Newsletter

Straive w ogólnoświatowym raporcie doświadczeń klientów ISG Provider Lens™ Contact Center – Customer Experience Services 2021 Global

05.11.2021, 08:59aktualizacja: 05.11.2021, 09:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Straive - logo
Straive - logo

SINGAPUR, 5 listopada 2021 r. /PRNewswire/ -- Straive (wcześniej SPi Global), lider rynku rozwiązań EdTech, treści i danych opartych na technologii, uzyskał tytuł pretendenta na całym świecie w międzynarodowym raporcie Provider Lens™ Contact Center - Customer Experience Services 2021, przygotowanym przez firmę doradczą Information Services Group (ISG). Straive została wyróżniona w szeregu dziedzin, w tym w Działalności Cyfrowej, Sztucznej Inteligencji i Analityce, Usługach dla Pracy Zdalnej i Usługach Mediów Społecznych, dzięki swojej biegłości w stymulowaniu sprawności biznesowej i doskonałości operacyjnej w usługach wsparcia klienta.

ISG Provider Lens™ porównuje dostawców usług w oparciu o praktykę. Raporty badawcze zawierają niezależne oceny dostawców i segmentację zachowań zakupowych przedsiębiorstw.

Będąc liderem w branży od ponad 15 lat, firma Straive oferuje usługi outsourcingowe, kompleksową ofertę, zaawansowane centra dostaw, międzynarodowe możliwości językowe oraz dostępność ekspertów tematycznych przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Dysponując ponad 2 300 pracownikami wsparcia technicznego, specjalizującymi się w różnych dziedzinach i zapewniającymi wielokanałową obsługę, Straive skutecznie wspiera zaangażowanie klientów w segmentach branży informacyjnej, w tym w wydawnictwach (naukowych/profesjonalnych), edukacji, prawie i podatkach, informacjach finansowych i innych. Kompleksowe rozwiązania technologiczne Straive są dostosowane do oczekiwań klientów, usprawniając sprzedaż, produkty i usługi.

Ratan Datta, prezes i dyrektor generalny Straive, podkreślił: „Ewoluujące technologie cyfrowe całkowicie zmieniły sposoby pozyskiwania klientów. Umieszczenie Straive w raporcie ISG Provider Lens™ jest potwierdzeniem naszej wiedzy, doświadczenia i sukcesów w zakresie usług wsparcia klienta. Źródłem naszych ogromnych możliwości jest doskonałe połączenie wiedzy merytorycznej i najnowszych technologii – sztucznej inteligencji, technologii matematycznych i analitycznych”.

W raporcie ISG zauważono, że „Straive™ świadomie pracuje nad rozwijaniem swoich zaawansowanych technologicznie usług dla klientów w różnorodnych kanałach w celu zapewnienia wzbogaconego doświadczenia klienta w swoich docelowych segmentach rynku”.

Straive szczyci się silną i ugruntowaną praktyką CX skoncentrowaną na poprawie jakości obsługi klienta, przy czym wsparcie produktowe i techniczne jest jedną z głównych oferowanych usług, podobnie jak generowanie leadów. Spółka zatrudnia ponad 18 000 pracowników, w tym przeszło 2 300 osób zajmujących się obsługą klienta, i prowadzi działalność w 8 krajach. Firma oferuje wsparcie cyfrowe, usługi administracyjne, wsparcie sprzedaży i marketingu, a także wielojęzyczne wsparcie i obsługę treści w ponad 10 językach. Straive dysponuje również wyspecjalizowanym zespołem w swoich laboratoriach, który wspiera innowacje, tworzy wzorce branżowe i współtworzy rozwiązania z klientami.

Pełny raport można przeczytać klikając tutaj.

Straive (dawniej SPi Global)

Firma Straive jest wiodącym na rynku przedsiębiorstwem zajmującym się technologią treści, które dostarcza usługi związane z danymi, wiedzę specjalistyczną (SME) oraz rozwiązania technologiczne na potrzeby wielu dziedzin, takich jak treści badawcze, e-Learning/EdTech oraz dla dostawców danych/informacji. Spółka posiada klientów w 30 krajach, a jej zasoby rozlokowane są w ośmiu strategicznie położonych krajach - na Filipinach, w Indiach, Stanach Zjednoczonych, Chinach, Nikaragui, Wietnamie, Wielkiej Brytanii i Singapurze, w którym mieści się jej siedziba.

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1678685/Straive_New_Logo.jpg

Kontakt dla mediów

Kshitiz Ahuja

Lead-Brand i PR

e-mail: kshitiz.ahuja@straive.com

Źródło: Straive

KONTAKT:

tel.+91-9650288556

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.11.2021, 08:59
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii