Newsletter

Start-up z branży telco prezentuje biurową centralę telefoniczną do samodzielnej obsługi i konfiguracji w 15 minut

14.07.2016, 11:19aktualizacja: 14.07.2016, 11:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

TALLINN, Estonia, 14 lipca, 2016 /PRNewswire/ - SmartTelPlus, dostawca usług telefonii w chmurze, właśnie ogłosił, że startuje z serwisem telefonii biznesowej, opartej na zasadach samoobsługi. Użytkownik może podłączyć i skonfigurować system w ciągu 15 minut, bezpośrednio w przeglądarce, bez potrzeby posiadania jakiejkolwiek wiedzy technicznej.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160713/389192)

Chcąc podłączyć telefonię biurową, należy dokonać rejestracji na stronie https://smarttelplus.eu/ i uiścić opłatę startową. Podczas rejestracji użytkownik otrzymuje 10 euro dla testowania serwisu. Późniejsza konfiguracja następuje za pomocą prostego i zrozumiałego panelu zarządzania online. Korzystać z serwisu można od razu, wykorzystując zamiast "aparatu telefonicznego" już posiadane przez użytkownika urządzenia - smartfony i komputery stacjonarne.

W danej chwili dla użytkowników SmartTelPlus są dostępne:

  •  wirtualna centrala PBX z tradycyjnym zestawem funkcji (automatyczna sekretarka, poczta głosowa, inteligentne oczekiwanie, przekierowanie połączeń i in.);
  •  wynajem numerów miejskich i toll-free;
  •  nieograniczone nagrywanie i przechowywanie rozmów;

Wszystkie ustawienia i raporty są dostępne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego urządzenia, posiadającego dostęp do Internetu.

"Nie przesadzamy mówiąc, że cały system można podłączyć w ciągu tego czasu, ile trzeba na wypicie kawy" - mówi Julia Bal, kierownik ds. Komunikacji Zewnętrznej w SmartTelPlus. "Podłączyć numer, stworzyć wewnętrzne numery dla pracowników, ustawić reguły przetwarzania połączeń przychodzących, pocztę głosową, menu IVR - do tego wszystkiego jest potrzebny tylko dostęp do Internetu i odrobina czasu klienta. Funkcjonalność naszych rozwiązań jest dobrze znana użytkownikom tradycyjnych centrali PBX. Różnica polega na tym, że naszą centralę bezpośrednio kontroluje ten, kto ją używa: w końcu kto lepiej zna swoją działalność i swoje potrzeby względem telefonii? W przypadku dowolnych pytań można się zwracać do naszego biura obsługi klientów - jesteśmy dostępni przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu i mówimy we wszystkich językach tych państw, gdzie oferujemy swoje usługi".

O firmie

SmartTelPlus zmienia wyobrażenie o telefonii biznesowej. Biurowy system telefoniczny, stworzony przez SmartTelPlus, działa na zasadzie samodzielnej obsługi. Podłączenie i skonfigurowanie systemu nie wymaga pomocy fachowców - użytkownik robi to sam, z dowolnego urządzenia, posiadającego dostęp do Internetu. Chcąc zapewnić stabilne połączenie firma korzysta z wielopoziomowych centrów danych, z których korzystają wiodący operatorzy telekomunikacyjni. Dzięki temu wskaźnik uptime firmy wynosi 98,8%. Firma oferuje swoje usługi w Polsce, Estonii, Czechach, Wielkiej Brytanii oraz na Łotwie i Litwie.

Źródło: SmartTelPlus

KONTAKT:

Anna Sopova

Media Relations

tel. +372 634 62 95, wew. 6457

e-mail: asopova@smarttelplus.eu

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.07.2016, 11:19
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii