Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spółki, które zdecydują się na pozyskanie kapitału poprzez giełdę, z jednej strony mogą liczyć na kapitał i dostęp do inwestorów, wzrost rozpoznawalności i rynkową wycenę spółki, z drugiej zaś muszą liczyć się z obowiązkami informacyjnymi, które mają na celu przede wszystkim zapewnienie obecnym oraz przyszłym inwestorom dostępu do istotnych informacji na temat spółki publicznej. Dzięki przestrzeganiu dobrych praktyk spółki te wyznaczają standardy działania dla pozostałych uczestników rynku i wspierają bezpieczny oraz uczciwy obrót.
W ramach kolejnego odcinka cyklu #SposóbNaKapitał poddamy analizie zakres obowiązków informacyjnych, które spoczywają na emitencie, zarówno przed, jak i po debiucie giełdowym. Porozmawiamy o tym, jakiego wsparcia potrzebują spółki po wejściu na giełdę i jaka jest rola KDPW w procesie związanym z obsługą zdarzeń korporacyjnych i realizacją operacji na papierach. Przybliżymy zagadnienia rejestracji papierów wartościowych, wypłaty świadczeń, identyfikacji akcjonariuszy, obsługi prawa poboru, połączenia/podziału spółki, obsługi walnych zgromadzeń, w tym rozwiązań w zakresie elektronicznego głosowania na walnych zgromadzeniach (eVoting) lub zarządach i radach nadzorczych (eVoting-board). Omówimy operacje na papierach wartościowych, w tym wymiany, asymilacji, konwersji, umorzenia, zamiany papierów wartościowych.
Zapraszamy na rozmowę w środę 8 listopada, o godz. 11:00. Transmisja na żywo na Biznes PAP, PAP MediaRoom oraz Facebooku.
Źródło informacji: PAP Biznes
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.11.2023, 14:54 |
Źródło informacji | PAP Biznes |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek - nowy rozdział w globalnej współpracy
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych.- 03.03.2025, 19:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OSHEE
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ