Newsletter

Świętowanie w czasach #zostańwdomu

19.03.2020, 11:56aktualizacja: 19.03.2020, 11:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Shutterstock
Shutterstock
W dobie odwołanych imprez masowych, zamkniętych galerii handlowych i zaleceń, aby pozostać w domu, zwykłe czynności urastają do rangi poważnych wyzwań. Jedną z nich jest z pewnością świętowanie urodzin, rocznic czy innych okazji, a co za tym idzie - zakup prezentów. Są jednak firmy, które mają na to rozwiązanie.

Wraz z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego wielu osobom w pierwszej chwili świat wywrócił się do góry nogami. Sklepy przeżyły oblężenie klientów, a niektóre produkty pierwszej potrzeby zostały wykupione już wiele tygodni temu. Najważniejsze jest jednak, że szczęśliwie większość z nas podporządkowuje się zaleceniom i postanowiła ograniczyć ilość spotkań, wiele osób pracuje zdalnie, a miasta w godzinach szczytu są opustoszałe. Zostaliśmy w domach. Potrzeba przebywania z innymi ludźmi nie zmniejsza się jednak z chwilą, gdy premier ogłasza stan zagrożenia i zaleca pozostanie wszystkim w domu.

„Świat nie zatrzymuje się, a okres zagrożenia epidemicznego nie powinien powstrzymać nas przed czymś, co jest naszą największą chlubą i siłą - dbaniem o relacje z innymi ludźmi - mówi Jarosław Świątek, neuropsycholog. - Wszystkie ludzkie osiągnięcia możliwe były i są dzięki zażyłym sieciom międzyludzkim i wspólnej wierze w lepsze jutro. Dlatego dzięki możliwościom technologicznym nie musimy ograniczać naszych kontaktów”.

Jak w takim razie poradzić sobie w tej chwili z tak prostą czynnością jak zakup prezentu, gdy wszystkie galerie handlowe są zamknięte? Okazuje się, że są firmy, które bardzo ułatwiają to zadanie - i to bez wychodzenia z domu. Z pomocą przychodzą sklepy internetowe. Niektóre oferują darmową dostawę, inne proponują jeszcze szybsze rozwiązania.

„W swojej ofercie posiadamy Vouchery na różnego rodzaju przeżycia, ważne całe 12 miesięcy. Taki Voucher możemy zamówić w formie papierowej z dostawą kurierem lub w formie elektronicznej, jako plik pdf, wydrukować samodzielnie w domu i podarować bliskim - mówi Michał Kaleta, dyrektor sprzedaży w firmie Wyjątkowy Prezent, która jest właścicielem portalu wyjatkowyprezent.pl. - Nie musimy wychodzić z domu, a elektroniczny Voucher jest na naszej skrzynce mailowej po minucie”.

Prezent też możemy wysłać naszym bliskim zamiast wręczać go osobiście, zwłaszcza jeśli postanowiliśmy ograniczyć podróże i spotkania. Póki co większość firm kurierskich działa nieprzerwanie. Jednak jeśli ktoś woli wybrać rozwiązanie niewymagające żadnej interakcji, znów z pomocą przychodzą prezenty w formie elektronicznej.

„Elektroniczny Voucher możemy oczywiście przesłać naszym bliskim lub przyjaciołom na e-mail, wybierając taką opcję podczas zamówienia. Wówczas będą mieli od nas znakomitą niespodziankę bez ruszania się z domu - mówi dyrektor Wyjątkowego Prezentu. - W ostatnim tygodniu taka forma podarowania prezentu bliskim jest wybierana przez naszych klientów prawie trzykrotnie częściej”.

Obecna sytuacja to duże wyzwanie dla rynku prezentowego, ale też szansa dla niektórych firm, zwłaszcza dla sklepów internetowych i przedsiębiorców oferujących oprócz fizycznych prezentów także formę zdigitalizowaną.

Neuropsycholog Jarosław Świątek zapewnia: nie musimy rezygnować z ważnych rocznic i urodzin naszych bliskich. Po prostu musimy je spędzić inaczej w tym roku, żeby w przyszłym móc spędzić je tak, jak zazwyczaj.

Warto potraktować obecną sytuację poważnie. Im odpowiedzialniej do niej podejdziemy, tym szybciej będziemy mogli wrócić do „normalności”. Zwłaszcza, że prawie wszystko możemy załatwić przecież przez internet, włącznie z zakupem wymarzonego prezentu dla bliskich.

link: https://www.wyjatkowyprezent.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 19.03.2020, 11:56
Źródło informacji Wyjątkowy Prezent
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ