Newsletter

Stworzona przez Hisense technologia ekranów 100-calowych ULED TV to nowa jakość wrażeń podczas oglądania UEFA EURO 2024™

08.07.2024, 10:44aktualizacja: 08.07.2024, 10:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 5 lipca 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, światowy lider branży elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, wnosi zupełnie nową jakość w oglądanie piłki nożnej na ekranach telewizorów podczas UEFA EURO 2024™ dzięki technologii ekranów 100-calowych ULED TV.

Firma Hisense zajęła pierwsze miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów 100-calowych zarówno w 2023 r., jak i I kw. 2024 r., a jako oficjalny sponsor UEFA EURO 2024™ wprowadza właśnie konsumentów w erę 100-calowych telewizorów, z aktualnie największymi w branży ekranami LED.

Najnowocześniejsze technologie kontroli podświetlenia i kolorystyki ekranów LED-owych zapewniają wysoce realistyczny obraz, a stworzony przez Hisense silnik High-View podnosi ogólną jakość obrazu dzięki wiernie odwzorowanym barwom, doskonałemu kontrastowi oraz czytelnej dynamice i wysokiej szczegółowości obrazu. Jeszcze większy poziom realizmu zapewnia Quantum Dot Colour z ponad miliardem kolorów, które dodają obrazowi pełni i głębi. Nawet 40 tys. stref dostosowywania podświetlania ekranu w technologii Full Array Local Dimming oraz szczytowa jasność na poziomie 10 tys. nitów zapewniają optymalną jakość obrazu - od najciemniejszej czerni po najjaśniejszą biel.

Telewizory ULED marki Hisense cieszą się uznaniem krytyków, którzy chwalą ich wyjątkową jakość obrazu i dźwięku. Pochwały te znajdują odzwierciedlenie w przyznawanych im wyróżnieniach, takich jak CES Innovation Award czy Tom's Guide Editor's Choice Award. Polecają je również najważniejsze media branżowe - według magazynu PC Mag stanowią one doskonały wybór ze względu na jakość i właściwości użytkowe, portal Digital Trends pochwalił je za czynnik „wow" i efekt wizualny, natomiast w serwisie Rtings podkreślono minimalne rozmycie ruchu.

Telewizory 100-calowe firmy Hisense to kamień milowy w jej 55-letniej historii innowacji oraz historyczny przełom w dziedzinie ekranów wielkoformatowych. Towarzyszące im hasło „Hisense, więcej niż marka" („Hisense, More than a Brand") podkreśla zaangażowanie Hisense w tworzenie najnowocześniejszych technologii będących częścią wyjątkowego stylu życia.

Hisense

Hisense to wiodąca globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej, która jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. W 2023 r. i I kw. 2024 Hisense zajęła w rankingu Omdia drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów, obejmując pozycję lidera w segmencie telewizorów 100-calowych. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2454391/Hisense_brings_consumers_100_inch_TV_era.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2454392/Hisense_ULED_Mini_LED_TV_Lineup.jpg

Źródło: Hisene

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.07.2024, 10:44
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ