Newsletter

Spółka Mary Kay Inc. wśród najbardziej renomowanych pracodawców na świecie wg tegorocznego badania Reputation Institute

30.07.2019, 12:58aktualizacja: 30.07.2019, 12:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mary Kay Inc.
Mary Kay Inc.
Spółka Mary Kay zajęła 42 miejsce na liście najlepszych pracodawców. Doceniono wysiłki spółki na rzecz budowania kultury pracy sprzyjającej włączeniu i trosce o zdrowie i dobre samopoczucie pracowników.

Dallas - (BUSINESS WIRE) - Mary Kay Inc jest dumna ze znalezienia się w gronie najbardziej renomowanych pracodawców opublikowanych w raporcie 2019 Global Workplace 100 przygotowanym przez Reputation Institute (Ri). Spółka zajęła 42 miejsce na liście 100 najlepszych firm świata.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Jego pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190729005477/en/

„Nasza reputacja wśród pracowników i klientów opiera się na założeniach przyjętych przez Mary Kay Ash w momencie założenia przez nią wymarzonej spółki w roku 1963 – powiedziała Melinda Foster Sellers, dyrektor ds. kadr w Mary Kay Inc. - Jej wizja bazowała na prowadzeniu działalności zgodnie ze Złotą Zasadą, według której należy czynić świat lepszym przez społeczną odpowiedzialność biznesu, innowacyjność, etyczne praktyki biznesowe i zarządzanie zorientowane na ludzi. To właśnie te czynniki doprowadziły do naszego sukcesu w tegorocznym raporcie Reputation Institute. Jesteśmy zaszczyceni mogąc znajdować się w gronie najlepszych pracodawców z całego świata w roku 2019”.

Badacze z Reputation Institute, który jest czołowym podmiotem z zakresu usług mierzenia reputacji i jakości zarządzania, przebadali ponad 230 tys. osób z 15 krajów. Reputation Institute przeanalizował firmy pod kątem możliwości rozwoju osobistego, oferowanych nagród, środowiska pracy, dominującej na rynku pozycji, produktów i odpowiedzialności.

Według wyników badania, w ostatnim roku zainteresowanie pracą dla Mary Kay wzrosło o 6,2%, co jest najlepszym wynikiem wśród wszystkich spółek ujętych w badaniu Global RepTrak® 100. Mary Kay wyprzedziła inne wiodące marki prowadzące działalność w różnych branżach na całym świecie.

„Mary Kay to wschodząca gwiazda tego badania, która odnotowała największy wzrost zainteresowania pracą wśród pracowników ze wszystkich przeanalizowanych spółek – stwierdził Stephen Hahn-Griffiths, dyrektor ds. reputacji w Ri. - Spółki takie jak Mary Kay zyskują na budowaniu kultury pracy sprzyjającej włączeniu i trosce o zdrowie i dobre samopoczucie pracowników”.

Jest to najnowsze z wyróżnień znajdujących się na koncie Mary Kay, potwierdzające jej pozycję czołowego globalnego pracodawcy. Wśród innych nagród przyznanych w ostatnim czasie wymienić można:

• 10 najlepszych dyrektorów generalnych z całego świata - w badaniu CEO RepTrak® 2019, Reputation Institute zaliczył przewodniczącego i dyrektora generalnego Davida Holla do gronia 10 najbardziej szanowanych dyrektorów na świecie.

• Najlepszy średniej wielkości pracodawca roku 2019 - zaliczona przez magazyn Forbes do grona najlepszych średniej wielkości pracodawców roku 2019, spółka Mary Kay zajęła 97 miejsce na 500 spółek.

• Najlepszy pracodawca roku 2019 pod względem różnorodności - ujęta przez magazyn Forbes na liście najlepszych pracodawców roku 2019 pod względem różnorodności, spółka Mary Kay zajęła 150 miejsce na 500 spółek.

• Najwyższa światowa jakość w miejscu pracy - hiszpański i polski oddział Mary Kay zostały uhonorowane nagrodą AON dla najlepszego pracodawcy (2018 AON Best Employers Award) przyznawaną organizacjom wyróżniającym się jakością w miejscu pracy. Chińska i meksykańska filia Mary Kay zdobyły ten tytuł w roku 2017.

• Pracodawca roku 2018 przyjazny rodzinie - oddział Mary Kay w Hongkongu został uznany przez Biuro Spraw Wewnętrznych jednym z najbardziej przyjaznych rodzinie pracodawców.

• 10 najlepszych pracodawców roku 2018 wśród chińskich przedsiębiorstw w kategorii dbałość o zdrowie pracowników - przedsiębiorstwo China International Intellectech Corporation uhonorowało chiński oddział Mary Kay.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z prekursorek, które przełamywały ograniczenia zawodowe stawiane kobietom, założyła swoją firmę kosmetyczną przeszło 55 lat temu, stawiając sobie trzy cele – tworzyć dla kobiet szanse na dochodową i satysfakcjonującą działalność, oferować produkty, którym nie sposób się oprzeć oraz czynić świat lepszym. Marzenie to przerodziło się w spółkę o wartości miliardów dolarów, dysponującą milionami indywidualnych przedstawicieli handlowych w blisko 40 krajach świata. Mary Kay z zaangażowaniem analizuje naukowe podstawy piękna, produkując zaawansowane kosmetyki do pielęgnacji skóry, kosmetyki kolorowe, zapachy i suplementy diety. Działając przez swoją fundację (The Mary Kay FoundationSM), spółka przeznaczyła ponad 78 mln $ na badania nad rakiem i schroniska dla ofiar przemocy domowej. Pierwotna wizja Mary Kay Ash nadal przyświeca spółce.

Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190729005477/en/

Multimedia:

Grafika - Spółka Mary Kay Inc. wśród najbardziej renomowanych pracodawców na świecie wg tegorocznego badania Reputation Institute (Grafika: Mary Kay Inc.)

Logo

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Dział komunikacji korporacyjnej Mary Kay Inc.

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 30.07.2019, 12:58
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ