Newsletter

STALPRODUKT SA Powołanie osób nadzorujących

20.06.2016, 19:25aktualizacja: 20.06.2016, 19:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 16/2016

Zarząd Stalprodukt S.A. informuje, iż w związku z upływem kadencji Rady Nadzorczej, w dniu 20 czerwca 2016 r. Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Stalprodukt S.A. powołało na następną 3-letnią kadencję Radę Nadzorczą w następującym składzie:

1) Maria Sierpińska

2) Magdalena Janeczek

3) Kazimierz Szydłowski

4) Stanisław Kurnik

5) Janusz Bodek

6) Sanjay Samaddar

7) Tomasz Plaskura

Poniżej podano wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska, wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej poszczególnych członków Rady Nadzorczej.

Maria Sierpińska - lat 66, profesor - pracownik naukowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, profesor - pracownik naukowy Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie,

Przebieg pracy zawodowej:

Od 1974 roku zatrudniona w Zakładzie Ekonomiki i Organizacji Hutnictwa AE w Krakowie,

Od 1993 roku zatrudniona w Katedrze Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw AE w Krakowie: specjalista z zakresu zarządzania finansami spółek, ze szczególnym uwzględnieniem przemysłów ciężkich (hutnictwa), konsulting w zakresie zarządzania finansami, programów naprawczych przedsiębiorstw, oceny kondycji finansowej, efektywności przedsięwzięć rozwojowych. Działalność dydaktyczna w żaden sposób nie jest konkurencyjna w stosunku do Emitenta.

2000-2003: członek Rady Nadzorczej Stalprodukt S.A.

2003-2016: wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Stalprodukt S.A.

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta.

Magdalena Janeczek - lat 28, absolwentka kierunków prawa i anglistyki na UJ (studia dzienne magisterskie) - 2007-2014.

Doświadczenie zawodowe: Account Manager for Poland w Tjobs Tirgu Mures (Rumunia), kilkuletnie doświadczenie zawodowe w nauczaniu języka angielskiego.

Znajomość języków obcych: j. angielski (biegła znajomość), niemiecki (zaawansowany) i j. francuski (stopień podstawowy).

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta.

Kazimierz Szydłowski - lat 63, wykształcenie policealne.

Przebieg pracy zawodowej:

1977-1993 - Stalprodukt S.A., Wydział Blach Transformatorowych, stanowisko operatora urządzeń produkcyjnych.

1993-1998: Dział Organizacji i Zarządzania, stanowisko samodzielnego inspektora.

1998-2003: Dział Zarządzania Majątkiem i Nadzoru Właścicielskiego, stanowisko kierownika działu.

2003-2015: kierownik Zespołu Zarządzania Majątkiem i Nadzoru Właścicielskiego.

2002 - 2016 - Sekretarz Rady Nadzorczej Stalprodukt S.A.

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta.

Stanisław Kurnik - lat 65, wykształcenie średnie (absolutorium z historii).

Przebieg pracy zawodowej:

od 1974 roku zatrudniony na stanowisku operatora urządzeń walcowniczych w Zakładzie Przetwórstwa Hutniczego w Bochni.

1992-1993: kierownik Działu Organizacji i Zarządzania Stalprodukt S.A.

1993-2001: specjalista w Dziale Public Relations, członek Rady Nadzorczej.

2002- 30.06.2015: specjalista ds. organizacji.

30.06.2015- 30.06.2016: specjalista ds. organizacji (2/5 etatu)

2000-2003: wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Stalprodukt S.A.

2003-2016: przewodniczący Rady Nadzorczej Stalprodukt S.A.

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta.

Janusz Bodek - lat 54, wykształcenie wyższe techniczne, absolwent Politechniki Krakowskiej.

Od 1988 roku pracownik Zakładu Przetwórstwa Hutniczego na stanowiskach: technolog, specjalista technolog, kierownik Wydziału Warsztaty Mechaniczne.

1998-2002: Prezes Zarządu Stalprodukt - Wamech Sp. z o.o.

2002-2003: Stalprodukt - Wamech Sp. z o.o., stanowisko dyrektora.

2003-nadal: kierownik Działu Inwestycji i Remontów Stalprodukt S.A.

W latach 2000-2016 - członek Rady Nadzorczej Stalprodukt S.A.

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta.

Sanjay Samaddar - lat 55, narodowość hinduska, wykształcenie wyższe inżynierskie, inżynier chemii.

Przebieg pracy zawodowej:

- 1984 - 1994 - kontroler ds. marketingu India Foils Limited,

- 1995 - 2002 - dyrektor generalny ds. sprzedaży i marketingu ogólnoświatowego Indian Aluminium Company, Limited (INDAL),

- VI 2002 - XII 2003 - dyrektor wykonawczy India Foils Limited,

- od końca XII 2003 do VI 2005 - dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Mittal Steel Galati S.A., Rumunia,

- od VI 2005 - członek zarządu, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Mittal Steel Poland S.A.

- od marca 2008: dyrektor generalny ArcelorMittal Ostrava

- od czerwca 2009 r.- styczeń 2012 dyrektor generalny ArcelorMittal Poland S.A.

- od stycznia 2012 do chwili obecnej: Prezes Zarządu ArcelorMittal Poland, dyrektor generalny części wschodniej europejskiego segmentu wyrobów płaskich

Tomasz Plaskura - ukończył Politechnikę Śląską w Gliwicach na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn.

Od początku kariery zawodowej był związany z obszarem sprzedaży pracując jako dyrektor handlowy w spółce Flender AG, później w grupie Złomrex pełniąc jednocześnie funkcję członka Zarządu i przewodniczącego rad nadzorczych podmiotów grupy.

Do Grupy ArcelorMittal dołączył w roku 2008 obejmując stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży Region Europa Północny-Wschód.

W roku 2009 objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu dywizji wschodniej ArcelorMittal. Jednocześnie od maja 2009 r. jest Członkiem Zarządu ArcelorMittal FCE Poland Sp. z o.o.

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta.

Podstawa prawna:

§ 5 ust. 1. pkt 22 oraz § 28 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. Nr 33, poz. 259).

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.06.2016, 19:25
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii