Newsletter

Statuetki dla zwycięzców licytacji Kolekcjonerskich Serduszek NFT 32. Finału WOŚP zostały przyznane

23.05.2024, 16:03aktualizacja: 24.05.2024, 08:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Influ.com (1)
Influ.com (1)
23 maja 2024 roku w Hali Koszyki w Warszawie odbyła się Konferencja Influ. Na rzecz Fundacji WOŚP. Wydarzenie zgromadziło liczne grono znakomitych gości, w tym przede wszystkim posiadaczy Kolekcjonerskich Serduszek NFT, wylicytowanych podczas niedawnego 32. Finału WOŚP. Na spotkanie przybyły również gwiazdy - wśród nich Wit Dziki, ceniony producent filmowy. Wszystkich łączy miłość dla Fundacji WOŚP i Serduszek NFT.

Konferencję poprowadzili Ewa Myślińska, CEO Influ.com, jedna z najwybitniejszych kobiet sukcesu w branży Web3, oraz gość honorowy - Marcin Garczyński, manager wolontariatu & koordynator szkoleń WOŚP, od wielu lat bardzo zaangażowany w działalność Fundacji.

Marka Influ.com już po raz drugi z rzędu stała się oficjalnym partnerem technologicznym Wielkiego Finału WOŚP, przeprowadzając tokenizację i zapewniając dystrybucję kultowych serduszek NFT w ramach 32. Finału WOŚP. Podczas konferencji Ewa Myślińska podkreśliła znaczenie technologii blockchain w działaniach charytatywnych:

„Dzięki serduszkom w formie cyfrowej możemy nie tylko wspierać potrzebujących, ale także rozwijać społeczność i docierać do kolejnych osób, które kochają technologię i w innowacyjny sposób chcą pomagać innym. W następnym roku będzie jeszcze lepiej!”.

Słowa prezeski Influ.com potwierdził Marcin Garczyński:

„Dziękujemy za tak nowatorską formę zaangażowania w to, co robi WOŚP. Bardzo się cieszymy, bo to daje nam napęd, by trafiać do jeszcze większej grupy osób. Serduszka NFT stały się integralną częścią WOŚP. Do zobaczenia na kolejnym Finale!”.

Zwycięzcy licytacji, którzy podczas tegorocznego 32. Finału WOŚP nabyli kultowe Kolekcjonerskie Serduszka NFT, otrzymali w podziękowaniu od Influ.com i Fundacji WOŚP wyjątkowe statuetki. Specjalnie dla nich odbyły się również autorskie wystąpienia dwóch znakomitych prelegentek. Lucyna Ławniczak, coach ICC, trener, konsultant TOC w Autonomia Consulting, wygłosiła wykład pt. „Jak NASA podbijało kosmos, budując kulturę odpowiedzialności”. Jako innowacyjna psycholożka odważnie przekracza wszelkie ograniczenia w rozwijaniu umiejętności przywódczych i osobistych. Druga prelegentka, Katarzyna Jakubowska, założycielka i CEO Hi World! PR & Marketing Agency, przygotowała prezentację na gorący w obecnych czasach temat: „Jak NFT zmienia relację marka - konsument w świecie Web3?”.

Zgromadzona na walkę z chorobami płuc po pandemii kwota wyniosła w tym roku prawie 282 mln PLN, bijąc o niemal 39 mln rekord poprzedniej edycji Finału. Laureaci licytacji Serduszek NFT mieli swój znaczący udział w osiągnięciu tak wspaniałego wyniku. Wszyscy uczestnicy konferencji zdecydowanie kochają pomagać do końca świata i o jeden dzień dłużej.

INFLUVERUM (posiadacz platformy influ.com) to firma, która wspiera realizację strategicznych celów przedsiębiorstw poprzez wykorzystanie innowacyjnej technologii i wdrożenie kampanii opartych na NFT. Tworzy zaawansowane narzędzia cyfrowe, które kompleksowo (łącząc technologię, biznes i prawo) przeprowadzają firmy przez proces tokenizacji. Dzięki tworzeniu kolekcji NFT Influ.com umożliwia markom nawiązanie wyjątkowych relacji z odbiorcami, monetyzację zasobów przedsiębiorstwa i zbudowanie jego innowacyjnego wizerunku. Celem Influ.com jest rewolucja w sposobie, w jaki marki i twórcy komunikują się oraz dzielą wartością ze swoją społecznością.

Źródło informacji: Influ.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 23.05.2024, 16:03
Źródło informacji Influ.com
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ