Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BOSTON i NOWY JORK, 6 kwietnia 2021 r. /PRNewswire/ -- Royal DSM – globalna spółka wykorzystująca zdobycze nauki do prowadzenia działalności w branży żywieniowej, zdrowotnej i zrównoważonego życia, poinformowała o utworzeniu Hologram Sciences - zorientowanej na klienta firmy, która będzie tworzyć marki ukierunkowane na leczenie różnych schorzeń. Łącząc diagnostykę zdrowotną, cyfrowy coaching i spersonalizowaną dietetykę, marki spod szyldu Hologram Sciences będą oferować klientom bardziej holistyczne rozwiązania zdrowotne. Jako organizacja z misją, spółka pozyskuje najlepszych pracowników z Doliny Krzemowej, którzy wcześniej pracowali dla marek Uber, Fitbit i Facebook.
Hologram Sciences otrzyma od Royal DSM środki inwestycyjne w wysokości 100 mln USD. Dla Royal DSM spersonalizowane żywienie to kluczowy obszar strategii żywieniowej, pozwalający firmie łączyć różnego rodzaju możliwości i zasoby w celu obsłużenia całego łańcucha wartości w tym zakresie, aż po klienta. Hologram Sciences będzie oferować najnowocześniejsze, zorientowane na klienta, spersonalizowane rozwiązania żywieniowe o potwierdzonej skuteczności w zakresie odpowiadania na różne potrzeby zdrowotne klientów. Po pomyślnej walidacji rozwiązań na rynku, zostaną one udostępnione klientom DSM. Spółka Hologram będzie także współpracować nad inkubacją produktów z klientami i partnerami DSM w oparciu o bieżące uwagi klientów i stosując tzw. podejście zwinne (agile).
Na czele Hologram Sciences stanie Ian Brady, jeden z założycieli SoFi – amerykańskiej firmy z branży usług finansowych. Brady zrezygnował z kariery w branży finansowej na rzecz sektora technologii zdrowotnych po tym jak u jego żony po raz trzeci rozpoznano cukrzycę ciążową. Gdy nie udało mu się znaleźć spersonalizowanej oferty żywieniowej dla swojej żony i innych pacjentów, postanowił stworzyć własną.
„Bardzo się cieszę z możliwości zwiększania dostępności spersonalizowanego żywienia, dzięki czemu nikt inny nie będzie musiał przechodzić przez to samo, co moja rodzina – stwierdził Brady. - Dysponujemy bardzo dynamicznym zespołem posiadającym specjalistyczną wiedzę z zakresu technologii, marketingu marki oraz innowacjami żywieniowymi i zasobami naukowymi DSM. Możemy ujawnić, że naszym pierwszym rozwiązaniem będzie koncepcja szybkiej odporności, stanowiąca odpowiedź na obecne obawy związane z trwającą pandemią COVID-19”.
Oprócz suplementów diety i diagnostyki żywieniowej, autorska platforma cyfrowa spółki będzie oferować klientom spersonalizowane usługi obejmujące dostęp do dyplomowanych dietetyków, pozwalając im lepiej zrozumieć, jak ich styl życia, sposób żywienia i inne czynniki wpływają na ogólny stan zdrowia i co mogą zrobić, aby żyć zdrowiej.
„Cieszymy się z finansowania potężnej, bazującej na danych platformy, która wykorzystuje zdolności i zasoby produktowe DSM – powiedział Dimitri de Vreeze, dyrektor generalny DSM. - Z pomocą kluczowych specjalistów, w tym m.in. technologów żywienia, dietetyków, naukowców i doradców, Hologram Sciences zapewni konsumentom i klientom DSM spersonalizowane żywienie na nowym poziomie”.
Nacisk na zdrowie i żywienie ma duże znaczenie dla Hologram Sciences, gdzie liderzy stworzyli system wartości bazujący na uczciwości, odpowiedzialności i inkluzywności.
„Dążymy do wprowadzenia stosownych zmian na rynku zdrowotnym poprzez zatrudnianie pracowników z pasją – powiedział Jess Graham, dyrektor ds. marketingu w Hologram Sciences, który wcześniej pełnił rolę globalnego dyrektora ds. marketingu produktów konsumenckich w Instagram. - Chcemy stworzyć świat, w którym produkty Hologram Sciences są najlepsze pod względem wspierania zdrowego stylu życia”.
Hologram Sciences dynamicznie rozszerza swój zespół o kolejne osoby, które są żywo zainteresowane wykorzystywaniem pionierskich odkryć naukowych i technologicznych do zmiany przyszłego podejścia do żywienia. Do Grahama i Brady'ego dołączy doświadczony zespół złożony z przedsiębiorców i kierowników, w skład którego wejdą:
• dr Nate Matusheski, dyrektor ds. naukowych
• Thomas McMennemin, dyrektor ds. produktów
• Laura Artigas, dyrektor ds. handlowych
Hologram Sciences, Inc.
Hologram Sciences to nowo utworzony, dynamicznie rozwijający się i zorientowany na klienta start-up, który otrzymał od Royal DSM środki inwestycyjne w wys. 100 mln USD. Szybko opracowujemy i wprowadzamy na rynek nowe marki pozwalające żyć zdrowiej i czuć się lepiej. Zmieniamy przyszłość żywienia, łącząc sprawdzone rozwiązania naukowe, nowatorskie technologie i strategie budowania nawyków w ramach tworzenia prawdziwie spersonalizowanych rozwiązań, które skutkują trwałymi relacjami z klientami. Chcemy pomagać ludziom pokonywać przeszkody i czuć się lepiej każdego dnia. Nasza działalność opiera się na transparentności i potwierdzonych wynikach klinicznych. Zależy nam na tym, aby nasze produkty i organizacja charakteryzowały się pełną inkluzywnością i sprawiedliwością. Więcej informacji na stronie: www.hologramsciences.com
Źródło: Hologram Sciences, Inc.
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.04.2021, 14:32 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |