Świetny wynik PKN Orlen po III kwartale 2018 r.
26.10.2018, 16:49aktualizacja: 26.10.2018, 16:49
„Wprowadzamy na nasze stacje paliw nowe produkty i usługi wysokiej jakości; współpracujemy z polskimi producentami i dostawcami. Badania pokazują, że nasi klienci tego oczekują” - podkreślił Leszczyński. Jego zdaniem, świetnie została przyjęta m.in. kampania „Pij polskie soki”. „Dzięki temu rozwijamy polską gospodarkę” - dodał.
Data publikacji | 26.10.2018, 16:49 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ