Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Spółka działa na globalnym rynku informatycznym, zajmuje się wdrażaniem i utrzymywaniem systemów IT (ERP). Przedmiotem jej działalności jest świadczenie usług w zakresie wdrożenia oraz utrzymania systemów planowania zasobów przedsiębiorstwa. Podstawowa działalność emitenta skoncentrowana jest wokół systemu Microsoft Dynamics 365. Podstawowym wyróżnikiem spółki jest łączenie działalności usługowej (wdrażanie i utrzymanie oprogramowania Microsoft) z produkcją własnego oprogramowania w obszarze systemów ERP.
XPLUS S.A. działa na polskim rynku już od 20 lat, natomiast w obecnej formie prawnej - od 7 listopada 2007 r., kiedy to JDG XPLUS Karol Sudnik została wniesiona aportem do XPLUS S.A. Od 2005 r. emitent rozpoczął prace nad zintegrowanym systemem informatycznym dla branży budowlanej XPLUS Construction Management, którego pierwsze komercyjne wdrożenia rozpoczęły się w 2006 r.
Ze sprzedaży danych w pierwszych trzech kwartałach 2023 r. firma osiągnęła przychód 27,5 mln zł (w całym 2022 r. było to 59,7 mln zł).
Na podstawie średniego kursu akcji spółki na rynku NewConnect z ostatnich trzech miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku o dopuszczenie na Główny Rynek GPW wartość firmy szacowana jest na 105,7 mln zł.
Prospekt spółki przewiduje przeprowadzenie oferty publicznej na przełomie listopada i grudnia 2023 r., po debiucie spółki na Głównym Rynku GPW. Oferta publiczna ma obejmować sprzedaż do 7 150 000 istniejących akcji spółki oraz emisję do 5 400 000 nowych akcji serii F.
Link do transmisji: https://youtube.com/live/ABfyXYK-mIQ?feature=share
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.10.2023, 07:00 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |