Newsletter

Biznes i finanse

Spółka Hologram Sciences działająca w branży technologii medycznych uruchamia ofertę spersonalizowanych innowacji zdrowotnych i żywieniowych dzięki wsparciu w wysokości 100 mln USD

06.04.2021, 14:32aktualizacja: 06.04.2021, 14:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dzięki finansowaniu i wsparciu Royal DSM, Hologram dąży do zmiany oblicza rynku żywieniowego poprzez oferowanie zorientowanych na klienta, spersonalizowanych rozwiązań.

BOSTON i NOWY JORK, 6 kwietnia 2021 r. /PRNewswire/ -- Royal DSM – globalna spółka wykorzystująca zdobycze nauki do prowadzenia działalności w branży żywieniowej, zdrowotnej i zrównoważonego życia, poinformowała o utworzeniu Hologram Sciences - zorientowanej na klienta firmy, która będzie tworzyć marki ukierunkowane na leczenie różnych schorzeń. Łącząc diagnostykę zdrowotną, cyfrowy coaching i spersonalizowaną dietetykę, marki spod szyldu Hologram Sciences będą oferować klientom bardziej holistyczne rozwiązania zdrowotne. Jako organizacja z misją, spółka pozyskuje najlepszych pracowników z Doliny Krzemowej, którzy wcześniej pracowali dla marek Uber, Fitbit i Facebook.

Hologram Sciences otrzyma od Royal DSM środki inwestycyjne w wysokości 100 mln USD. Dla Royal DSM spersonalizowane żywienie to kluczowy obszar strategii żywieniowej, pozwalający firmie łączyć różnego rodzaju możliwości i zasoby w celu obsłużenia całego łańcucha wartości w tym zakresie, aż po klienta. Hologram Sciences będzie oferować najnowocześniejsze, zorientowane na klienta, spersonalizowane rozwiązania żywieniowe o potwierdzonej skuteczności w zakresie odpowiadania na różne potrzeby zdrowotne klientów. Po pomyślnej walidacji rozwiązań na rynku, zostaną one udostępnione klientom DSM. Spółka Hologram będzie także współpracować nad inkubacją produktów z klientami i partnerami DSM w oparciu o bieżące uwagi klientów i stosując tzw. podejście zwinne (agile).

Na czele Hologram Sciences stanie Ian Brady, jeden z założycieli SoFi – amerykańskiej firmy z branży usług finansowych. Brady zrezygnował z kariery w branży finansowej na rzecz sektora technologii zdrowotnych po tym jak u jego żony po raz trzeci rozpoznano cukrzycę ciążową. Gdy nie udało mu się znaleźć spersonalizowanej oferty żywieniowej dla swojej żony i innych pacjentów, postanowił stworzyć własną.

„Bardzo się cieszę z możliwości zwiększania dostępności spersonalizowanego żywienia, dzięki czemu nikt inny nie będzie musiał przechodzić przez to samo, co moja rodzina – stwierdził Brady. - Dysponujemy bardzo dynamicznym zespołem posiadającym specjalistyczną wiedzę z zakresu technologii, marketingu marki oraz innowacjami żywieniowymi i zasobami naukowymi DSM. Możemy ujawnić, że naszym pierwszym rozwiązaniem będzie koncepcja szybkiej odporności, stanowiąca odpowiedź na obecne obawy związane z trwającą pandemią COVID-19”.

Oprócz suplementów diety i diagnostyki żywieniowej, autorska platforma cyfrowa spółki będzie oferować klientom spersonalizowane usługi obejmujące dostęp do dyplomowanych dietetyków, pozwalając im lepiej zrozumieć, jak ich styl życia, sposób żywienia i inne czynniki wpływają na ogólny stan zdrowia i co mogą zrobić, aby żyć zdrowiej.

„Cieszymy się z finansowania potężnej, bazującej na danych platformy, która wykorzystuje zdolności i zasoby produktowe DSM – powiedział Dimitri de Vreeze, dyrektor generalny DSM. - Z pomocą kluczowych specjalistów, w tym m.in. technologów żywienia, dietetyków, naukowców i doradców, Hologram Sciences zapewni konsumentom i klientom DSM spersonalizowane żywienie na nowym poziomie”.

Nacisk na zdrowie i żywienie ma duże znaczenie dla Hologram Sciences, gdzie liderzy stworzyli system wartości bazujący na uczciwości, odpowiedzialności i inkluzywności.

„Dążymy do wprowadzenia stosownych zmian na rynku zdrowotnym poprzez zatrudnianie pracowników z pasją – powiedział Jess Graham, dyrektor ds. marketingu w Hologram Sciences, który wcześniej pełnił rolę globalnego dyrektora ds. marketingu produktów konsumenckich w Instagram. - Chcemy stworzyć świat, w którym produkty Hologram Sciences są najlepsze pod względem wspierania zdrowego stylu życia”.

Hologram Sciences dynamicznie rozszerza swój zespół o kolejne osoby, które są żywo zainteresowane wykorzystywaniem pionierskich odkryć naukowych i technologicznych do zmiany przyszłego podejścia do żywienia. Do Grahama i Brady'ego dołączy doświadczony zespół złożony z przedsiębiorców i kierowników, w skład którego wejdą:

• dr Nate Matusheski, dyrektor ds. naukowych

• Thomas McMennemin, dyrektor ds. produktów

• Laura Artigas, dyrektor ds. handlowych

Hologram Sciences, Inc.

Hologram Sciences to nowo utworzony, dynamicznie rozwijający się i zorientowany na klienta start-up, który otrzymał od Royal DSM środki inwestycyjne w wys. 100 mln USD. Szybko opracowujemy i wprowadzamy na rynek nowe marki pozwalające żyć zdrowiej i czuć się lepiej. Zmieniamy przyszłość żywienia, łącząc sprawdzone rozwiązania naukowe, nowatorskie technologie i strategie budowania nawyków w ramach tworzenia prawdziwie spersonalizowanych rozwiązań, które skutkują trwałymi relacjami z klientami. Chcemy pomagać ludziom pokonywać przeszkody i czuć się lepiej każdego dnia. Nasza działalność opiera się na transparentności i potwierdzonych wynikach klinicznych. Zależy nam na tym, aby nasze produkty i organizacja charakteryzowały się pełną inkluzywnością i sprawiedliwością. Więcej informacji na stronie: www.hologramsciences.com

Źródło: Hologram Sciences, Inc.

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.04.2021, 14:32
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ