Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SINGAPUR, 5 listopada 2021 r. /PRNewswire/ -- Straive (wcześniej SPi Global), lider rynku rozwiązań EdTech, treści i danych opartych na technologii, uzyskał tytuł pretendenta na całym świecie w międzynarodowym raporcie Provider Lens™ Contact Center - Customer Experience Services 2021, przygotowanym przez firmę doradczą Information Services Group (ISG). Straive została wyróżniona w szeregu dziedzin, w tym w Działalności Cyfrowej, Sztucznej Inteligencji i Analityce, Usługach dla Pracy Zdalnej i Usługach Mediów Społecznych, dzięki swojej biegłości w stymulowaniu sprawności biznesowej i doskonałości operacyjnej w usługach wsparcia klienta.
ISG Provider Lens™ porównuje dostawców usług w oparciu o praktykę. Raporty badawcze zawierają niezależne oceny dostawców i segmentację zachowań zakupowych przedsiębiorstw.
Będąc liderem w branży od ponad 15 lat, firma Straive oferuje usługi outsourcingowe, kompleksową ofertę, zaawansowane centra dostaw, międzynarodowe możliwości językowe oraz dostępność ekspertów tematycznych przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Dysponując ponad 2 300 pracownikami wsparcia technicznego, specjalizującymi się w różnych dziedzinach i zapewniającymi wielokanałową obsługę, Straive skutecznie wspiera zaangażowanie klientów w segmentach branży informacyjnej, w tym w wydawnictwach (naukowych/profesjonalnych), edukacji, prawie i podatkach, informacjach finansowych i innych. Kompleksowe rozwiązania technologiczne Straive są dostosowane do oczekiwań klientów, usprawniając sprzedaż, produkty i usługi.
Ratan Datta, prezes i dyrektor generalny Straive, podkreślił: „Ewoluujące technologie cyfrowe całkowicie zmieniły sposoby pozyskiwania klientów. Umieszczenie Straive w raporcie ISG Provider Lens™ jest potwierdzeniem naszej wiedzy, doświadczenia i sukcesów w zakresie usług wsparcia klienta. Źródłem naszych ogromnych możliwości jest doskonałe połączenie wiedzy merytorycznej i najnowszych technologii – sztucznej inteligencji, technologii matematycznych i analitycznych”.
W raporcie ISG zauważono, że „Straive™ świadomie pracuje nad rozwijaniem swoich zaawansowanych technologicznie usług dla klientów w różnorodnych kanałach w celu zapewnienia wzbogaconego doświadczenia klienta w swoich docelowych segmentach rynku”.
Straive szczyci się silną i ugruntowaną praktyką CX skoncentrowaną na poprawie jakości obsługi klienta, przy czym wsparcie produktowe i techniczne jest jedną z głównych oferowanych usług, podobnie jak generowanie leadów. Spółka zatrudnia ponad 18 000 pracowników, w tym przeszło 2 300 osób zajmujących się obsługą klienta, i prowadzi działalność w 8 krajach. Firma oferuje wsparcie cyfrowe, usługi administracyjne, wsparcie sprzedaży i marketingu, a także wielojęzyczne wsparcie i obsługę treści w ponad 10 językach. Straive dysponuje również wyspecjalizowanym zespołem w swoich laboratoriach, który wspiera innowacje, tworzy wzorce branżowe i współtworzy rozwiązania z klientami.
Pełny raport można przeczytać klikając tutaj.
Straive (dawniej SPi Global)
Firma Straive jest wiodącym na rynku przedsiębiorstwem zajmującym się technologią treści, które dostarcza usługi związane z danymi, wiedzę specjalistyczną (SME) oraz rozwiązania technologiczne na potrzeby wielu dziedzin, takich jak treści badawcze, e-Learning/EdTech oraz dla dostawców danych/informacji. Spółka posiada klientów w 30 krajach, a jej zasoby rozlokowane są w ośmiu strategicznie położonych krajach - na Filipinach, w Indiach, Stanach Zjednoczonych, Chinach, Nikaragui, Wietnamie, Wielkiej Brytanii i Singapurze, w którym mieści się jej siedziba.
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1678685/Straive_New_Logo.jpg
Kontakt dla mediów
Kshitiz Ahuja
Lead-Brand i PR
e-mail: kshitiz.ahuja@straive.com
Źródło: Straive
KONTAKT:
tel.+91-9650288556
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.11.2021, 08:59 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |