Newsletter

Symphony ogłasza uroczyste otwarcie nowego centrum robotyzacji w Krakowie

03.07.2018, 10:48aktualizacja: 03.07.2018, 10:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Supernowoczesne centrum będzie wspierać światowe firmy w zakresie wdrażania technologii cyfrowych - od robotyzacji poprzez sztuczną inteligencję, aż po jeszcze bardziej zaawansowane rozwiązania.

Londyn - (BUSINESS WIRE) - Spółka Symphony Ventures, globalna firma usługowa specjalizująca się w robotyzacji procesów biznesowych (RPA) i inteligentnej automatyzacji (IA), ogłosiła otwarcie nowego centrum robotyzacji (Robotic Operations Center, ROC) w Krakowie.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Zobacz pełną treść informacji: https://www.businesswire.com/news/home/20180702005593/en/

Supernowoczesne centrum operacyjne zostało zaprojektowane jako ośrodek monitorowania, zarządzania i utrzymywania milionów zautomatyzowanych procesów na rzecz światowych klientów firmy Symphony, które obejmują wciąż rosnącą listę platform robotyzacji procesów obsługiwanych przez Symphony. Centrum, z którego korzystają już klienci z branży ochrony zdrowia, telekomunikacji, bankowości i ubezpieczeń, będzie też miejscem pracy największego zespołu specjalistów w dziedzinie inteligentnej automatyzacji zajmującego się różnymi aspektami technologii, od inteligentnego przechwytywania obrazu po zaawansowaną SI i analizę dużych zbiorów danych.

Centrum oferuje klientom światowej klasy rozwiązania w następujących obszarach:

1. Projektowanie, konfiguracja, aranżacja i optymalizacja automatyzacji;

2. Wiedza w dziedzinie RPA, uczenia maszynowego, internetu, przepływu pracy i programowania aplikacji po stronie klienta (front-end development);

3. Wsparcie, konserwacja, hosting i przyspieszanie programów inteligentnej automatyzacji;

4. Przestrzeń kreatywna i zaplecze warsztatowe do organizacji forów wymiany poglądów i targów innowacji;

5. Edukacja i szkolenie pracowników i klientów oraz szersza społeczność usług wspólnych i BPO.

David Poole, dyrektor generalny i współzałożyciel Symphony Ventures powiedział: “Nowe Centrum łączy w sobie technologię, kapitał ludzki i metody, zbierane w oparciu o setki dużych realizacji, stanowiąc nie tylko miejsce zarządzania automatyzacją, ale także przestrzeń do myślenia o przyszłości pracy, uczenia się sztuki osiągania tego, co leży w granicach możliwości, rzucania wyzwań utrwalonym praktykom i zmieniania oblicza współczesnego biznesu”.

Poole dodaje też, że „w miarę, jak przedsiębiorstwa wychodzą poza działania pilotażowe i zaczynają wdrażać bardziej strategiczne projekty pozwalające na osiągnięcie realnego poziomu działalności cyfrowej, konieczne jest rozważenie wdrożenia szerokiego zakresu narzędzi, możliwości i warunków operacyjnych, których realizacja wewnątrz firmy jest często nieopłacalna. Na tym etapie przedsiębiorstwa muszą dokonać integracji działań i funkcji wspierających, niezbędnych do stworzenia i zarządzania nową przestrzenią działalności”.

Goście wydarzenia wysłuchali prezentacji przedstawiających kilka bieżących światowych inicjatyw firmy Symphony, w tym m.in. działania na rzecz automatyzacji funkcji bezpośredniego kontaktu z klientem poprzez holistyczne wykorzystanie chatbotów i innych narzędzi poznawczych. Goście mieli też okazję zapoznać się z usługami w zakresie zrobotyzowanego monitoringu i konserwacji 24/7, które są obecnie świadczone prestiżowym klientom w USA i Europie.

Na decyzję o powstaniu centrum w Krakowie wpłynął fakt, że założyciele Symphony od dawna byli związani z tym miastem - to tutaj jeszcze w latach 90-tych XX wieku utworzyli jedną z pierwszych swoich baz do realizacji zamówień. „Wracamy do korzeni - powiedział Ian Barkin, współzałożyciel i dyrektor strategiczny Symphony. - Od dawna cenimy sobie świetne zespoły, które stworzyliśmy w Krakowie i wiemy, że tutejszy rynek pracy jest doskonałym źródłem jakości, innowacyjności i zaangażowania, którego szukamy w firmie Symphony. Wyniki mówią same za siebie”.

Gość honorowy uroczystego otwarcia Centrum, Lech Kaczanowski, dyrektor Działu Handlu Międzynarodowego Ambasady Brytyjskiej w Warszawie, dodał: „to centrum i zespół zbudowany przez Symphony świadczą o korzyściach, jakie brytyjskie firmy mogą czerpać z lokalnej puli talentów. Symphony jest prawdziwym ambasadorem technologicznym Wielkiej Brytanii, wyznaczającym nowe standardy w niezwykle konkurencyjnej branży”.

Na otwarciu nowego centrum pojawili się klienci, partnerzy, analitycy i przedstawiciele lokalnych władz. Uroczystości trwały dwa dni i obejmowały prezentacje dotyczące zastosowań klientów i trendów branżowych, demonstracje produktów oraz przedpremierowy pokaz platformy Symphony w zakresie automatyzacji jako usługi (automation-as-a-service), która zostanie oficjalnie ogłoszona w nadchodzących tygodniach i ma szansę zrewolucjonizować sposób, w jaki przedsiębiorstwa przenoszą swoją działalność w świat cyfrowy.

Symphony Ventures

Symphony Ventures to światowa firma zajmująca się doradztwem, wdrożeniami i usługami zarządzanymi specjalizująca się w robotyzacji procesów (RPA), inteligentnej automatyzacji i innych innowacyjnych modelach dostaw pozwalających klientom biznesowym na cyfryzację swojej działalności. Symphony określa się jako podmiot oferujący pełną gamę usług z dziedziny digital operations, w tym szkolenia, hosting i wyposażone w rozwiązania sztucznej inteligencji platformy, których poszukują dzisiejsze firmy. Symphony posiada klientów w przeszło 25 krajach w każdej liczącej się branży i współpracuje z szeregiem czołowych dostawców oprogramowania takich jak UiPath, Blue Prism, Thoughtonomy, NICE Systems, eNate, ABBYY i Celaton. Odpowiadając na zmieniające się trendy na rynku, spółka nieprzerwanie rozwija swój cyfrowy ekosystem narzędzi, poszerzając ofertę rozwiązań dla klientów.

Symphony ma siedzibę w Londynie i biura w USA, Polsce, Ameryce Łacińskiej i Indiach. Założona w 2014 r. spółka Symphony jest liderem usług RPA wg HfS Research i czołowym dostawcą usług automatyzacji świadczenia usług (SDA) wg Everest Group. Spółka została uwzględniona na liście wyróżniających się firm (Cool Vendor) wg Gartner i zdobyła nagrodę Blue Prism Partner Award for Best Practice and Implementation za rok 2017. Więcej informacji na stronie http://www.symphonyhq.com oraz na profilu firmy na Twitterze @SymphonyVenture, a także w portalu LinkedIn pod nazwą Symphony Ventures.

Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180702005593/en/

KONTAKT:

Symphony Ventures

Kourtney Barnes

tel. 617 487 2415

e-mail: Kourtney.barnes@symphonyhq.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.07.2018, 10:48
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ