Newsletter

Suning zaprezentuje najnowsze rozwiązania detaliczne na potrzeby inteligentnego życia na targach CES Asia

11.06.2019, 12:17aktualizacja: 11.06.2019, 12:17

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NANJING, Chiny, 10 czerwca 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma Suning, gigant handlowy zajmujący drugą pozycję wśród chińskich przedsiębiorstw niebędących w posiadaniu rządowym i właściciel Suning.com, detalisty na liście Fortune Global 500, zaprezentuje na tegorocznych targach CES Asia najnowsze rozwiązania Smart Life+, Smart Retail+ i Smart Solutions+.

W tym roku na targach CES Asia firma Suning zaprezentuje w segmencie Smart Life+ najnowsze rozwiązania urządzeń do domu inteligentnego na bazie systemu operacyjnego Biu, w tym lodówki Biu, klimatyzatory, pralki, pralki automatyczne, wiatraki i zestawy alarmowe. Tymczasem na konferencji prasowej dnia 12 czerwca firma zaprezentuje BiuLink Open Agreement, umowę umożliwiającą Suning współpracę z partnerami w ramach łączności między markami. Środowisko Biu+ Ecology ma na celu utworzenie otwartej platformy udostępniania zasobów w branży urządzeń domu inteligentnego, pozwalając branży na radzenie sobie z problemami i wyzwaniami.

Jako największy detalista omnikanałowy w Chinach firma Suning zaprezentuje także najważniejsze innowacje w kluczowych technologiach handlu detalicznego w sekcji Smart Retail+. Na stanowisku wystawowym firma zaprezentuje rozwiązania produktów do sklepów cyfrowych, w tym kasy samoobsługowe, wagi, systemy off-hook, tzw. „commodity heat" i „track heat", które pozwalają na zwiększenie wydajności operacji w handlu detalicznym i podnoszenie satysfakcji klienta.

Natomiast w segmencie Smart Solutions+ firma Suning zaprezentuje cztery rozwiązania w chmurze: chmurę dostaw, chmurę detaliczną, chmurę zarządzania i chmurę podstawową, które umożliwiają detalistom dostęp do podstawowych narzędzi technologicznych firmy w celu zwiększenia wydajności całej branży. Dnia 11 czerwca firma Suning podzieli się spostrzeżeniami na temat wpływu technologii na kształt handlu detalicznego w prezentacji pod tytułem „Technology-powered Smart Retail for the Next Decade".

„Dziś coraz większa liczba małych i średnich przedsiębiorstw w branży handlu detalicznego musi stawiać czoła dużym wyzwaniom. Jako wiodący inteligentny detalista omnikanałowy firma Suning ma dużą wiedzę na temat wpływu technologii na kształt handlu detalicznego. Suning chce dzielić się technologią i doświadczeniem w celu umożliwienia lepszego zarządzania wewnętrznego i przyspieszenia cyfryzacji branży handlu detalicznego” – skomentował dr Jack Jing, główny dyrektor operacyjny Suning Technology Group.

Dzięki nowej generacji technologiom Smart Life+, Smart Retail + i Smart Solution+ firma Suning zaangażowana jest w podnoszenie poziomu doświadczeń zakupowych 600 milionów zarejestrowanych członków, jednocześnie przyciągając nowych klientów, przewodząc ekosystemowi w wielu branżach przez tworzenie wysokiego poziomu życia dla wszystkich.

Targi CES Asia 2019 odbywają się w dniach 11 do 13 czerwca 2019 r. w Szanghaju. Stanowisko firmy Suning znajduje się w obszarze N2, numer 2002.

O Suning

Powstała w 1990 roku firma Suning jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach z dwoma publicznymi spółkami w Chinach i Japonii. W 2018 r. firma Suning Holdings zajęła drugie miejsce w rankingu 500 największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym z rocznym przychodem na poziomie 80,85 miliarda USD (557,9 miliarda RMB). Wypełniając misję „przewodzenia ekosystemowi we wszystkich branżach przez tworzenie elitarnej jakości życia dla wszystkich", firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność w ośmiu branżach wertykalnych: Suning.com, logistyka, usługi finansowe, technologia, nieruchomości, sport, media i rozrywka oraz inwestycje. Suning.com znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global za rok 2018. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.suningholdings.com

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/899993/Suning_CES_Asia_2019.jpg  

Źródło: Suning Holdings Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.06.2019, 12:17
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii