Newsletter

Supreme Electronics przechodzi na wsparcie oprogramowania Oracle EBS i Database oferowane przez Rimini Street

19.06.2020, 14:08aktualizacja: 19.06.2020, 14:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Czołowy tajwański dystrybutor elementów elektronicznych obniża roczne koszty utrzymania oprogramowania Oracle i nie musi już dokonywać aktualizacji wyłącznie po to, aby zachować pełne wsparcie.

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, czołowy podmiot świadczący usługi wsparcia zewnętrznego dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce, ogłosił dzisiaj, że Supreme Electronics, jeden z największych tajwańskich dystrybutorów części elektronicznych, przeszedł na wsparcie aplikacji E-Business Suite i Oracle Database oferowane przez Rimini Street. Przechodząc do Rimini Street, spółce Supreme Electronics udało się natychmiastowo ograniczyć roczne koszty wsparcia o 50%, a ponadto teraz może ona korzystać z ultraresponsywnego wsparcia wysokiej jakości, którego nie uzyskiwała wcześniej u swojego dostawcy oprogramowania. Spółka prowadziła ocenę aktualizacji oprogramowania Oracle i nie dostrzegła wystarczających wymiernych nowych korzyści biznesowych, aby uzasadnić dodatkowe koszty i zakłócenia w prowadzeniu działalności. W ramach wsparcia zewnętrznego oferowanego przez Rimini Street spółka ma swobodę korzystania z obecnych wersji oprogramowania Oracle przez co najmniej 15 lat bez konieczności aktualizacji czy migracji.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200616005263/en/

Analiza due diligence potwierdza wartość nagradzanego modelu wsparcia Rimini Street

Supreme Electronics, spółka założona w 1987 r., jest trzecim co do wielkości dystrybutorem elementów elektronicznych na Tajwanie, który prowadzi również pomyślnie rozwijającą się działalność w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej. Spółka korzysta z niezawodnych aplikacji Oracle i oprogramowania baz danych w celach związanych z zarządzaniem sprzedażą elementów i wspieraniem zespołu w znajdowaniu nowych możliwości sprzedaży na wysoce konkurencyjnym rynku. Spółka Supreme Electronics zaczęła poszukiwać źródła wsparcia zewnętrznego w ramach ograniczania wysokich kosztów związanych z utrzymaniem i wsparciem oprogramowania Oracle oraz w celu uzyskania bardziej responsywnego, wyższej jakości wsparcia w porównaniu do usług dostawcy oprogramowania. Supreme Electronics wzięła udział w symulacji wsparcia Rimini Street, wysyłając zgłoszenia, aby przetestować w praktyce ultraresponsywny model wsparcia Spółki i przekonać się, jak szybko i skutecznie będą one rozpatrywane. Po kilku udanych testach oraz spełnieniu ścisłych standardów Komisji Nadzoru Finansowego (ang. Financial Supervisory Commission, FSC) i międzynarodowych standardów rachunkowości (IFRS) obowiązujących na Tajwanie Rimini Street zdobyła zaufanie spółki Supreme Electronics, która przeszła z Oracle na wsparcie Rimini Street.

„Jednym z warunków pomyślnego wprowadzenia usług wsparcia zewnętrznego było zapewnienie, że nasz dział IT dysponuje doświadczonymi, wyspecjalizowanymi inżynierami ds. systemu Oracle do współpracy i codziennego wsparcia systemu naszego przedsiębiorstwa – powiedział Jason Lue, dyrektor ds. informacji i zasobów ludzkich Supreme Electronics. - Usługi wsparcia zapewniane przez Rimini Street odznaczają się wyjątkowo wysoką jakością i responsywnością w porównaniu do Oracle, a oprócz tego dostosowują oprogramowanie do naszych potrzeb i oferują wsparcie wydajności, którego nie zapewniał dostawca”.

Supreme Electronics obecnie korzysta z EBS 11.5.10.2, dla którego dostawca oprogramowania nie zapewnia już nowych aktualizacji, w tym CPU, nie jest dostępne rozwiązywanie problemów ani aktualizacje podatkowe, prawne ani regulacyjne – teraz wszystkie edycje Oracle E-Business Suite wcześniejsze niż wersja 12.1 nie otrzymują pełnego wsparcia Oracle. Spółka korzysta również z edycji Oracle Database 11g, która z końcem roku 2020 nie będzie podlegać pełnemu wsparciu dostawcy. W ramach Rimini Street Support spółka Supreme Electronics otrzymuje wsparcie dotychczasowych systemów Oracle przez co najmniej 15 lat od czasu przejścia od dostawcy do Rimini Street.

Ultraresponsywne wsparcie na poziomie regionalnym

Podobnie jak wszyscy klienci Rimini Street, Supreme Electronics otrzymuje wsparcie konsultanta technicznego ze średnio piętnastoletnim doświadczeniem w zakresie środowiska oprogramowania Oracle oraz z zespołem inżynierów funkcjonalnych i technicznych dostępnych przez całą dobę 365 dni w roku. Klienci otrzymują również najlepszej na rynku umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usługi (SLA) obejmujące 15-minutowy czas odpowiedzi dla wszystkich krytycznych zdarzeń o Priorytecie 1.

„Rimini Street zwraca uwagę na szczegóły i zapewnia doświadczonych inżynierów dysponujących odpowiednią wiedzą branżową, aby zapewnić wsparcie ERP, w tym również posługujących się językiem chińskim. Taka ukierunkowana obsługa i wiedza fachowa na poziomie regionalnym pomogła rozwiązać problemy, którym dostawca nie był w stanie zaradzić” – powiedział Lue.

„To dla nas zaszczyt, że możemy zapewniać wsparcie dla Supreme Electronic po przejściu rygorystycznych testów symulacyjnych oraz spełnieniu standardów w zakresie zgodności i rachunkowości dla oprogramowania Oracle EBS i Database spółki – powiedział Andrew Seow, regionalny kierownik generalny Rimini Street w regionach Azji Południowo-Wschodniej i Wielkich Chin. - Wiele firm na Tajwanie posiada systemy ERP w znacznym stopniu dostosowane do ich potrzeb, które nie otrzymują już wsparcia dostawcy. Oprócz tego jest obowiązek przestrzegania ścisłych wymogów rządowych w zakresie rachunkowości i sprawozdawczości finansowej. Elastyczne i w znacznym zakresie dostosowane do potrzeb klienta usługi wsparcia Rimini Street zapewniają zgodność kluczowych dla działalności firmy aplikacji i oprogramowania na skalę globalną oraz umożliwiają przedsiębiorstwom uzyskiwanie maksymalnego zwrotu z inwestycji bez konieczności dokonywania niepotrzebnych aktualizacji i migracji”.

Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI) jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultraresponsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Blisko 2100 organizacji globalnych, firm sklasyfikowanych w rankingu Fortune 500, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com, na profilu Twitter @riministreet i Facebook oraz na portalu LinkedIn. (C-RMNI)

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczących działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. nieznany czas trwania i skutki ekonomiczne, operacyjne i finansowe pandemii COVID-19 dla naszej działalności, a także działania podejmowane przez organy rządowe, klientów lub inne podmioty w reakcji na pandemię COVID-19; katastrofy, które zakłócają prowadzenie działalności naszej lub naszych bieżących lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym inflacja i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań; dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalających na sfinansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności; warunki i wpływ 13,00% akcji uprzywilejowanych serii A pozostających w obrocie; zmiany w opodatkowaniu i przepisach prawa; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu wzrostem w sposób rentowny; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych produktów i usług, w tym usługi zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Advanced Database Security i usługi dla Sales Cloud i Service Cloud oferowane przez Salesforce, oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w najbliższej przyszłości; utrata jednego lub więcej członków zespołu zarządzającego Rimini Street; niepewność co do długoterminowej wartości kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street; ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia 7 maja 2020 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzu 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2020 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200616005263/en/

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Michelle McGlocklin

Rimini Street, Inc.

tel. +1 925 523-8414

e-mail: mmcglocklin@riministreet.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.06.2020, 14:08
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ