaimCenter, Guidewire PolicyCenter, Guidewire BillingCenter, Guidewire InsuranceSuite, Guidewire DataHub, Guidewire InfoCenter, Guidewire Live, Before & After, Guidewire PartnerConnect, Guidewire SolutionConnect, Deliver Insurance Your Way oraz logo Guidewire stanowią znaki handlowe, usługowe lub zarejestrowane znaki towarowe stanowiące własność koncernu Guidewire Software, Inc., spółki zarejestrowanej w Stanach Zjednoczonych lub w innych państwach.

Źródło: Guidewire Software, Inc.

KONTAKT:

Guidewire Software, Inc.

Diana Stott

dyrektor ds. komunikacji

tel. +1 650-356-4941

e-mail: dstott@guidewire.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.11.2014, 14:02
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ