Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TALLINN, Estonia, 14 lipca, 2016 /PRNewswire/ - SmartTelPlus, dostawca usług telefonii w chmurze, właśnie ogłosił, że startuje z serwisem telefonii biznesowej, opartej na zasadach samoobsługi. Użytkownik może podłączyć i skonfigurować system w ciągu 15 minut, bezpośrednio w przeglądarce, bez potrzeby posiadania jakiejkolwiek wiedzy technicznej.
(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160713/389192)
Chcąc podłączyć telefonię biurową, należy dokonać rejestracji na stronie https://smarttelplus.eu/ i uiścić opłatę startową. Podczas rejestracji użytkownik otrzymuje 10 euro dla testowania serwisu. Późniejsza konfiguracja następuje za pomocą prostego i zrozumiałego panelu zarządzania online. Korzystać z serwisu można od razu, wykorzystując zamiast "aparatu telefonicznego" już posiadane przez użytkownika urządzenia - smartfony i komputery stacjonarne.
W danej chwili dla użytkowników SmartTelPlus są dostępne:
- wirtualna centrala PBX z tradycyjnym zestawem funkcji (automatyczna sekretarka, poczta głosowa, inteligentne oczekiwanie, przekierowanie połączeń i in.);
- wynajem numerów miejskich i toll-free;
- nieograniczone nagrywanie i przechowywanie rozmów;
- usługa "Natychmiastowe połączenie zwrotne" (call-back) - automatyczne połączenie osoby odwiedzającej stronę internetową z pracownikiem firmy w przeciągu rekordowych 20 sekund od momentu, aż użytkownik kliknie "Zadzwoń do mnie".
Wszystkie ustawienia i raporty są dostępne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego urządzenia, posiadającego dostęp do Internetu.
"Nie przesadzamy mówiąc, że cały system można podłączyć w ciągu tego czasu, ile trzeba na wypicie kawy" - mówi Julia Bal, kierownik ds. Komunikacji Zewnętrznej w SmartTelPlus. "Podłączyć numer, stworzyć wewnętrzne numery dla pracowników, ustawić reguły przetwarzania połączeń przychodzących, pocztę głosową, menu IVR - do tego wszystkiego jest potrzebny tylko dostęp do Internetu i odrobina czasu klienta. Funkcjonalność naszych rozwiązań jest dobrze znana użytkownikom tradycyjnych centrali PBX. Różnica polega na tym, że naszą centralę bezpośrednio kontroluje ten, kto ją używa: w końcu kto lepiej zna swoją działalność i swoje potrzeby względem telefonii? W przypadku dowolnych pytań można się zwracać do naszego biura obsługi klientów - jesteśmy dostępni przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu i mówimy we wszystkich językach tych państw, gdzie oferujemy swoje usługi".
O firmie
SmartTelPlus zmienia wyobrażenie o telefonii biznesowej. Biurowy system telefoniczny, stworzony przez SmartTelPlus, działa na zasadzie samodzielnej obsługi. Podłączenie i skonfigurowanie systemu nie wymaga pomocy fachowców - użytkownik robi to sam, z dowolnego urządzenia, posiadającego dostęp do Internetu. Chcąc zapewnić stabilne połączenie firma korzysta z wielopoziomowych centrów danych, z których korzystają wiodący operatorzy telekomunikacyjni. Dzięki temu wskaźnik uptime firmy wynosi 98,8%. Firma oferuje swoje usługi w Polsce, Estonii, Czechach, Wielkiej Brytanii oraz na Łotwie i Litwie.
Źródło: SmartTelPlus
KONTAKT:
Anna Sopova
Media Relations
tel. +372 634 62 95, wew. 6457
e-mail: asopova@smarttelplus.eu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.07.2016, 11:19 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |